beetje onzinnig om te zeggen dat hij de grootste pik heeft als hij in zon trio zelf kan zien dat dat niet zo is..quote:Op donderdag 22 juni 2017 08:31 schreef breejeharrie het volgende:
[..]
Solide advies. Helpt ook als je vooraf en achteraf je eigen vrouw duidelijk maakt dat, hoewel die andere dame echt heerlijk is, je je echte vrouw toch nog steeds de mooiste en opwindendste vindt.
In een MVM trio zou jij het ook fijn vinden als je vrouw zei dat jij de lekkerste en grootste pik had, dus geef haar ook die bevestiging. Want doe je dat niet, dan komt er geen volgende keer.
Je kan iemand daar vooraf op uitkiezen hoor. Met jouw intellect ben je ongetwijfeld meer van de gangbangs, de hele wereld neukt je toch altijd al.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
beetje onzinnig om te zeggen dat hij de grootste pik heeft als hij in zon trio zelf kan zien dat dat niet zo is.. [ afbeelding ]
Zo zie ik het inderdaad ook voor me tegelijk met zijn 3tjes, om en om, alles door elkaar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 14:04 schreef Djeez het volgende:
Lijkt mij als man loodzwaar om twee vrouwen tegelijk te verwennen. Handiger is als beide vrouwen bi zijn, kunnen ze ook met elkaar spelen
beetje sneu niet?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:46 schreef breejeharrie het volgende:
[..]
Je kan iemand daar vooraf op uitkiezen hoor. Met jouw intellect ben je ongetwijfeld meer van de gangbangs, de hele wereld neukt je toch altijd al.
Misschien wil een van die bekenden jouw vriendin wel aanduwen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 17:27 schreef Leon- het volgende:
Oké Tinder zou dus kunnen maar hoe begin ik dan het gesprek over een trio en er zitten natuurlijk nog al wat bekenden op Tinder
Kijk uit om dit met vrienden te doen. Het veranderd de relatie. Prima als die er beter van wordt, erg zonde als dat awkward wordt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien wil een van die bekenden jouw vriendin wel aanduwen.
Hoeveel zou een trio dan moeten zijn?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:29 schreef Cityboy het volgende:
Vind t nog steeds vreemd dat een trio 3 mensen betreft.
Maar het is bij 1x gebleven?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:08 schreef strijkijzeren het volgende:
Ik heb de ervaring met mijn vriend en andere man die vriend is van mijn vriend
geile standjes gedaan toen
Oh drama...quote:Op zondag 13 augustus 2017 20:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Telkens op het randje geweest, maar er nooit overheentot dat glorieuze moment is mijn leven gefaald.
Zeker, en voor beide partners ook genoeg te doenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |