SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Niet echt gepast want wij lopen allemaal en donkere pantalon, overhemd met lange mouwen en dichte leren schoenen.
Het is hier zakelijk en geen strandpaviljoen.
Eigenlijk is alles kut. Vriend kut. Partner kut. Verloofde is nog erger en man is weer even een halte te ver.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 12:07 schreef Chai het volgende:
Misschien vindt hij 'vriendin' op zijn leeftijd raar klinken en zijn ze niet getrouwd. Bij mensen die ik dingen over mijn partner vertel drop ik gewoon zo snel mogelijk zijn naam of ik vertel ze gewoon niets.
'Mijn vriend'
En ze kennen elkaar alle vijf niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:59 schreef serkot het volgende:
Ik heb het altijd over mijn wederhelft, eega, levensgezellin, zielsverwante en minnares. Gewoon voor de duidelijkheid, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan.
De Nederlandse taal is gewoon niet de beste, om je romantische situatie in te beschrijven. Zegt misschien toch wat over 'de Nederlander'.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles kut. Vriend kut. Partner kut. Verloofde is nog erger en man is weer even een halte te ver.
Gewoon bij naam inderdaad.
Deze archiveren we in de map 'racistisch'.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:38 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
De Nederlandse taal is gewoon niet de beste, om je romantische situatie in te beschrijven. Zegt misschien toch wat over 'de Nederlander'.
quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:27 schreef Hippocratos het volgende:
D'r zit zo'n ventje voor de SP in de kamer die altijd in een oud t-shirt en lelijke broek zit, terwijl de rest netjes in pak komt (zoals het hoort). Zie je toch maar weer wie de pauper is en wie niet.
Oud t-shirt zegt ie.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:30 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog ongeschoren ookhippie
Post dan Hans Spekman met z'n carnavalstruien.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:30 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog ongeschoren ookhippie
Je hoort op een Kameel te rijden met een pak Brinta in je linkerhand.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:31 schreef Bluffertje00 het volgende:
Tuig!! Je hoort in pak te lopen met een Camel sigaret in je hand.
Gewoon een gevalletje interessant doen met dure woorden vanwege de extase dat ie ondanks die dresscode toch nog tegen alle geldende natuurwetten in een vriendin heeft gevonden.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Sinds gister een nieuwe collega op kantoor.
Hij droeg teenslippers![]()
Een kaki broek en een laag uitgesneden wit v-hals shirt.
gwn pauper manquote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:34 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Oud t-shirt zegt ie.
Ongeschoren zegt ie.
Gewoon overhemd en netjes getrimd.
haha spekkiequote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Post dan Hans Spekman met z'n carnavalstruien.
Je verkoopt keukens?quote:Niet echt gepast want wij lopen allemaal en donkere pantalon, overhemd met lange mouwen en dichte leren schoenen.
Daarom ben ik blij dat ik getrouwd ben. Waarschijnlijk is zij zijn 'geregistreerd partner', dus noemt hij het zijn partner. Zeg dan gewoon "m'n vrouw".quote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Sinds gister een nieuwe collega op kantoor.
Hij droeg teenslippers![]()
Een kaki broek en een laag uitgesneden wit v-hals shirt.
Niet echt gepast want wij lopen allemaal en donkere pantalon, overhemd met lange mouwen en dichte leren schoenen.
In de pauze had hij het over zijn partner dit en dat.
Een collega vroeg toen 'hoe heet hij?'
Maar het bleek om een vrouw te gaan.
Niks mis mee als het een man was overigens.
Klacht: onduidelijkheid en mensen die praten over hun partner ipv vriend/vriendin/man/vrouw/echtgenoot/echtgenote.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:57 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik getrouwd ben.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |