Grofweg een level 8 dus.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 00:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat is in een volle gym dus 4*6=24 gevechten als je solo vecht
En ik heb nog steeds niet die 2 coins van mijn lapras.quote:I have an alternate account that I purchased, aside from my main account on a different phone. This morning, one Pokémon had a slash. Now that gyms are back, most have slashes.
The Blissey I used to fight a Gyrados could not make more than a dent in the Gyra's health bar. It would recharge after every attack, both quick and charge.
I'm going to test it out again and make sure. Then use the legit Pokémon on the account to see if they are affected.
Edit: Confirmed. Slashed Pokémon cannot hurt gym Pokémon. They also cannot be placed in gyms.
In dat tempo ben ik de gyms morgenvroeg al weer kwijt. Dat gaat wel heel snel.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 01:32 schreef Rijpie het volgende:
Ik zit nu een gym te monitoren waar mijn pokemon in zit, er gaat 1 cp per 10 seconden af van de laagste pokemon, dat is 6cp per minuut, dat is 360cp per uur, dus een beetje pokemon houdt het niet eens 7 uur vol zonder opladen![]()
En bij een ander gym gaat er bijna niks af...
Dat viel mij ook op...quote:Op vrijdag 23 juni 2017 02:00 schreef Sarasi het volgende:
Mijn 3000+ defender raakt echt bizar veel sneller motivatie kwijt dan m'n minder sterke defenders. Leuk!
Ik zie hier ook een snorlax in een gym staan die er nu 4 uur in zou zitten en die heeft nog amper cp over.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 01:32 schreef Rijpie het volgende:
Ik zit nu een gym te monitoren waar mijn pokemon in zit, er gaat 1 cp per 10 seconden af van de laagste pokemon, dat is 6cp per minuut, dat is 360cp per uur, dus een beetje pokemon houdt het niet eens 7 uur vol zonder opladen![]()
En bij een ander gym gaat er bijna niks af...
Je hoeft het niet alleen te down, andere teamleden kunnen de pokemon ook voeren.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 02:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik zie hier ook een snorlax in een gym staan die er nu 4 uur in zou zitten en die heeft nog amper cp over.
volgens mij hebben ze de gyms flink verkloot, hoe kan je nou elke 5-6 uur je pokemon candy geven?
Ben zelf nog niet buiten geweest dus nog geen hands-on ervaring maar zoals ik het nu zie is 't er niet beter op geworden.
Uitgaande van een redelijk sterke gym.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 00:16 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat is in een volle gym dus 4*6=24 gevechten als je solo vecht
maar hoe zit dat 's nachts als er amper mensen spelen?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 02:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hoeft het niet alleen te down, andere teamleden kunnen de pokemon ook voeren.
Heb iets van 25 vreemde pokemon gevoerd vanavond en daarmee een medaille ontvangen
Zonder aangevallen te zijn?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 02:00 schreef Sarasi het volgende:
Mijn 3000+ defender raakt echt bizar veel sneller motivatie kwijt dan m'n minder sterke defenders. Leuk!
Sommige sterke Pokemons stromen op hoge snelheid leeg ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 02:00 schreef Sarasi het volgende:
klopt, rondom station was bakode en zijn level 40 weer overal aanwezig. Alles blauw, nergens in kunnengaan helaas.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 07:17 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb er nu 5. Wel pad vanmorgen begonnen. Utrecht zat alweer bomvol toen ik er doorheen kwam.
twitter:PokemonGoApp twitterde op vrijdag 23-06-2017 om 02:51:16Trainers level 35 and above: You can now participate in Raid Battles at select Gyms around the world. https://t.co/spg1okmpw8 reageer retweet
twitter:PokemonGoApp twitterde op vrijdag 23-06-2017 om 03:38:09Over the next few days, we'll invite more players to participate in Raid Battles at even more Gyms around the world... https://t.co/7PLRI4GGa9 reageer retweet
Godver, ben nog level 33quote:Op vrijdag 23 juni 2017 07:28 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:PokemonGoApp twitterde op vrijdag 23-06-2017 om 02:51:16Trainers level 35 and above: You can now participate in Raid Battles at select Gyms around the world. https://t.co/spg1okmpw8 reageer retweet
twitter:PokemonGoApp twitterde op vrijdag 23-06-2017 om 03:38:09Over the next few days, we'll invite more players to participate in Raid Battles at even more Gyms around the world... https://t.co/7PLRI4GGa9 reageer retweet
Jup....quote:Op vrijdag 23 juni 2017 02:24 schreef Rabieluh het volgende:
Maar qua coins claimen.
Als je zeg maar de enige rode bent in een blauw gebied...voorheen kon je snel 3 of misschien wel 10 gyms pakken en dan 30 tot 100 coins claimen. Nu pak je die gyms maar moet iedere pokemo minimaal een uur in een gym zitten voor je aan hetzelfde aantal coins kan komen,
Wauw niantic, maak het voor mensen met een normale baan even nog lastiger... Goed idee dit...quote:Op vrijdag 23 juni 2017 07:28 schreef Houtenbeen het volgende:
ja, schijnbaar als je er een bepaalde tijd in hebt gestaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 08:16 schreef banaantjeEE het volgende:
Coins worden gegeven wanneer Pokémon terugkeerd?
Dat laatste viel mij ook al op ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 08:25 schreef muhahaha het volgende:
Muntjes krijgen is hard aangepakt.... spoofers hebben het makkelijker, zeker met meer dan 1 account. Vraag me af of niantic het spel zelf speelt.... alles voelt tegenstrijdig. Bv het besje voeren, pakt standaard razzberrie, zelfs als je in het scherm van pokemon wisselt.
Waarom zou ik geld geven aan een bedrijf die niet eens weet dat het gebied waar ik woon bestaat?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 08:30 schreef avotar het volgende:
En anders geef je toch nog wat geld aan Niantic.
Je krijgt ook pas een badge als je een gym spint als hij aan jouw team toebehoort... volgens mij moet je in totaal 2 acties hebben gedaan voor de badge.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 08:36 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ik weet het antwoord al op mn eigen vraag. Na het plaatsen van je Pokemon moet je gelijk een berrie geven. Dat heb ik bij flink wat gyms niet gedaan, dus tellen ze ook nog niet mee in de badge-list.
Hmmm ja dat kan t ook zijn. Ik heb, vanwege de snelheid waarmee mijn stad gisteravond kleurde, snel een ronde met iemand in de auto gedaan. Daardoor heb ik die acties niet gedaan. Mja, straks maar even recht trekken 🙂 Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 23 juni 2017 08:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je krijgt ook pas een badge als je een gym spint als hij aan jouw team toebehoort... volgens mij moet je in totaal 2 acties hebben gedaan voor de badge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |