Pak aan bij de ondertekening. Gaat een grote worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:31 schreef Pino112 het volgende:
http://www.psv.nl/psv/nie(...)mauro-junior-aan.htm
Mauro Junior heeft getekend, gaat naar Jong PSV
Kampioen in november.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:31 schreef Pino112 het volgende:
http://www.psv.nl/psv/nie(...)mauro-junior-aan.htm
Mauro Junior heeft getekend, gaat naar Jong PSV
Toptalent van 18 dat bij Jong PSV gestald wordt. Ronaldo was 17 geloof ik toen hij zijn debuut maakte in PSV 1 en in zijn eentje verdedigingen op rolde. Tijden veranderen inderdaadquote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Stiekem toch al veel Brazilianen in navolging van Romario en Ronaldo de stap naar PSV gemaakt. Niet allemaal met even veel succes. Tijden veranderen, en ECHT goede spelers worden steeds vroeger opgepikt.
Lijkt me duidelijk voor iedereen die 'm ziet. Jasje aan, overhemdje. Met recht een verstandige kerel te noemen, die ver gaat komen!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Wie maakt het "Verstandige persoon die ver gaat komen" topic aan?
Hij heeft vrij weinig tegenstand op dat niveau, maar leuke voetballer!quote:
173cm en 65kg... moet wel wat massa gaan kweken wil ie het in de top redden.quote:
Dat is wat aan de lichte kant ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
173cm en 65kg... moet wel wat massa gaan kweken wil ie het in de top redden.
Messi was ook ooit...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
173cm en 65kg... moet wel wat massa gaan kweken wil ie het in de top redden.
Rik is altijd kei snel met zijn primeurs hoor. Meestal retweet hij de psv-twitter binnen een minuut!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er lekt ook echt geen zak meer bij PSV sinds Thijs PSV-watcher af is hè? Dat is toch knap, als je de boel zo dicht getimmerd krijgt als BVO.
Denk dat ik Rik maar eens ga ontvolgen, heeft toch geen zin zo
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Wie maakt het "Verstandige persoon die ver gaat komen" topic aan?
Doe je ding DP!quote:
Guardado ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Lozano basis zo meteen tegen Rusland.
Die is binnenkort toch weg.quote:
Dan doe ik het wel!quote:
Hij heeft nog niks getekend toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:25 schreef BadderHaring het volgende:
Lozano na vanavond 35 miljoen waard.
Verstandige jongen. Na volgend jaar mag ie voor 60 naar Madrid.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 18:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks getekend toch?![]()
Gaat straks Real Madrid er mee vandoor.
Gespaard voor de beslissende wedstrijd, en die vervolgens ook gewoon beslissen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 06:28 schreef Bronson_ het volgende:
Als je al niet in de basis start bij Mexico dan kan je er dus helemaal niks van.
Thirdparty ownership mag niet meer hè.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:06 schreef Mansjester het volgende:
Knap dat jullie Lozano hebben binnengehengeld. Op de één of andere manier denk ik alleen dat het een erg schimmige deal is met haken en ogen. Bijvoorbeeld 12 miljoen voor 60% van de rechten, een aparte Doyen constructie of iets anders wat over een paar jaar naar buiten gaat komen.
Mn mening is niet op feiten gebaseerd en ik hoop voor jullie dat Brands een mooie deal heeft gesloten, maar denk dus dat nog wel een staartje krijgt
PSV is groot geworden dankzij slimme deals. Zit in de dna van de club. Ik maak me er niet zo druk om.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:06 schreef Mansjester het volgende:
Knap dat jullie Lozano hebben binnengehengeld. Op de één of andere manier denk ik alleen dat het een erg schimmige deal is met haken en ogen. Bijvoorbeeld 12 miljoen voor 60% van de rechten, een aparte Doyen constructie of iets anders wat over een paar jaar naar buiten gaat komen.
Mn mening is niet op feiten gebaseerd en ik hoop voor jullie dat Brands een mooie deal heeft gesloten, maar denk dus dat nog wel een staartje krijgt
quote:
Het heeft er ook mee te maken dat ik niet geloof dat Lozano voor minder dan 20mln is verkocht.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
PSV is groot geworden dankzij slimme deals. Zit in de dna van de club. Ik maak me er niet zo druk om.
Dit soort postsquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Het heeft er ook mee te maken dat ik niet geloof dat Lozano voor minder dan 20mln is verkocht.
Maar we weten over een jaartje over 5 ongetwijfeld of het een deal volgens de regels/eerlijke/goede deal is geweest
Ik heb even berekend mocht het waar zijn wat je nu zegt.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Het heeft er ook mee te maken dat ik niet geloof dat Lozano voor minder dan 20mln is verkocht.
Maar we weten over een jaartje over 5 ongetwijfeld of het een deal volgens de regels/eerlijke/goede deal is geweest
60% van 80 miljoen is maar 48 miljoen. Valt toch wat tegen dan. Staat wel een CL winst tegenover die je vergeet in jouw berekening.quote:Op zondag 25 juni 2017 09:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb even berekend mocht het waar zijn wat je nu zegt.
100-20=80
Ik vind 80 miljoen winst op een 20 miljoen investering(+3 kampioenschappen) wel prima eigenlijk
Gr gr
ho ho, 60% van 100 miljoen dan he, pak je 60 mil - 20 mil = 40 milquote:Op zondag 25 juni 2017 09:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
60% van 80 miljoen is maar 48 miljoen. Valt toch wat tegen dan. Staat wel een CL winst tegenover die je vergeet in jouw berekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |