Zucht.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:08 schreef remlof het volgende:
Ah, handig.
Morgen is het dus:
• Dag van de Lange Messen
Je gaat het pas zien als je het door hebt.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen jij snapt de EU niet en ik doe geen drugs.
quote:Schüler schwänzt Moscheebesuch – Eltern kommen vor Gericht
Eine Schulklasse macht einen Ausflug in eine Moschee, ein Kind nimmt nicht teil. Die Eltern des Jungen fürchten eine „religiöse Indoktrination“. Die Staatsanwaltschaft will den Fall nun vor Gericht verhandeln.
Wegen der Weigerung eines Schülers aus Rendsburg in Schleswig-Holstein, eine Moschee zu betreten, wird es zu einem Gerichtsprozess kommen. Im August soll ein Verfahren gegen die Eltern des 13-Jährigen eröffnet werden, bestätigte die Staatsanwaltschaft Itzehoe der „SHZ“ aus Flensburg. Der Junge war am 14. Juni 2016 dem Schulausflug seiner Erdkundeklasse aus weltanschaulichen Gründen ferngeblieben.
Wegen des „Schulschwänzens“ sollten seine Eltern Bußgelder von jeweils 150 Euro bezahlen. Weil sie dagegen Widerspruch eingelegt hatten, prüfte die Staatsanwaltschaft die Angelegenheit. Dort wurde jetzt entschieden, dass es zum Prozess vor dem Amtsgericht kommt. Mehrere Medien hatten über den Vorfall berichtet.
Die Eltern des Jungen gehören keiner Religionsgemeinschaft an, befürchten aber eine mögliche „religiöse Indoktrination“ ihres Kindes. Nach Ansicht des Paares könne niemand zum Betreten eines Sakralbaues gezwungen werden.
Sorge vor Islamisierung Deutschlands
Der Anwalt der Eltern, Alexander Heumann, hat laut NDR die Familie über den Verein Pax Europa kennengelernt. Diese Bewegung hat die Sorge vor einer Islamisierung Deutschlands. Heumann ist ehemaliges AfD-Mitglied und war nach eigenen Aussagen bis Januar 2015 im Organisationsteam von Dügida, dem Pegida-Ableger aus Düsseldorf, wo Heumann seine Kanzlei hat.
Das Gymnasium Kronwerk argumentierte nach Angaben des Anwalts, dass auch für den Siebtklässler die Schulpflicht gelte. Ein Verstoß dagegen gelte als Ordnungswidrigkeit. Im Internet wurde der Fall heiß diskutiert. In einem Bußgeldbescheid soll von einer „rein informativen Schulveranstaltung“ die Rede sein. Wie die „SHZ“ berichtet, wäre das Fernbleiben von einem solchen Termin nach Ansicht des Anwalts Heumann nicht zu sanktionieren.
Die Moschee in Rendsburg ist nach Angaben der „SHZ“ der Milli-Görüs-Bewegung zuzuordnen. Der Verfassungsschutz bescheinigt dieser in Teilen extremistische und antisemitische Ziele. Der Generalsekretär von Milli Görüs ist ein engagierter Unterstützer Erdogans und sitzt für die AKP im türkischen Parlament.
https://www.welt.de/polit(...)cialmedia.socialflow....socialflow_twitter
Ja, maar zover is Druggie dus nog niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je gaat het pas zien als je het door hebt.
Jij wel al of leef jij nog onder de steen?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar zover is Druggie dus nog niet.
Kut yanks.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jij kan geen Duits begrijpen.
Werkt niet, pomquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ [url=blob:null/4fd985e9-83b2-422d-9d90-a72431d52db8]afbeelding[/url] ]
Lernst du von alleinequote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jij kan geen Duits begrijpen.
Alle boeren/periferie/langstudeerder/rattenvangervanhamelen-grappen kunnen op mijn rekening.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies. Net zoals we een boer als jij nodig hebben.
Jij bent geen boer jij bent geen advocaat jij bent tot op heden een (profiteur) toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alle boeren/periferie/langstudeerder/rattenvangervanhamelen-grappen kunnen op mijn rekening.
En dan kan de helft van de Tjechische industrie zijn deuren sluiten en moet ik onze Kodiaq afbestellenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:14 schreef Drugshond het volgende:
Oostblok update.
In Tsjechië komt er binnen 1a 2 maanden een referendum of ze nog bij de EU willen horen.
-------
In de huidige EU koers kunnen we het Oostblok als verloren beschouwen.
Er is een kleine maar vocale groep wiskundigen die vinden dat pi vervangen moet worden voor tau ( τ=2π=6,28...). Kan ik als autist ook wel van genieten, zulke discussies.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En internationale tau-dag, lees ik net
Tja, het is duidelijk dat multiculturalisme in Brussel belangrijker geacht wordt dan eenheid binnen Europa.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:14 schreef Drugshond het volgende:
Oostblok update.
In Tsjechië komt er binnen 1a 2 maanden een referendum of ze nog bij de EU willen horen.
-------
In de huidige EU koers kunnen we het Oostblok als verloren beschouwen.
Bestel maar alvast af, is die elders te verkrijgen?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dan kan de helft van de Tjechische industrie zijn deuren sluiten en moet ik onze Kodiaq afbestellen
Mooi, kun je een fatsoenlijke auto bestellen. Win-win.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dan kan de helft van de Tjechische industrie zijn deuren sluiten en moet ik onze Kodiaq afbestellen
De havistengrappen zijn voor mij.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alle boeren/periferie/langstudeerder/rattenvangervanhamelen-grappen kunnen op mijn rekening.
Vrouwtje is nogal groot dus niet alles past.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, kun je een fatsoenlijke auto bestellen. Win-win.
Bij tau denk ik aan Alzheimer.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is een kleine maar vocale groep wiskundigen die vinden dat pi vervangen moet worden voor tau ( τ=2π=6,28...). Kan ik als autist ook wel van genieten, zulke discussies.
Omdat er een pi-dag is, moet er dus ook een tau-dag zijn.
Dit verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:18 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vrouwtje is nogal groot dus niet alles past.
Een specifiek type auto die maar in 1 fabriek gemaakt wordt is niet ergens anders te verkrijgen, nee.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Bestel maar alvast af, is die elders te verkrijgen?
En wat heet onze, lease toch dacht ik?
Mag jij mijn vrouw dat vertellenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, kun je een fatsoenlijke auto bestellen. Win-win.
Hoezo? Is gewoon een letter van het Griekse alfabet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Bij tau denk ik aan Alzheimer.
Bestel maar vast af dan, kijken wie de langste adem heeft!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een specifiek type auto die maar in 1 fabriek gemaakt wordt is niet ergens anders te verkrijgen, nee.
twitter:TerrorEvents twitterde op dinsdag 20-06-2017 om 21:17:58#Belgium #Brussels - Security perimeter enlarged, people are being driven further away. reageer retweet
Ja, ik heb me net even ingelezen. Ik hou het wel gewoon bij pi.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is een kleine maar vocale groep wiskundigen die vinden dat pi vervangen moet worden voor tau ( τ=2π=6,28...). Kan ik als autist ook wel van genieten, zulke discussies.
Omdat er een pi-dag is, moet er dus ook een tau-dag zijn.
Ghettoblaster met Frankie Goes To Hollywood erbij?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:20 schreef eriksd het volgende:
Schitterend lawaaiig hemd aan. Wat een genot.
In neuronen zit tau-eiwit.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Is gewoon een letter van het Griekse alfabet.
Je bent aan het oefenen voor als je straks op die boot gaat dansen op de gracht?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:20 schreef eriksd het volgende:
Schitterend lawaaiig hemd aan. Wat een genot.
Ik ga dit jaar voor de eerste keer kijken naar de hommelparade. Schijnt gewoon een normaal feest te zijn maar dan met rare mannen op bootjes.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent aan het oefenen voor als je straks op die boot gaat dansen op de gracht?
Rare jongens die amsterdammers...quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent aan het oefenen voor als je straks op die boot gaat dansen op de gracht?
Oh, wist ik niet.quote:
Ik vind τ rad = 360° wel elegant maar oppervlakte cirkel wordt dan ½τ.r² en dat is weer lelijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, ik heb me net even ingelezen. Ik hou het wel gewoon bij pi.
Je denkt dat ie een slanke vrouw heeft?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dit betekent dat John weer eens uit zijn nek lult.
Wordt het aantal ziekten aan de boven- en onderkant van de boot eens even wat meer gelijk getrokken in die melaatsegrachten van Amsterdam.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar voor de eerste keer kijken naar de hommelparade. Schijnt gewoon een normaal feest te zijn maar dan met rare mannen op bootjes.
Heel gezellig heb ik vernomen, mijn vrouw heeft wel eens amerikaanse vrienden meegenomen er naar toe, die vonden dat allemaal wel heel bijzonderquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar voor de eerste keer kijken naar de hommelparade. Schijnt gewoon een normaal feest te zijn maar dan met rare mannen op bootjes.
Het ging toch over de vrouw van Tijger?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Je denkt dat ie een slanke vrouw heeft?
Hij had het over mijn vrouw, remlof...quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Je denkt dat ie een slanke vrouw heeft?
Ja, is ook leuk. Het is wel handig om met een vriendin te gaan om te zorgen dat ze niet steeds aan je kont zitten.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik zal wel extra opletten waar m'n bier vandaan komt.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wordt het aantal ziekten aan de boven- en onderkant van de boot eens even wat meer gelijk getrokken in die melaatsegrachten van Amsterdam.
Fixed.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik zal wel extra opletten waar m'n bier* vandaan komt.
Jij beweerde zelf, niet genoeg beenruimte in een Volvo daaruit maak ik op lang, wij hebben dat probleem met onze zoon.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij had het over mijn vrouw, remlof...
Die net mijn schouder haalt![]()
Oh sorry, gemist. Heb niet alle posts van Sjon opengeklapt. Dacht dat ie het over die van hem had.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij had het over mijn vrouw, remlof...
Die net mijn schouder haalt![]()
Jij denkt toch niet dat ik een slag in mijn nek wil krijgen?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh sorry, gemist. Heb niet alle posts van Sjon opengeklapt. Dacht dat ie het over die van hem had.
twitter:TerrorEvents twitterde op dinsdag 20-06-2017 om 21:22:45#Belgium #Brussels - Large military and police deployment (Pic: @ThibautContact) https://t.co/yvppW1gnnr reageer retweet
Dan heb je niet goed begrepen, ik zei dat er niet genoeg ruimte was bij de pedalen, mijn vrouw heeft een beschadiging in haar knie waardoor ze alleen een automaat kan rijden, omdat ze haar been moet kunnen strekken moet er genoeg ruimte zijn tussen het pedaal en de wielkast wat er in een XC60 niet is.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij beweerde zelf, niet genoeg beenruimte in een Volvo daaruit maak ik op lang, wij hebben dat probleem met onze zoon.
http://www.beverautoaanpa(...)uto/stoelverplaatser
zie link en het kan zomaar passen.
Yep maar inkomen van de vrouw was toch wel wat jij beweerde of niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed begrepen, ik zei dat er niet genoeg ruimte was bij de pedalen, mijn vrouw heeft een beschadiging in haar knie waardoor ze alleen een automaat kan rijden, omdat ze haar been moet kunnen strekken moet er genoeg ruimte zijn tussen het pedaal en de wielkast wat er in een XC60 niet is.
Nu wel duidelijk?
Typische jodenstreek, gehandicapten molesteren.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
En nu allemaal Reya in elkaar beuken.
Tough life.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:31 schreef Tijger_m het volgende:
Aw crap....timing is everything. Zie net een mail van de projectontwikkelaar dat de oplevertijd datum voor ons huis nu week 49 is maar dat kan nog veranderen. Pffffttt.
Dat wordt dus 2018 voor we gaan verhuizen.
Zeg dat wel. niks wintersport. Niet dat ik ooit op wintersport ga maar ALS ik zou willen dan gaat het nietquote:
Van uitstel komt afstel, jawel.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:31 schreef Tijger_m het volgende:
Aw crap....timing is everything. Zie net een mail van de projectontwikkelaar dat de oplevertijd datum voor ons huis nu week 49 is maar dat kan nog veranderen. Pffffttt.
Dat valt wel mee, denk ik, maar om rond week 50 werkmensen in te huren, dat kan nog wel eens lastig worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:33 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel, jawel.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:34 schreef remlof het volgende:
CNN: Explosions and gunfire at Brussels Grand Central train station.
Moet je je huidige huis nog verkopen of zit je nu in een huurwoning?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:31 schreef Tijger_m het volgende:
Lelijke trucks hebben ze daar.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw Brussel, vriend.
We moeten nog verkopen. Zal volgens onze makelaar eerder te snel als te traag gaan dus dat komt er ook nog eens bij, twee keer verhuizen als we pech hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je je huidige huis nog verkopen of zit je nu in een huurwoning?
quote:Herman Brusselmans oogst kritiek na snoeiharde column over Anouk: "Blonde del die weigert de pil te slikken"
Tweet met foto:quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:34 schreef remlof het volgende:
CNN: Explosions and gunfire at Brussels Grand Central train station.
Geen updates verder, behalve dat de politie het station uitgelopen is.twitter:remybonnaffe twitterde op dinsdag 20-06-2017 om 20:52:28Twee luide ontploffingen in Brussel Cebtraal. Voor mijn neus. Dan snelle knallen na elkaar. https://t.co/FDqVAjgGYg reageer retweet
Brussel zit op de eerste rij van de moderne multiculturele samenleving.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw Brussel, vriend.
Ja, maar dat bleek de moeder van Verfassungsschutz te zijn, toen ze zich in een fauteuil zette.quote:
Alles in België is lelijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Lelijke trucks hebben ze daar.
Dat krijg je als je geen vrouw als minister van defensie aanstelt.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Lelijke trucks hebben ze daar.
Gelijk alle media erop om de foto te mogen gebruiken.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tweet met foto:Geen updates verder, behalve dat de politie het station uitgelopen is.twitter:remybonnaffe twitterde op dinsdag 20-06-2017 om 20:52:28Twee luide ontploffingen in Brussel Cebtraal. Voor mijn neus. Dan snelle knallen na elkaar. https://t.co/FDqVAjgGYg reageer retweet
Goed mogelijk dat dat vanuit Jeruzalem helemaal in Brussel te horen is.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar dat bleek de moeder van Verfassungsschutz te zijn, toen ze zich in een fauteuil zette.
Da's wel slim, eigenlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarom woon ik er ook; hier val ik minder op.
CNN: Situation under controlquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, maar dat bleek de moeder van Verfassungsschutz te zijn, toen ze zich in een fauteuil zette.
Er is een mogelijkheid om te kunnen blijven wonen totdat de woning klaar is, echter de kans bestaat dat het dan kopers afschrikt.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We moeten nog verkopen. Zal volgens onze makelaar eerder te snel als te traag gaan dus dat komt er ook nog eens bij, twee keer verhuizen als we pech hebben.
Sensatiewaarde 2/10, balen zeg.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:38 schreef Tijger_m het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)russel-centraal.html
Ja, ik hoorde van de week op het schoolplein ook al van iemand die al gekocht heeft en het huidige nog te koop moet zetten, maar dat is ook een appartementje in een gewilde buurt, dus dat zal net als bij kennissen wel binnen een week weg zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We moeten nog verkopen. Zal volgens onze makelaar eerder te snel als te traag gaan dus dat komt er ook nog eens bij, twee keer verhuizen als we pech hebben.
In heel het Avondland worden enigszins teleurgesteld de moslimlynchkits weer in de kast gehangen.quote:
CNN >>> nu.nlquote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de NU link volgen die ik postte
Ik vermoed van wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 21:40 schreef Tijger_m het volgende:
Ben benieuwd of het onze klote jeugd gaat afschrikken als militairen ieder neerknallen die een rotje afsteekt buiten het Nieuwjaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |