Wat heb je eigenlijk?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
morgen intake ziekenhuis.. ben zenuwer
Hoe leg je dat ook uit aan iemand die nooit liefde heeft gekend, wch...quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
ik hou van deze dame, meer dan je ooit zal snappen
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
nee maar serieus, voor de mensen die willen lachen
zoek op hidradenitis en deroofing
dat is mijn lijf
ik heb echt de meest armoedige en beschamendste ziekte ever
Vagina's > besneden piemel > onbesneden piemel.quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ok, ik was de no hommo disclaimer eronder vergeten, maar ik was niet geheel oprecht en puur
ik ben 41 nu, en die vraag weet en wil ik ook geen antwoord opquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:40 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Wat hoe oud ben je dan? En met hoeveel personen heeft je vrouw seks gehad? Gras groener op welk vlak?
Als dat meisje rond de 15 was dan kan je erop rekenen dat het gras groener isquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben 41 nu, en die vraag weet en wil ik ook geen antwoord op
en gras groener, denk je dat je in al die jaren nooit gedacht hebt van grutje, dat meisje... wauw... maar gras lijkt groener
Niks tegenin te brengenquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:43 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Vagina's > besneden piemel > onbesneden piemel.
Al 24 jaar samen maar waarom dan pas zo laat kinderen?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ben 41 nu, en die vraag weet en wil ik ook geen antwoord op
en gras groener, denk je dat je in al die jaren nooit gedacht hebt van grutje, dat meisje... wauw... maar gras lijkt groener
achjaquote:Op woensdag 21 juni 2017 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jezus dat lijkt me ook echt kut
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:44 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Al 24 jaar samen maar waarom dan pas zo laat kinderen?
quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Haagsie![]()
Goed geregeld hoor vakantie met dit weer
Wat bedoel je? Lukte niet eerder of wilde je niet eerder of wilde je uberhaupt niet? Soz voor de vele vragen maar als socioloog vind ik dit fascinerend. Waarom maar een kind?quote:Op woensdag 21 juni 2017 21:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]omdat het zo gebeurde...
we hadden nu een puber moeten hebben, maar soms heb je niets te willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |