Hail to the gareel-boys!quote:donkere pantalon, overhemd met lange mouwen en dichte leren schoenen.
Die grap deed het vast goed daar, of niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Een collega vroeg toen 'hoe heet hij?'
Waarom?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:37 schreef Catkiller het volgende:
Ja jeetje dan had hij nog eens homo moeten zijn dan kon hij meteen weer vertrekken.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Niet echt gepast want wij lopen allemaal en donkere pantalon, overhemd met lange mouwen en dichte leren schoenen.
Van die mensen die zichzelf een stuk belangrijker voelen door de kledingquote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:44 schreef Zolderkamer het volgende:
Echt he? Iemand afkeuren op zn kleding.. typisch hipsterzooitje dus..
Het maakt je schijnbaar heel erg uit of hij homo is of niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Waarom?
Het maakt ons niet uit. Wat heb jij er op tegen????
jood?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hij droeg teenslippers
Een kaki broek en een laag uitgesneden wit v-hals shirt.
???quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:48 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het maakt je schijnbaar heel erg uit of hij homo is of niet.
Als het je niet uitmaakt of hij een man of vrouw heeft, maakt het toch niet uit of hij 'partner' zegt?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
???
Je moet beter lezen want het gaat over het woord partner.
Net zoals iemand zegt ik ga straks wandelen met m'n huisdier.
Ja wat voor husidier!!!!! heb je een kameel? een wandelende tak?? of een pony????
Wat maakt dat uit? Het is een collega.. Wat boeit het nou om te weten wat voor huisdier hij als partner heeft.. of wat voor partner hij als huisdier heeft.. of wat de geaardheid van dat huisdier is?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
???
Ja wat voor husidier!!!!! heb je een kameel? een wandelende tak?? of een pony????
Gewoon je priveslet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:07 schreef Hallmark het volgende:
Soms zeg ik ook "partner". Want als je vriendin of girlfriend zegt, dan is het niet altijd duidelijk dat het je levenspartner is.
Als ze het niet hoort, zeg ik natuurlijk gewoon "die sloerie".
Dit, zo dit.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:07 schreef Hallmark het volgende:
Soms zeg ik ook "partner". Want als je vriendin of girlfriend zegt, dan is het niet altijd duidelijk dat het je levenspartner is.
Als ze het niet hoort, zeg ik natuurlijk gewoon "die sloerie".
En thuis zeg ik "ja baas".
Ik heb jarenlang op sokken gewerkt. Slippers op de treeplank.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:18 schreef JimmyDean het volgende:
Mensen die zich niet fatsoenlijk kunnen kleden en in korte broek of op slippers naar hun werk gaan
Inderdaad. Volwassen vrouwen die 'mijn vriendje' zeggen, nog ergerquote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:07 schreef Chai het volgende:
Misschien vindt hij 'vriendin' op zijn leeftijd raar klinken en zijn ze niet getrouwd. Bij mensen die ik dingen over mijn partner vertel drop ik gewoon zo snel mogelijk zijn naam of ik vertel ze gewoon niets.
'Mijn vriend'
korte broek en slippers is fatsoenlijke werkkleding voor een badmeester.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:18 schreef JimmyDean het volgende:
Mensen die zich niet fatsoenlijk kunnen kleden en in korte broek of op slippers naar hun werk gaan
Nee, ze kijken raar omdat ze weten dat je lult en alleen in je hoofd een vriendin hebt.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:40 schreef Fatoeman het volgende:
Ik zeg op werk gewoon mijn negerin, kijken ze je wel ff raar aan trouwens als je zo praat over je gurl
Haha, heeft hij wel een groot hoofd dat er zo'n grote negerin in past.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:02 schreef Bugno het volgende:
[..]
Nee, ze kijken raar omdat ze weten dat je lult en alleen in je hoofd een vriendin hebt.
Oke stoerpratertje 4.8.3quote:Op dinsdag 20 juni 2017 13:02 schreef Bugno het volgende:
[..]
Nee, ze kijken raar omdat ze weten dat je lult en alleen in je hoofd een vriendin hebt.
Dit is zo'n grappige post, de poster in ogenschouw nemende.quote:
Waarom zou je dat niet doenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:18 schreef JimmyDean het volgende:
Hipster, denk eerder dat TS in het kantoortje of administratie van een groothandel werkt of een deurenfabriek ofzo.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:44 schreef Zolderkamer het volgende:
Echt he? Iemand afkeuren op zn kleding.. typisch hipsterzooitje dus..
Net effe gecheckt; mijn baas heeft van die hippe groene Havaiana's aan. Lekker de ventilator er op. Krabt aan z'n zak als hij daar zin in heeft. Liet net een scheet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:17 schreef Duveldrinker het volgende:
Teenslippers op kantoor is wel heel erg faal, is ie al ontslagen door je baas met lederen schoen.
Oke manquote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:07 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dit is zo'n grappige post, de poster in ogenschouw nemende.
Jouw baas is ZZP'er???quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:20 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Net effe gecheckt; mijn baas heeft van die hippe groene Havaiana's aan. Lekker de ventilator er op. Krabt aan z'n zak als hij daar zin in heeft. Liet net een scheet.
Voordeel van ZZP'er zijn.
me mannetjequote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:07 schreef Chai het volgende:
Misschien vindt hij 'vriendin' op zijn leeftijd raar klinken en zijn ze niet getrouwd. Bij mensen die ik dingen over mijn partner vertel drop ik gewoon zo snel mogelijk zijn naam of ik vertel ze gewoon niets.
'Mijn vriend'
Ik was aan het grappen, ben zelf ZZP'er dus ben zelf de "baas".quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Niet echt gepast want wij lopen allemaal en donkere pantalon, overhemd met lange mouwen en dichte leren schoenen.
Het is hier zakelijk en geen strandpaviljoen.
Eigenlijk is alles kut. Vriend kut. Partner kut. Verloofde is nog erger en man is weer even een halte te ver.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:07 schreef Chai het volgende:
'Mijn vriend'
En ze kennen elkaar alle vijf niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:59 schreef serkot het volgende:
Ik heb het altijd over mijn wederhelft, eega, levensgezellin, zielsverwante en minnares. Gewoon voor de duidelijkheid, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan.
De Nederlandse taal is gewoon niet de beste, om je romantische situatie in te beschrijven. Zegt misschien toch wat over 'de Nederlander'.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles kut. Vriend kut. Partner kut. Verloofde is nog erger en man is weer even een halte te ver.
Gewoon bij naam inderdaad.
Deze archiveren we in de map 'racistisch'.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:38 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
De Nederlandse taal is gewoon niet de beste, om je romantische situatie in te beschrijven. Zegt misschien toch wat over 'de Nederlander'.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:27 schreef Hippocratos het volgende:
D'r zit zo'n ventje voor de SP in de kamer die altijd in een oud t-shirt en lelijke broek zit, terwijl de rest netjes in pak komt (zoals het hoort). Zie je toch maar weer wie de pauper is en wie niet.
Oud t-shirt zegt ie.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:30 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog ongeschoren ookhippie
Post dan Hans Spekman met z'n carnavalstruien.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:30 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog ongeschoren ookhippie
Je hoort op een Kameel te rijden met een pak Brinta in je linkerhand.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:31 schreef Bluffertje00 het volgende:
Tuig!! Je hoort in pak te lopen met een Camel sigaret in je hand.
Gewoon een gevalletje interessant doen met dure woorden vanwege de extase dat ie ondanks die dresscode toch nog tegen alle geldende natuurwetten in een vriendin heeft gevonden.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Sinds gister een nieuwe collega op kantoor.
Hij droeg teenslippers![]()
gwn pauper manquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:34 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Oud t-shirt zegt ie.
Ongeschoren zegt ie.
Gewoon overhemd en netjes getrimd.
haha spekkiequote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Post dan Hans Spekman met z'n carnavalstruien.
Je verkoopt keukens?quote:Niet echt gepast want wij lopen allemaal en donkere pantalon, overhemd met lange mouwen en dichte leren schoenen.
Daarom ben ik blij dat ik getrouwd ben. Waarschijnlijk is zij zijn 'geregistreerd partner', dus noemt hij het zijn partner. Zeg dan gewoon "m'n vrouw".quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Sinds gister een nieuwe collega op kantoor.
Hij droeg teenslippers![]()
In de pauze had hij het over zijn partner dit en dat.
Een collega vroeg toen 'hoe heet hij?'
Maar het bleek om een vrouw te gaan.
Niks mis mee als het een man was overigens.
Klacht: onduidelijkheid en mensen die praten over hun partner ipv vriend/vriendin/man/vrouw/echtgenoot/echtgenote.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:57 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik getrouwd ben.
quote:
Dat is dan ook niet dé reden dat we getrouwd zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch een flutreden om blij te zijn dat je getrouwd bent.
Trouwenquote:Op woensdag 21 juni 2017 13:29 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet dé reden dat we getrouwd zijn.
Wel voor het face to face contact met je spiegelbeeld.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:38 schreef MichaelScott het volgende:
Hij snapt het tenminste, als je geen face to face contact hebt met klanten voegt nette kleding niets toe.
jups en de bange kantoorslaven die haten op iemand met wel een vrije wil..quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:38 schreef MichaelScott het volgende:
Hij snapt het tenminste, als je geen face to face contact hebt met klanten voegt nette kleding niets toe.
Zo denken de meeste internethelden die thuis huilend in een hoekje in hun eentje zitten te fappen er over.quote:
Nee. Wil best verkering, maar dan kun je van elkaar af zonder financiële concequentiesquote:Op donderdag 22 juni 2017 08:45 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Zo denken de meeste internethelden die thuis huilend in een hoekje in hun eentje zitten te fappen er over.
Ten eerste trouwen we niet om van elkaar af te gaan.quote:Op donderdag 22 juni 2017 13:30 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee. Wil best verkering, maar dan kun je van elkaar af zonder financiële concequenties
Je kan uit elkaar gaan, he weet niet hoe het loopt.quote:Op donderdag 22 juni 2017 13:32 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ten eerste trouwen we niet om van elkaar af te gaan.
Ten tweede gaan we met gelijkwaardig bezit het huwelijk in.
Jij bent dan ook nog een jochie, getuige je gebruik van de term 'verkering'. Is niet erg, dat is een fase in je leven. Als je straks echter een stuk ouder bent, een serieuze relatie hebt, over kinderen nadenkt, bezittingen en vermogen hebt, dan ga je nadenken over de financiële voordelen van trouwen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 13:30 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nee. Wil best verkering, maar dan kun je van elkaar af zonder financiële concequenties
trouwen is alleen handig om bepaald zaken financieelmgoed te regelen ipv dure notarisquote:Op donderdag 22 juni 2017 14:14 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog een jochie, getuige je gebruik van de term 'verkering'. Is niet erg, dat is een fase in je leven. Als je straks echter een stuk ouder bent, een serieuze relatie hebt, over kinderen nadenkt, bezittingen en vermogen hebt, dan ga je nadenken over de financiële voordelen van trouwen.
Dan laat je je niet leiden door doemverhalen van gefrustreerde FOK!ers, maar door je persoonlijke situatie. Dat betekent niet dat je per se gaat trouwen, maar misschien overweeg je het wel. Dan kun je je waarschijnlijk wel een stuk beter voorstellen, waarom je het misschien zou willen.
Dan heb ik het nu puur over de koude, rationele kant. Als je samenwoont met een lekkere Nubische prinses, die je buikje vult met de lekkerste gerechten en je zak leegt met geilste seksuele handelingen, dan kun je je misschien ook voorstellen, dat je die het liefst altijd bij je wil houden en dat vast wil leggen met een contract.
Ik begrijp niet helemaal hoe dat de onzin van een deel van mijn post bewijst? Ik zeg toch verder niks over hoe groot de trouwceremonie zou moeten zijn?quote:Op donderdag 22 juni 2017 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
trouwen is alleen handig om bepaald zaken financieelmgoed te regelen ipv dure notaris
De rest is onzin, trouwen doe je voor elkaar toch, dat kan dus ook simpel en snel
is een toevoegingquote:Op donderdag 22 juni 2017 14:23 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal hoe dat de onzin van een deel van mijn post bewijst? Ik zeg toch verder niks over hoe groot de trouwceremonie zou moeten zijn?
Aangezien je ook weer kan scheiden, is dat het wel in enige mate. Toch wordt het zo wel gebruikt, omdat mensen zich daar lekker bij voelen.quote:Op donderdag 22 juni 2017 14:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
is een toevoeging
Dat je het gebruikt om iemand vast te leggen is btw wel onzin
Schandknaap zijnquote:
Als een vent zegt 'mijn partner' ipv 'mijn vriendin' ga ik er ook meteen vanuit dat het een latente homofiel isquote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die grap deed het vast goed daar, of niet?
Wat een suffe bende daar
Mijn cavia is al twee dagen ziek en heeft me al een week niet gepoept en jij maakt je hier druk om?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:07 schreef Chai het volgende:
'Mijn vriend'
Hoe heet hij?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:16 schreef LompeHork het volgende:
Ik denk dat TS gewoon jaloers is omdat hij zelf geen partner heeft. Dat kan natuurlijk. Mijn partner vond dit maar een rare klacht.
heerlijk. met een korte broek naar werk gaanquote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:18 schreef JimmyDean het volgende:
Bij ons is de airco dusdanig actief dat je het wel uit je hoofd laat in een shirt te gaan zittenquote:Op donderdag 22 juni 2017 23:30 schreef Oscar. het volgende:
[..]
heerlijk. met een korte broek naar werk gaan
Ja, zo airco hebben wij ook. In de winter is het 25 graden binnen en in de zomer 15.quote:Op donderdag 22 juni 2017 23:32 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Bij ons is de airco dusdanig actief dat je het wel uit je hoofd laat in een shirt te gaan zitten
Tokkie gespotquote:Op donderdag 22 juni 2017 23:30 schreef Oscar. het volgende:
[..]
heerlijk. met een korte broek naar werk gaan
Godver, bofkont! Jouw dikkertje kookt tenminste!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:26 schreef Pharkus het volgende:
Ja 'die dikke die kookt' geeft ook rare blikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |