Geen idee maar probeerde mobiel in te loggen en kreeg hele tijd foutmelding en anderen postte er ook al over.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat is er dan gaande met niet meer kunnen inloggen?
Ik heb hem op mijn mobiel vast ingelogd staan. Geen last van gehad dus, maar vandaag ook niet veel gefokt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:17 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Geen idee maar probeerde mobiel in te loggen en kreeg hele tijd foutmelding en anderen postte er ook al over.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zit duistere deathmetal te luisteren, helpt wel
Seizoen 1 en 2 waren wel prima ja, maar echt heel erg traag.... Gebeurde nauwelijks iets in bepaalde afverlingen. Achja toch maar eens gaan kijken dan.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:16 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 zijn heel traag maar slechts tien aflevering per seizoen dus met bingen kom je daar wel doorheen. Seizoen drie is fantastisch echter en heeft weer echt een Brba-vibe. Reden daarvoor is dat de executive producer van Breaking Bad amper betrokken was bij seizoen 1 en 2 terwijl ie bij seizoen 3 de touwtjes weer volledig in handen heeft en dat merk je direct. Geeft je echt een ander beeld van bepaalde personages.
Tisser dan knulquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
morgen intake ziekenhuis.. ben zenuwer
En wat als je je phone even aan iemand anders geeft om iets te laten zien en ze kijken in je browser?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem op mijn mobiel vast ingelogd staan. Geen last van gehad dus, maar vandaag ook niet veel gefokt.
Mensen aan wie ik mijn phone zou geven weten dat ik op fok zit. Andere laat ik gewoon niet de phone fysiek aanrakenquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:18 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
En wat als je je phone even aan iemand anders geeft om iets te laten zien en ze kijken in je browser?
oh niet veel bijzonders, ze gaan gruwelijke brandwonden maken in mijn oksels...quote:
Zeker net zo donker als je zielquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zit duistere deathmetal te luisteren, helpt wel
Dat is bij seizoen 3 absoluut niet zo, gebeurd heel veel. Narcos is een adhd-serie, heel tof maar niet op 't zelfde niveau als BrBa/BCS. Waar ben je met GoT?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Seizoen 1 en 2 waren wel prima ja, maar echt heel erg traag.... Gebeurde nauwelijks iets in bepaalde afverlingen. Achja toch maar eens gaan kijken dan.
Of eerst Narcos seizoen 2 nog?
[..]
Tisser dan knul
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ga je haartransplantatie krijgenquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Snap het wel hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben echt kk zenuwachtig
net een flikker man
We willen graag een livestreamquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben echt kk zenuwachtig
net een flikker man
Kusje waar het au doetquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh niet veel bijzonders, ze gaan gruwelijke brandwonden maken in mijn oksels...
23 mei perineum en liezen gehad, dus helemaal top
huhu
Nou...'net'?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben echt kk zenuwachtig
net een flikker man
denk wel vaak aan piemels ja... is toch normaal?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:23 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou...'net'?
Dat je een kleine hebt wil het allemaal nog niet uitsluiten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |