25 tot oktober prima, maar dan wel met nachten zoals afgelopen nachtquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik blijf erbij, doe mij maar 25 tot 30 graden tot oktober.
Die hittegolf september vorig jaar was nog wel goed te doen. Scheelt natuurlijk ook als het om 9 uur donker is in plaats van 11 uur en om 7 uur licht in plaats van half 5quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
25 tot oktober prima, maar dan wel met nachten zoals afgelopen nacht
Toen zat ik in Death Valley, maar was het in Nederland warmerquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Die hittegolf september vorig jaar was nog wel goed te doen. Scheelt natuurlijk ook als het om 9 uur donker is in plaats van 11 uur en om 7 uur licht in plaats van half 5
Later in de zomer meer plaknachten wegens opgewarmde noordzee, ondanks de verkorte dagen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:45 schreef Elan het volgende:
Het valt wel vandaag wel allemaal lekker samen, extreme bloedhitte en de kortste nacht van het jaar vannacht.
Ligt eraan welk deel van NL denk dat we hier in Limburg nog steeds een paar meer hebben dan bij jouquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:32 schreef Dven het volgende:
Ja, eindelijk weer eens boven de 30 graden![]()
Vijfde keer dit jaar. Absoluut diepterecord. Zullen we inmiddels Nederland evenaard hebben qua 30+ers?
Trekken we deze week wel rechtquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ligt eraan welk deel van NL denk dat we hier in Limburg nog steeds een paar meer hebben dan bij jou
Heb ik dit jaar al gezegd dat je in een land leeft met een kutklimaat?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Trekken we deze week wel recht
Straks lekkerklagendathettewarmisgenot
Warm en vochtig?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
Heb ik dit jaar al gezegd dat je in een land leeft met een kutklimaat?
Daar zit je toch echt naastquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Warm en vochtig?
Koelt daar tenminste een beetje af, geen 23 graden in de nacht.
Veliko Tarnovo zit je toch?quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Daar zit je toch echt naast![]()
Kan me de nachten nog wel herinneren dat het niet onder de 30 kwam
Zolang wij maar een witte kerst en daarna een Elfstedentocht hebben, vind ik het bestquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik blijf erbij, doe mij maar 25 tot 30 graden tot oktober.
Geen 16/19 graden in de nacht maar als minimumtemperatuurquote:Op woensdag 21 juni 2017 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Veliko Tarnovo zit je toch?
http://www.accuweather.co(...)ather-forecast/46650
16-19 graden in de nacht, ondanks hitte overdag
http://www.omroepbrabant.(...)+meet+30+graden.aspxquote:Hittegolf is een feit: weerstation Gilze-Rijen meet 30 graden
RIJEN - De eerste regionale hittegolf van 2017 is een feit. Op deze eerste dag van de zomer werd om halfdrie bij het KNMI-weerstation Gilze-Rijen een temperatuur van 30 graden gemeten.
Brabant is samen met de provincie Zeeland (Westdorpe) een dag eerder met de hittegolf dan de andere provincies in Nederland.
Het landelijk weer wordt niet in De Bilt bepaald. Enkel voor de statistiek wordt het als landelijk gebruikt. Wat ook volkomen logisch is. Zelfde geldt voor andere kleinere landen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
Brabanders: Gefeliciteerd
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)+meet+30+graden.aspx
Een landelijke hittegolf zit er waarschijnlijk net niet in zeggen ze. Blijf het vreemd vinden dat de Bilt het landelijke weer bepaald
Precies bovendien ligt het ook nog eens mooi in het midden van het land dus waarom niet?quote:Op woensdag 21 juni 2017 15:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Het landelijk weer wordt niet in De Bilt bepaald. Enkel voor de statistiek wordt het als landelijk gebruikt. Wat ook volkomen logisch is. Zelfde geldt voor andere kleinere landen.
Als je landelijk een hittegolf hebt, vind ik gewoon dat het in heel Nederland die temperatuur moet hebben. In dit geval is de bilt ook maar een plaats, dus eigenlijk ook gewoon een plaatselijke hittegolf.quote:Op woensdag 21 juni 2017 15:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Het landelijk weer wordt niet in De Bilt bepaald. Enkel voor de statistiek wordt het als landelijk gebruikt. Wat ook volkomen logisch is. Zelfde geldt voor andere kleinere landen.
http://nos.nl/op3/artikel/2104800-waarom-altijd-weer-de-bilt.htmlquote:Op woensdag 21 juni 2017 15:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als je landelijk een hittegolf hebt, vind ik gewoon dat het in heel Nederland die temperatuur moet hebben. In dit geval is de bilt ook maar een plaats, dus eigenlijk ook gewoon een plaatselijke hittegolf.
neem als voorbeeld gisteren, Waddeneilanden 17 graden, maar als de Bilt het red, hebben ze wel een hittegolf. Klinkt toch raar met 17 graden
Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik dat filmpje bekijk.quote:Op woensdag 21 juni 2017 15:38 schreef Dven het volgende:
[..]
http://nos.nl/op3/artikel/2104800-waarom-altijd-weer-de-bilt.html
Ik vermoed dat het voor het jeugdgehandicaptenjournaal is gemaakt.quote:Op woensdag 21 juni 2017 15:44 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik dat filmpje bekijk.
Inhoud is prima hoor, maar die presentatie :S
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 21 juni 2017 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het voor het jeugdgehandicaptenjournaal is gemaakt.
Vandaag een level 2 voor Engeland, morgen voor Duitsland.quote:Op woensdag 21 juni 2017 09:02 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
We piss outside the pot...
Dan hebben we volgens mij de zelfdequote:Op woensdag 21 juni 2017 17:08 schreef -CRASH- het volgende:
Het moet volgens mijn weerstation symbool REGENEN![]()
De accuweatherapp die standaard op m'n telefoon zit gaf laatst ook de hele dag regen aan, toen was het dus ook een dag als ditquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:08 schreef -CRASH- het volgende:
snel weggooienquote:Op woensdag 21 juni 2017 17:08 schreef -CRASH- het volgende:
http://www.wetteronline.d(...)yIndex=9&part=singlequote:Op woensdag 21 juni 2017 16:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vandaag een level 2 voor Engeland, morgen voor Duitsland.
Het Nederlandsch Schild in optima forma.
*hoopt ook dat het hoekje van de 1 nog wat leuks gaat krijgen.
We krijgen vast niets... Nederland wordt 1 grote dorre bende van al die droogte.quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vandaag een level 2 voor Engeland, morgen voor Duitsland.
Het Nederlandsch Schild in optima forma.
*hoopt ook dat het hoekje van de 1 nog wat leuks gaat krijgen.
Te vroegquote:Op woensdag 21 juni 2017 18:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
http://www.wetteronline.d(...)yIndex=9&part=single
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |