Rol ikquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:03 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Neem mijn woorden terug wat een baas die TS.
Heb je dat gevecht tussen Oberyn Martell en Gregor Clegane gezien? Zag die gisteren en direct daarna de seizoensfinale van BCS.quote:
Nope niet gezien.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:06 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Heb je dat gevecht tussen Oberyn Martell en Gregor Clegane gezien? Zag die gisteren en direct daarna de seizoensfinale van BCS.
Is BCS seizoen 3 iets? Ben er überhaupt nog niet eens aan begonnen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:06 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Heb je dat gevecht tussen Oberyn Martell en Gregor Clegane gezien? Zag die gisteren en direct daarna de seizoensfinale van BCS.
Wat is er dan gaande met niet meer kunnen inloggen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:13 schreef JamesHustle het volgende:
JE KUNT NU NIET MEER OPNIEUW INLOGGEN.
Teveel andere series die ik nog moet afkijken.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:13 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Geen tv-serie-fan of geen GoT-fan?
Seizoen 1 en 2 zijn heel traag maar slechts tien aflevering per seizoen dus met bingen kom je daar wel doorheen. Seizoen drie is fantastisch echter en heeft weer echt een Brba-vibe. Reden daarvoor is dat de executive producer van Breaking Bad amper betrokken was bij seizoen 1 en 2 terwijl ie bij seizoen 3 de touwtjes weer volledig in handen heeft en dat merk je direct. Geeft je echt een ander beeld van bepaalde personages.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is BCS seizoen 3 iets? Ben er überhaupt nog niet eens aan begonnen.
Zoveel series ook die ik nog moet kijken... Mja eerst maar eens Luke Cage seizoen 1 af.
Geen idee maar probeerde mobiel in te loggen en kreeg hele tijd foutmelding en anderen postte er ook al over.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er dan gaande met niet meer kunnen inloggen?
Ik heb hem op mijn mobiel vast ingelogd staan. Geen last van gehad dus, maar vandaag ook niet veel gefokt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:17 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Geen idee maar probeerde mobiel in te loggen en kreeg hele tijd foutmelding en anderen postte er ook al over.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zit duistere deathmetal te luisteren, helpt wel
Seizoen 1 en 2 waren wel prima ja, maar echt heel erg traag.... Gebeurde nauwelijks iets in bepaalde afverlingen. Achja toch maar eens gaan kijken dan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:16 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 zijn heel traag maar slechts tien aflevering per seizoen dus met bingen kom je daar wel doorheen. Seizoen drie is fantastisch echter en heeft weer echt een Brba-vibe. Reden daarvoor is dat de executive producer van Breaking Bad amper betrokken was bij seizoen 1 en 2 terwijl ie bij seizoen 3 de touwtjes weer volledig in handen heeft en dat merk je direct. Geeft je echt een ander beeld van bepaalde personages.
Tisser dan knulquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
morgen intake ziekenhuis.. ben zenuwer
En wat als je je phone even aan iemand anders geeft om iets te laten zien en ze kijken in je browser?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem op mijn mobiel vast ingelogd staan. Geen last van gehad dus, maar vandaag ook niet veel gefokt.
Mensen aan wie ik mijn phone zou geven weten dat ik op fok zit. Andere laat ik gewoon niet de phone fysiek aanrakenquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:18 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
En wat als je je phone even aan iemand anders geeft om iets te laten zien en ze kijken in je browser?
oh niet veel bijzonders, ze gaan gruwelijke brandwonden maken in mijn oksels...quote:
Zeker net zo donker als je zielquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zit duistere deathmetal te luisteren, helpt wel
Dat is bij seizoen 3 absoluut niet zo, gebeurd heel veel. Narcos is een adhd-serie, heel tof maar niet op 't zelfde niveau als BrBa/BCS. Waar ben je met GoT?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 waren wel prima ja, maar echt heel erg traag.... Gebeurde nauwelijks iets in bepaalde afverlingen. Achja toch maar eens gaan kijken dan.
Of eerst Narcos seizoen 2 nog?
[..]
Tisser dan knul
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ga je haartransplantatie krijgenquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Snap het wel hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben echt kk zenuwachtig
net een flikker man
We willen graag een livestreamquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben echt kk zenuwachtig
net een flikker man
Kusje waar het au doetquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh niet veel bijzonders, ze gaan gruwelijke brandwonden maken in mijn oksels...
23 mei perineum en liezen gehad, dus helemaal top
huhu
Nou...'net'?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben echt kk zenuwachtig
net een flikker man
denk wel vaak aan piemels ja... is toch normaal?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou...'net'?
Dat je een kleine hebt wil het allemaal nog niet uitsluiten he
Alleen maar beter. Kan wel weer wat vrije dagen gebruikenquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou niet doen, je gaat tievusziek worden
ok kom langs, kan je zo een jaar opleverenquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Alleen maar beter. Kan wel weer wat vrije dagen gebruiken
Dat heb ik ook wel jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk wel vaak aan piemels ja... is toch normaal?
geloof dat ik dit al weet.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
nee maar serieus, voor de mensen die willen lachen
zoek op hidradenitis en deroofing
dat is mijn lijf
ik heb echt de meest armoedige en beschamendste ziekte ever
Dan had ik wel gewoon ouderwets in de spiegel gekekenquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dat is mijn lijf
Helemaal bij. Boeken ook gelezen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:21 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Dat is bij seizoen 3 absoluut niet zo, gebeurd heel veel. Narcos is een adhd-serie, heel tof maar niet op 't zelfde niveau als BrBa/BCS. Waar ben je met GoT?
oh ja werkt bij mij ook primaquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan had ik wel gewoon ouderwets in de spiegel gekeken
Meen je dit?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:25 schreef Azpilicueta het volgende:
Piemels zijn gewoon mooier dan vagina's.
ach ik persoonlijk ken maar 1 vagina en 1 piemelquote:
Je moet de rest van de quote wel meenemen. Je kan niet 1 stukje wegplukken en dan een vraag opperenquote:
Wat vond je van dat gevecht dat ik hierboven noemde?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Helemaal bij. Boeken ook gelezen.
Ja Narcos gaat af en toe wel iets te snel ja. Maar kijkt wel heerlijk weg
Heb je met maar 1 persoon seks gehad? Respect.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach ik persoonlijk ken maar 1 vagina en 1 piemel
en ik aanbid de vagina in mijn leven, maar uiteindelijk speel ik vaker met die piemel, dus ik zal wel gay zijn
Vond dat 't enige shockerende deel.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je moet de rest van de quote wel meenemen. Je kan niet 1 stukje wegplukken en dan een vraag opperen
Wel goed hoor, maar had de boeken al gelezen dus wist de afloop al.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:32 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wat vond je van dat gevecht dat ik hierboven noemde?
Een van de meest epische gevechten in een tv-serie ooit. Op 't zelfde niveau als 't vuurwapengevecht in Ozymandias.
nou ja... ik heb met mijn vrouw sinds 1993quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:32 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Heb je met maar 1 persoon seks gehad? Respect.
Hij is alleen geboren en daarna alleen met zijn piemel gespeeldquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:32 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Heb je met maar 1 persoon seks gehad? Respect.
haha KNEUSJEquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach ik persoonlijk ken maar 1 vagina en 1 piemel
en ik aanbid de vagina in mijn leven, maar uiteindelijk speel ik vaker met die piemel, dus ik zal wel gay zijn
Ok, ik was de no hommo disclaimer eronder vergeten, maar ik was niet geheel oprecht en puurquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:33 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Vond dat 't enige shockerende deel.
Ja dacht 't genre niet te waarderen maar dat bleek niet zo te zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wel goed hoor, maar had de boeken al gelezen dus wist de afloop al.
En onder welke steen heb jij gelegen dat je dit nu pas kijkt
Wat hoe oud ben je dan? En met hoeveel personen heeft je vrouw seks gehad? Gras groener op welk vlak?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja... ik heb met mijn vrouw sinds 1993
daarvoor wel 2 of 3 anderen.. maar ja... dat was dronken en gedoe.. kutwijven alles
mijn vrouw en ik klikte meteen... dus nou ja.. gras zal wel groener zijn en alles, maar het zal wel...
Wat heb je eigenlijk?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hoe leg je dat ook uit aan iemand die nooit liefde heeft gekend, wch...quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
ik hou van deze dame, meer dan je ooit zal snappen
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
dat is mijn lijf
Vagina's > besneden piemel > onbesneden piemel.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ok, ik was de no hommo disclaimer eronder vergeten, maar ik was niet geheel oprecht en puur
ik ben 41 nu, en die vraag weet en wil ik ook geen antwoord opquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:40 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wat hoe oud ben je dan? En met hoeveel personen heeft je vrouw seks gehad? Gras groener op welk vlak?
Als dat meisje rond de 15 was dan kan je erop rekenen dat het gras groener isquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben 41 nu, en die vraag weet en wil ik ook geen antwoord op
en gras groener, denk je dat je in al die jaren nooit gedacht hebt van grutje, dat meisje... wauw... maar gras lijkt groener
Niks tegenin te brengenquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:43 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Vagina's > besneden piemel > onbesneden piemel.
Al 24 jaar samen maar waarom dan pas zo laat kinderen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben 41 nu, en die vraag weet en wil ik ook geen antwoord op
en gras groener, denk je dat je in al die jaren nooit gedacht hebt van grutje, dat meisje... wauw... maar gras lijkt groener
achjaquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jezus dat lijkt me ook echt kut
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:44 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Al 24 jaar samen maar waarom dan pas zo laat kinderen?
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Haagsie![]()
Goed geregeld hoor vakantie met dit weer
Wat bedoel je? Lukte niet eerder of wilde je niet eerder of wilde je uberhaupt niet? Soz voor de vele vragen maar als socioloog vind ik dit fascinerend. Waarom maar een kind?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]omdat het zo gebeurde...
we hadden nu een puber moeten hebben, maar soms heb je niets te willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |