Hoe doen jullie dat dan met het vinden van een meid voor een trio😉quote:Op zondag 25 juni 2017 10:50 schreef Koettie het volgende:
Ik vond een trio absoluut niet tegenvallen. Vind het leuk om te doen, juist met m'n vriend erbij.
Ik ben dan erg benieuwd naar hoe je daarvan terugkomt, of niet? Is het dan zo dat je deze opgedane ervaringen gewoon meer en vaker gaat doen of blijft het bij de ontdekkingen en ga je verder zoeken naar nieuwe ervaringen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:10 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Trio vmv was geil..
Trio mvm meerdere malen intens klaargekomen
Dus je advise aan TS is: Doe mvm?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 16:10 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Trio vmv was geil..
Trio mvm meerdere malen intens klaargekomen
Nou vmv was een ervaring op zich. (in een roes van drank&drugs) maar naderhand vond ik het niet zo.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 09:29 schreef Satori-Amori het volgende:
[..]
Ik ben dan erg benieuwd naar hoe je daarvan terugkomt, of niet? Is het dan zo dat je deze opgedane ervaringen gewoon meer en vaker gaat doen of blijft het bij de ontdekkingen en ga je verder zoeken naar nieuwe ervaringen.
Nee dat is niet mijn advies, TS en zijn vriendin willen een vmvquote:
Het was ook niks nee, met drank en drugs op leek het nog leuk.quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:49 schreef Koettie het volgende:
Als ik de vrouw niet aantrekkelijk vind gaat het ook niet gebeuren nee, lijkt me helemaal niets.
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 00:13 schreef Koettie het volgende:
Hehe. Afkloppen dat ik dat nog niet gehad heb.
Elpis is iemand die met beide benen op de grond staat.quote:Op donderdag 22 juni 2017 19:56 schreef Elpis het volgende:
[..]
Voordat je blij wordt, wel gecheckt of jij ook mag en dat de extra dame niet alleen voor haar is.
Slecht advies! Jij, als man,moet haar neuken. Dan moet jij haar ook mogen uitzoeken.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:32 schreef Dick_Honeybush het volgende:
[..]
Mijne ook, tik em aan ouwe bilblaffer!
Een vriendin van me gaf me de tip dat je je vriendin het meisje moet laten kiezen, zodat je vriendin niet denkt dat je die ander lekkerder vindt ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |