Ja precies. Op mijn aandringen heeft hij nu ook wat namen van mensen van zijn hobby genoemd.quote:Op maandag 1 april 2019 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus hij moet zijn familie schrappen omdat zij ze niet kent, maar zij mag wel al haar collega's die hij waarschijnlijk nog nooit gezien heeft wel uitnodigen?Ik vind dat nogal een wonderlijke gedachtengang eigenlijk.
Oh ik zie jullie reacties nu pas!quote:Op maandag 1 april 2019 21:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die 12 collega's zijn dat allemaal collega's waar je veel contact mee hebt? Je mag best alleen je directe collega's uitnodigen.
Gefeliciteerd Burdie! Zijn jullie al wat verder qua locatie? Ik heb misschien ook nog wel ideeën :-) Doe wel 's wat in de business, jeweets ;-)quote:Op maandag 18 februari 2019 15:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er is intussen al wat meer duidelijkheid over hoe we de dag voor ons zien; inderdaad zonder feest, maar met een borrel in de middag en daarna voor de daggasten een diner dansant.
Wat is nu de volgende stap, datum prikken en locaties regelen, toch? We gaan in de voorjaarsvakantie eens wat locaties bezoeken; we willen graag trouwen vlakbij onze oude woonplaats, een uur rijden hier vandaan.
En natuurlijk een jurk uitzoeken.
Hoe hebben jullie de gastenlijst samengesteld? Ik heb best wat mensen waar ik aan twijfel; kennissen, buren, oud-buren (we zijn nog niet zo lang geleden verhuisd)... Qua daggasten vind ik het zelfs lastig, want ik heb eigenlijk nauwelijks vriendinnen, dus dat wordt dan familie met misschien 2 of 3 vrienden erbij, maar zou dat voor hun wel leuk zijn??
Dank je! En helaas, de locaties die we tot nu toe hebben benaderd waren of niet groot genoeg, of al bezet of niet mogelijk, of aan de prijs. Heb nog wel wat opties, maar suggesties zijn ook altijd welkomquote:Op dinsdag 16 april 2019 13:11 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Burdie! Zijn jullie al wat verder qua locatie? Ik heb misschien ook nog wel ideeën :-) Doe wel 's wat in de business, jeweets ;-)
Hoe groot moet de locatie zijn?quote:Op dinsdag 16 april 2019 13:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dank je! En helaas, de locaties die we tot nu toe hebben benaderd waren of niet groot genoeg, of al bezet of niet mogelijk, of aan de prijs. Heb nog wel wat opties, maar suggesties zijn ook altijd welkom.
Er moet ruimte zijn voor een diner voor ongeveer 30 man, en dan nog wat extra ruimte voor de band en om te dansen.quote:
eau, en dan al alles vol, dat is wel matigquote:Op zondag 21 april 2019 22:40 schreef Burdie het volgende:
Nee wij zitten aan een doordeweekse dag gebonden, en dan idd liefst een vrijdag ivm kinderen die naar school moeten.
Ja heeeeeel veel zin!quote:Op zondag 21 april 2019 22:34 schreef Burdie het volgende:
Ohhhhh dat komt zeker dichtbij! Leuk en spannend![]()
. Heb je er zin in?
.
Hier hangt alles nog steeds op de locatie, kennelijk is een half jaar van te voren voor veel locaties al te laat, of is september een populaire maand, want bijna alles waar we informeren zit al vol. Ik denk haast dat we maar met de datum moeten gaan schuiven...
Wat voor rollen hebben jullie allemaal opgeschreven daarvoor?quote:Op zondag 21 april 2019 23:12 schreef Puala het volgende:
Wij hebben de locatie al wel gevonden. We hebben er 3 benaderd en zijn uiteindelijk bij 2 wezen kijken. Deze voelde gelijk heel goed. En de datum was nog vrij, maar dat mocht ook wel 1,5 jaar van tevoren![]()
En vanavond hebben we grofweg een budget opgesteld, de gastenlijst (avond/daggasten), gekeken welke sfeer we belangrijk vinden, wat familie aan rollen gekoppeld. En volgens mij is het de volgende stap om ze dat te gaan vertellen.
Super tofquote:Op woensdag 24 april 2019 15:28 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat we onze locatie hebben gevonden![]()
.
Nog even de kosten op een rijtje zetten, er nog een nachtje over slapen, en dan maar bevestigen!
De datum gaat er wel door schuiven, maar we zijn hier eigenlijk zo van gecharmeerd dat we dat er voor over hebben.
We hebben een ceremoniemeester, 4 getuigen, we gaan de ceremonie laten doen door een familielid en de babs alleen het officiële stuk, iemand voor de ringen en iemand die met mij mee loopt het gangpad door. En ik denk er zelf aan om 2 familieleden te vragen ook foto's te maken van de hele dag en de trouwfotograaf een paar uur te laten komen. Maar over die laatste twijfel ik nog een beetje.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat voor rollen hebben jullie allemaal opgeschreven daarvoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook een van de redenen waarom ik twijfel. Een van de dames die ik in gedachten heb is vergroeid met haar telefoon en fotografeert normaal alles. Maar maken we haar hier blij mee? Geen idee.quote:Op woensdag 24 april 2019 21:29 schreef Sarabi het volgende:
Familieleden laten fotograferen en/of filmen vind ik altijd een dingetje.
Ze missen op die manier wel een beetje de dag, dus zou eigenlijk alleen mensen vragen waar je toch al niet zo close mee bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |