Als Trump zijn erfenis in een index fonds had gestopt was hij nu 8 miljard waard geweest.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij erfde geen miljarden. Die heeft hij echt zelf verdiend en goede smaak? Ach. Hij heeft geen laminaat op de vloer dus daar scoort hij al pluspunten.
Broodje aap.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als Trump zijn erfenis in een index fonds had gestopt was hij nu 8 miljard waard geweest.
Zetten die iets voor mij neer, er zijn vijvers zat hier in de streek.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:57 schreef LelijKnap het volgende:
Vergeten jullie trouwens niet wat schaaltjes water in de tuin te zetten voor de vogeltjes en andere dieren?
Sommige dieren, zoals kraaien doen aan ruilhandel. Zoek er maar eentje op.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zetten die iets voor mij neer, er zijn vijvers zat hier in de streek.
Bij ruilen moet er altijd iemand huilen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Sommige dieren, zoals kraaien doen aan ruilhandel. Zoek er maar eentje op.
Noem je mijn TT's nou kutpubernivo? Kutpuberquote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:58 schreef remlof het volgende:
Hulde voor eindelijk weer eens een TT die niet van kutpuberniveau is.
Hoort duidelijk bij de act.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:00 schreef Euribob het volgende:
Nou Kaas, voor zover je stelling dat P_T het allemaal niet serieus meent.
Niemand ander dan Trump weet het.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, hoor, lieverd, je bent wel aardig Trumplike, alles wat je niet bevalt is fake news.
Gelul. De grootte van zijn erfenis is publieke informatie.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niemand ander dan Trump weet het.
Waarom willen die dan zwarte Piet van het toneel af?quote:
Een bedrijf uit de 17e eeuw vergelijken met een supranationale overheid, hoe dom ben je dan?quote:
Politiek kan ik niet serieus nemen en degene die mij de minste regels wil opleggen en me het minst wil afnemen krijgt mijn stem. Maar ik doe niet mee aan Trump bashen. Ja de man is grof en horks en niet welbespraakt. Maar een idioot. Zeker niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:00 schreef Euribob het volgende:
Nou Kaas, voor zover je stelling dat P_T het allemaal niet serieus meent.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gelul. De grootte van zijn erfenis is publieke informatie.
Er zijn er maar een paar die aan de touwtjes mogen trekken.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een bedrijf uit de 17e eeuw vergelijken met een supranationale overheid, hoe dom ben je dan?
We hebben tientallen VOC's tegenwoordig.
't Punt ontgaat je.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een bedrijf uit de 17e eeuw vergelijken met een supranationale overheid, hoe dom ben je dan?
We hebben tientallen VOC's tegenwoordig.
Het is irrelevant. Ruilen zoals de VOC deed is beter dan weggeven zoals de EU doet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, omdat het een idiote vergelijking is. De VOC opereerde ook onder een overheid.
twitter:peterkwint twitterde op dinsdag 20-06-2017 om 15:26:54Huh? @thierrybaudet kondigt eerder aan AirBnB ruim baan te geven in A'dam en stemt nu voor voorstel @SandraBeckerman strengere regels. Raar. reageer retweet
Ah true.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:40 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nee nee.
De oude Griek zegt dat Noorderlingen dom zijn(ten tijde van de Germaanse stammen dus lekker makkelijk denken), de Fransman zegt eeuwen later dat Zuiderlingen van dictaturen houden
„Elke filosoof beschreef zijn ideale plek, de plek waar het klimaat volgens hem het beste was. En dat was altijd de plek waar hijzelf woonde. Voor Montesquieu was Bordeaux het beste. Voor Kant was het midden-Europa. Voor Aristoteles had Griekenland het ideale klimaat.”
Ik denk niet dat FVD het minste af wil nemen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Politiek kan ik niet serieus nemen en degene die mij de minste regels wil opleggen en me het minst wil afnemen krijgt mijn stem. Maar ik doe niet mee aan Trump bashen. Ja de man is grof en horks en niet welbespraakt. Maar een idioot. Zeker niet.
Beter ten halve gekeerd. Hulde.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
twitter:peterkwint twitterde op dinsdag 20-06-2017 om 15:26:54Huh? @thierrybaudet kondigt eerder aan AirBnB ruim baan te geven in A'dam en stemt nu voor voorstel @SandraBeckerman strengere regels. Raar. reageer retweet
VOC was Nederland, lees goed was Nederland het is niet meer, het is nog maar een provincie van de EU!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is irrelevant. Ruilen zoals de VOC deed is beter dan weggeven zoals de EU doet.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
VOC was Nederland, lees goed was Nederland het is niet meer, het is nog maar een provincie van de EU!
Bedank voor je beijdragfe sjonquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
VOC was Nederland, lees goed was Nederland het is niet meer, het is nog maar een provincie van de EU!
Ho ho, Europa claimt de hele wereld. Gaarne nieuw kaartje maken.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ho ho, Europa claimt de hele wereld. Gaarne nieuw kaartje maken.
Door de hele wereld hiernaar toe te halen of zo?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ho ho, Europa claimt de hele wereld. Gaarne nieuw kaartje maken.
Niks mis met kaartje. behalve Zwitserlandquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
CNN is hilarisch slecht.
[ afbeelding ]
Daar gaat het om en het is niet 1 keer zo.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niks mis met kaartje. behalve Zwitserland
Er is een heel forum voor dergelijke uitlatingen, ga het daar lekker verkondigen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
*Gaat weer verder met het schrijven van een brief aan Danny*.
Het is idd jammer dat de topografische kennis van Amerikanen zo om te huilen is.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Daar gaat het om en het is niet 1 keer zo.
[ afbeelding ]
Hij gaat solliciteren als FA bij Dannyquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Er is een heel forum voor dergelijke uitlatingen, ga het daar lekker verkondigen.
Er is een plek vacant.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij gaat solliciteren als FA bij Danny
Als consigliere.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij gaat solliciteren als FA bij Danny
Bij Cthulhu, wat ben jij een sneu en zielig figuur.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zeikerds. Juist perfect dat vluchtelingen je land niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Nieuw-Zeelanders zijn een blog begonnen omdat er zo veel kaartjes zijn waar N-Z is weggelaten.
Het is echt schrikbarend.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is idd jammer dat de topografische kennis van Amerikanen zo om te huilen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
Niet demoniseren, pom! Daar zijn ze heel gevoelig voor, gaan ze huilie van doenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bij Cthulhu, wat ben jij een sneu en zielig figuur.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het is echt schrikbarend.
(Even achter spoiler tegen topicvervuiling)Nou ja, toch knap dat ze Cornwall min of meer correct weergeven...alleen jammer dat het geen stad isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het is echt schrikbarend.
(Even achter spoiler tegen topicvervuiling)Man man, hoe moeilijk is het om even Google Maps aan te slingeren als je twijfelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
Blijkbaar te moeilijkquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Man man, hoe moeilijk is het om even Google Maps aan te slingeren?
Het wordt geen klachtbrief hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bij Cthulhu, wat ben jij een sneu en zielig figuur.
Aap Noot Mies Muur,Vos, Vuur een zo.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Is het benoemen van dingen, waar de boze ontevreden mensch zo van houdt, tegenwoordig al demoniseren?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet demoniseren, pom! Daar zijn ze heel gevoelig voor, gaan ze huilie van doen
Jij hebt het druk genoeg, lijkt mij.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker rustig zo. Als ik dat topic in FB bekijk, man man man.
Dat kan ik met een volmondig ja beantwoordenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Is het benoemen van dingen, waar de boze ontevreden mensch zo van houdt, tegenwoordig al demoniseren?
Ah, ik denk dat ik weet welk topic je bedoelt. Ja, gaat lekker daar en het subforum waar naar verwezen wordt.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker rustig zo. Als ik dat topic in FB bekijk, man man man.
Youtube is duidelijk ook geïnfiltreerd. Al die rechts-extremistische kanaaltjes zijn nu helaas niet meer te vertrouwen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:39 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom staat er naast het Youtube logo linksboven een foto met een link naar dit filmpje;
?
Heeeeeeel erg moeilijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Man man, hoe moeilijk is het om even Google Maps aan te slingeren als je twijfelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
Die worden al sinds jaar en dag aangevallen. Sluit volledig aan bij het beleid dit.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Youtube is duidelijk ook geïnfiltreerd. Al die rechts-extremistische kanaaltjes zijn nu helaas niet meer te vertrouwen.
Hele volksstammen lijken zo hun dagen te slijten, lijkt het.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:41 schreef Tijger_m het volgende:
Moet toch een leven zijn, de hele dag rondstruinen op Youtube, Reddit en Fok om zaken te vinden waar je aanstoot aan kan nemen. Op kosten van de Nederlandse staat want dat soort weggeven is men wel een voorstander van, natuurlijk, aan zijn lijf geen VOC toestanden.
Om de internetwappies die al hun xenofobe haat van Youtube halen te trollen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:39 schreef LelijKnap het volgende:
Waarom staat er naast het Youtube logo linksboven een foto met een link naar dit filmpje;
?
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Heeeeeeel erg moeilijk.Alsof het alleen CNN isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Gelukkig zijn er altijd nog mensen die er dagelijks de tijd voor nemen daarover een mening te formuleren.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:41 schreef Tijger_m het volgende:
Moet toch een leven zijn, de hele dag rondstruinen op Youtube, Reddit en Fok om zaken te vinden waar je aanstoot aan kan nemen. Op kosten van de Nederlandse staat want dat soort weggeven is men wel een voorstander van, natuurlijk, aan zijn lijf geen VOC toestanden.
En toch moet het, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:51 schreef xpompompomx het volgende:
Zo, nu eerst ff een verfrissende bak pleur, altijd lekker bij 30+ graden C.
Omdat AirBnB. Gelukkig heeft ook Thierry nu het licht gezien.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom lijkt het trouwens alsof in Amsterdam iedere dag de hoeveelheid toeristen toeneemt?
Net een fucking pretpark in het centrum.
Werkbrigadequote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:51 schreef Ryon het volgende:
http://www.parool.nl/amst(...)t-werk-nog~a4501691/
In Amsterdam hebben we zelfs een brigade opgericht om mensen zoals LelijKnap weer eens de buitenlucht in te krijgen.
Maar bij Fox begrijp ik het nog, die hebben nauwelijks het besef dat er überhaupt iets is buiten Amerika en al dat er is zijn terroristen die vernietigd moet worden MET BOMMEN, EN AMERIKAANSE BANEN IN DE KOLENINDUSTRIE.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof het alleen CNN is
[ afbeelding ]
Hoeveel echte banen zal dit ruimen?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:51 schreef Ryon het volgende:
http://www.parool.nl/amst(...)t-werk-nog~a4501691/
In Amsterdam hebben we zelfs een brigade opgericht om mensen zoals LelijKnap weer eens de buitenlucht in te krijgen.
Het water begint al langs mijn rug naar beneden te stromen.quote:
Omdat het zo is? Ze nemen toe, dusquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom lijkt het trouwens alsof in Amsterdam iedere dag de hoeveelheid toeristen toeneemt?
Net een fucking pretpark in het centrum.
Zelf in Limburg merk ik het niet, de warmste provincie toch.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het water begint al langs mijn rug naar beneden te stromen.
Point takenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Maar bij Fox begrijp ik het nog, die hebben nauwelijks het besef dat er überhaupt iets is buiten Amerika en al dat er is zijn terroristen die vernietigd moet worden MET BOMMEN, EN AMERIKAANSE BANEN IN DE KOLENINDUSTRIE.
Top comments:quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Om de internetwappies die al hun xenofobe haat van Youtube halen te trollen.
Zie hier. Als strontvliegen weten ze het te vinden. Jij was zeker ook al pissed off?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Top comments:
kukac18 minuten geleden
Youtube is removing all comments that don't praise refugees, way to go liberals! That is what free speech is about!
Gigi Phys17 minuten geleden
#STOPINVASION
kukac30 minuten geleden
They are #MoreThanARefugee, they are #MuslimInvaders
Der Faschist23 minuten geleden
JewTube
InvisibleMan9531 minuten geleden
Refugees not welcome in Europe!
Joshua Simpson18 minuten geleden
On the very same day that refugees murdered a Polish lorry driver. You should be ashamed
haplol719 minuten geleden
JewTube already start to delete comments.
AlanekPlays11 minuten geleden
YOUTUBE IS DELETING TOP RATED ( form 600 to 1200 likes)COMMENTS!!!!! I took screenshot to have proof and then refreshed page, comments disappeared!!
SHAME ON YOU YOUTUBE, THIS IS PATHETHIC CENSORSHIP!!!!!!
Oti11 minuten geleden
#MoreThanATerrorist
Mooi, we hebben ze naar een plek gelokt en geidentificeerdquote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Top comments:
kukac18 minuten geleden
Youtube is removing all comments that don't praise refugees, way to go liberals! That is what free speech is about!
Gigi Phys17 minuten geleden
#STOPINVASION
kukac30 minuten geleden
They are #MoreThanARefugee, they are #MuslimInvaders
Der Faschist23 minuten geleden
JewTube
InvisibleMan9531 minuten geleden
Refugees not welcome in Europe!
Joshua Simpson18 minuten geleden
On the very same day that refugees murdered a Polish lorry driver. You should be ashamed
haplol719 minuten geleden
JewTube already start to delete comments.
AlanekPlays11 minuten geleden
YOUTUBE IS DELETING TOP RATED ( form 600 to 1200 likes)COMMENTS!!!!! I took screenshot to have proof and then refreshed page, comments disappeared!!
SHAME ON YOU YOUTUBE, THIS IS PATHETHIC CENSORSHIP!!!!!!
Oti11 minuten geleden
#MoreThanATerrorist
Dat is ook gewoon waardeloos.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Point taken
Maar het ligt natuurlijk gewoon aan het onderwijs in de VS.
Nogal moeilijk om het niet te vinden wanneer Youtube het frontaal naast het logo zet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zie hier. Als strontvliegen weten ze het te vinden. Jij was zeker ook al pissed off?
Beetje hetzelfde als mijn mixtape, die was niet echt on fire.quote:
Patrice toch, mixtape? Dat is zo jaren 80, tsk tskquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als mijn mixtape, die was niet echt on fire.
Gewoon blijven oefenen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als mijn mixtape, die was niet echt on fire.
Bek dicht snol.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:02 schreef LelijKnap het volgende:
Typisch ook wel weer dat het filmpje ongeveer voor 70% uit beeld van meisjes/vrouwen (en één kind) bestaat. Exact het omgekeerde van de realiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |