NY Times had een redelijk interessant stuk over onze manier van omgaan met water en de kansen die het ons bied om onze kennis te gelde te maken nu de zeespiegel omhoog gaat.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook gewend om samen te werken. En het land staat onder water als we dat besluiten niet meer te doen.
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ehh, dumpert heeft toch niet echt een bepaald publiek
Ongetwijfeld zal ik niet bij deze wij horen omdat jij persoonlijk de het water naar de zee hebt gepompt natuurlijk.quote:
Ah, ja, die stond een tijdje bovenaan bij r/TheNetherlands, de anti-nationalistische circlejerk waar men continue de grootsheid van Nederland verkoopt.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
NY Times had een redelijk interessant stuk over onze manier van omgaan met water en de kansen die het ons bied om onze kennis te gelde te maken nu de zeespiegel omhoog gaat.
Zal de link even voor je opzoeken
Sluit niet echt bij elkaar aan hé.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, ja, die stond een tijdje bovenaan bij r/TheNetherlands, de anti-nationalistische circlejerk waar men continue de grootsheid van Nederland verkoopt.
Als we collectief schuldig mogen zijn aan slavernij en kolonialisme, dan mogen we toch ook zeker wel collectief trots zijn op het scheppen van land?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:46 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zal ik niet bij deze wij horen omdat jij persoonlijk de het water naar de zee hebt gepompt natuurlijk.
Voor LK zijn 'wij' alleen blanke onrendabelen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:46 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zal ik niet bij deze wij horen omdat jij persoonlijk de het water naar de zee hebt gepompt natuurlijk.
Ook daar heb ik geen deel vanuit gemaakt!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als we collectief schuldig mogen zijn aan slavernij en kolonialisme, dan mogen we toch ook zeker wel collectief trots zijn op het scheppen van land?
We gebruikt men als men een ander een vetlerenmedaile om wil hangen of voor de kar wil spannen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:50 schreef Jip141 het volgende:
Maar goed globalistisch liberalisme is dood begreep ik dus men kan weer "we" zeggen.
?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, ja, die stond een tijdje bovenaan bij r/TheNetherlands, de anti-nationalistische circlejerk waar men continue de grootsheid van Nederland verkoopt.
Nederlandse bedrijfsleven en de economie varen er anders wel bij. Dat jij daar geen deel van kan of wil maken is ons probleem niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Logica en consistentie zijn niet bepaald belangrijke zaken voor de postmoderne globalisten.
Wij hebben airco op kantoor.quote:
Dan worden we toch gewoon weer vis?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
De natuur is hard en kan het zomaar weer terug nemen, we klopt overigens niiet
quote:Schrijf je in voor een gratis workshop "Hoe krijg ik een rijke man en hoe hou ik hem".
Tijdens de workshop leer je het volgende:
- Hoe je een man naar je toe krijgt zonder
spelletjes te spelen.
- Je leert ook de juiste man te selecteren.
- Je leert een man te lezen.
- Je leert waarde herkenning.
- Hoe je hem naar je laat hunkeren.
Heb je in teresse?
Like de pagina en schrijf je in voor een gratis workshop.
Rond of wat na die tijd waren de zwarten heel wat meer rendabel in elk geval.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor LK zijn 'wij' alleen blanke onrendabelen waarschijnlijk.
Geen tropenrooster dus?quote:
Jij bent mijn gast begin maar ik zie wel achteraf, hoe het jouw is gegaan!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dan worden we toch gewoon weer vis?
Helaas, geen extra vrije tijd voor mij.quote:
Ga voor een warmtepomp en laat hem andersom werken.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geen tropenrooster dus?
Ik moet dat op de lijst zetten voor ons nieuwe huis, denk ik, met het veranderende klimaat is het mischien nuttig om er klaar voor te zijn.
Gelukkig leren ze dit te doen zonder spelletjes.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:53 schreef Ryon het volgende:
https://www.facebook.com/events/1322208374553335
Aanradertje voor de vrijgezelle dames:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 16:53 schreef Ryon het volgende:
https://www.facebook.com/events/1322208374553335
Aanradertje voor de vrijgezelle dames:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |