Ooit aan een boek gedacht? Arthur van Amerongen kan wel een opvolger gebruikenquote:Op maandag 19 juni 2017 22:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik deel af en toe gewoon uit betrokkenheid belangeloos en gratis wat wijsheden met jullie. Zou toch jammer zijn als die kennis allemaal verloren gaat,
Ik had Trage Sherrif als TTquote:Op maandag 19 juni 2017 22:42 schreef Kaas- het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom.
Bovendien mooi in lijn met de vorige TT. Er moet wel enige consistentie in zitten.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:43 schreef KetchupFTW het volgende:
Goeie TT. Was ongeveer hetzelfde aan het schrijven.
Dus wellicht is het beter zoquote:Dun, dik, slank of gezet geef mij maar thierry baudet.
3/10quote:Op maandag 19 juni 2017 22:43 schreef remlof het volgende:
Weer zo'n kut-TT. Ik wou er "Rutte de pragmatische premier" van maken.
Ja, en dan ben je 52 en dan wordt je door gastjes zoals jij gecorrigeerd, c'est la viequote:Op maandag 19 juni 2017 22:42 schreef Kaas- het volgende:
"O je bent 19.
Haha je weet nog niks. Laten we spreken over ongeveer 6-7 jaar."
Hahaha, het is wel chill aan ouder worden dat je dan ineens dit soort dingen kunnen zeggen he?
Maar het moet wel vrouwlijke rondingen hebben. Anders was ik wel homo geworden.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is onderhand al 36, daar was ze denk ik 28 a 30. Ik val sowieso wel op dun. Hoeft van mij allemaal niet zo vol![]()
Het is nog veel erger: je gelooft bijna niet dat je zelf zo kon zijnquote:Op maandag 19 juni 2017 22:42 schreef Kaas- het volgende:
"O je bent 19.
Hahaha, het is wel chill aan ouder worden dat je dan ineens dit soort dingen kunnen zeggen he?
Pfoeh weer zo'n nietszeggende uitspraak. Probeer het over 6-7 jaar nog maar eens.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:40 schreef Jip141 het volgende:
Ketchup zou graag de nieuwe Baudet willen zijn.
Ja. Het erge is dat ik het meen. Dus ja we worden een dagje ouder.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:42 schreef Kaas- het volgende:
"O je bent 19.
Oh, ik verwachtte eigenlijk altijd al wel dat ik een hele wijze man zou worden. Dus ben niet verrast.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is nog veel erger: je gelooft bijna niet dat je zelf zo kon zijn
Hahaha, helaas is mijn geheugen veel te goed en weet ik dondersgoed nog dat zelf ook zo wasquote:Op maandag 19 juni 2017 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is nog veel erger: je gelooft bijna niet dat je zelf zo kon zijn
He, we schelen maar 10 jaar dan, hoogstens 11quote:Op maandag 19 juni 2017 22:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en dan ben je 52 en dan wordt je door gastjes zoals jij gecorrigeerd, c'est la vie
En dan nog ´´retteketet naar beterbed´´ erachter voor de maximale meme-punten.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:43 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed, anders werd het:
[..]
Dus wellicht is het beter zo
Jij voelt graag het bekken?quote:Op maandag 19 juni 2017 22:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is onderhand al 36, daar was ze denk ik 28 a 30.
Ik val sowieso wel op dun. Hoeft van mij allemaal niet zo vol
Gaat iemand van 18 je even relatie-advies geven of zo.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:45 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja. Het erge is dat ik het meen. Dus ja we worden een dagje ouder.
Als je 19 bent denk je dat je alles weet en daarna pas besef je hoe weinig je weet.
Wie?quote:Op maandag 19 juni 2017 22:45 schreef Jip141 het volgende:
Wel grappig dat Ketchup de behoefte heeft om allemaal comebacks enzo te maken, past er ook wel bij.
Word.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en dan ben je 52 en dan wordt je door gastjes zoals jij gecorrigeerd, c'est la vie
Waarheid als een koe. Maar dat geldt ook voor 36 en 25/26 etc..quote:Op maandag 19 juni 2017 22:45 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Als je 19 bent denk je dat je alles weet en daarna pas besef je hoe weinig je weet.
Argument op basis van leeftijd is sowieso een teken dat je aan het verliezen bent. Er is iemand van 52 die precies de omgekeerde denkbeelden heeft.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dronken?quote:Op maandag 19 juni 2017 22:44 schreef skysherrif het volgende:
Als ik wappjes teruglees van gisteren kan ik vaak amper geloven dat ik zo kon zijn
Kom, kom, Kaas-, goed advies kent geen leeftijd, stel je altijd open voor inputquote:Op maandag 19 juni 2017 22:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gaat iemand van 18 je even relatie-advies geven of zo.
Balzak is ook rond.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar het moet wel vrouwlijke rondingen hebben. Anders was ik wel homo geworden.
Ja hoewel het soms wel weer verfrissend kan zijn omdat je steeds meer in bepaalde denkpatronen vast loopt denk ik.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Simpel, er moet meer geneukt worden.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik echt nooit gedacht.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:45 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Jij oude wijze grijsbaardquote:Op maandag 19 juni 2017 22:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, ik verwachtte eigenlijk altijd al wel dat ik een hele wijze man zou worden. Dus ben niet verrast.
Idem hoorquote:Op maandag 19 juni 2017 22:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hahaha, helaas is mijn geheugen veel te goed en weet ik dondersgoed nog dat zelf ook zo was
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarheid als een koe. Maar dat geldt ook voor 36 en 25/26 etc..
Jij bent dan ook bijzonder.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:47 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik echt nooit gedacht.
Doe ik dan ook nooit. Dat is een zwaktebod, je kan hooguit zeggen dat als je ouder bent het mogelijk is dat je meer ervaring hebt en meer meegemaakt hebt.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:46 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Argument op basis van leeftijd is sowieso een teken dat je aan het verliezen bent. Er is iemand van 52 die precies de omgekeerde denkbeelden heeft.
Van 19 ook...quote:Op maandag 19 juni 2017 22:46 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Argument op basis van leeftijd is sowieso een teken dat je aan het verliezen bent. Er is iemand van 52 die precies de omgekeerde denkbeelden heeft.
Gelukkig is de Nederlandse politiek nu gered doordat een boel gemeentes een kinderraad krijgen.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:47 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja hoewel het soms wel weer verfrissend kan zijn omdat je steeds meer in bepaalde denkpatronen vast loopt denk ik.
Dat je dan denkt "zo dacht ik vroeger ook en misschien zit er toch nog een kern van waarheid in".
Minder neuken is voor de doelgroep misschien beter advies. +:)quote:
Daarom begrijp ik ook geen argumenten op basis van leeftijd.quote:
Heeft een poot ronde?quote:Op maandag 19 juni 2017 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar alles behalve vrouwelijk, aambei-indiaan.
Ja, die gaan het land redden. Mischien kunnen ze zich organiseren en een kinderkruistocht ervan maken.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gelukkig is de Nederlandse politiek nu gered doordat een boel gemeentes een kinderraad krijgen.
Of van teveel sushi eten.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh dus dat is hoe je WannaCry krijgt?
Wie geeft die dan?quote:Op maandag 19 juni 2017 22:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik ook geen argumenten op basis van leeftijd.
Geen van beide.quote:
Nooit in Thailand geweest, hoor ik al wel weer.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar alles behalve vrouwelijk, aambei-indiaan.
Hou je in Theaquote:Op maandag 19 juni 2017 22:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, die gaan het land redden. Mischien kunnen ze zich organiseren en een kinderkruistocht ervan maken.
Personen die eigenlijk verder niets te zeggen hebben.quote:
In je skinny jeans.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, die gaan het land redden. Mischien kunnen ze zich organiseren en een kinderkruistocht ervan maken.
Wie?quote:
https://efukt.com/21671_When_in_Thailand.htmlquote:Op maandag 19 juni 2017 22:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nooit in Thailand geweest, hoor ik al wel weer.
Let eens op dan.. Is verklapt in het vorige deelquote:
Ken ik die?quote:
Niet de mijne dan toch zeker want dat soort kledij bezit ik niet, op mijn leeftijd zoiets aantrekken is een brevet van onvermogenquote:
De boeken van Thea zijnquote:Op maandag 19 juni 2017 22:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gnagna
Ik heb dat boek nog ergens tot de dag van vandaag
Nu zal je dat ongetwijfeld anders lezen maar volgens mij heb ik dat boek in een ruk uitgelezen.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De boeken van Thea zijn![]()
Of dat vond ik toen iig. Ik heb ze verslonden
Ik refereerde naar "Kruistocht in Spijkerbroek" maar dan de moderne versie.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet de mijne dan toch zeker want dat soort kledij bezit ik niet, op mijn leeftijd zoiets aantrekken is een brevet van onvermogen
Ik mocht je toen ook al Jipje, dus dat maakt idd niks uitquote:
Penno al gehad of moet jij die nog krijgen?quote:Op maandag 19 juni 2017 22:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet de mijne dan toch zeker want dat soort kledij bezit ik niet, op mijn leeftijd zoiets aantrekken is een brevet van onvermogen
Ah, sorryquote:Op maandag 19 juni 2017 22:53 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik refereerde naar "Kruistocht in Spijkerbroek" maar dan de moderne versie.
We zijn allemaal mensen en daar gaat het tenslotte om. Kinderen van God.quote:
Dat was ook best duidelijkquote:Op maandag 19 juni 2017 22:53 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Sommige vind ik mislukt.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:54 schreef Jip141 het volgende:
[..]
We zijn allemaal mensen en daar gaat het tenslotte om. Kinderen van God.
Moet dat? Al ben ik dat officieel wel geloof ik door communies en vormsels enzo..quote:Op maandag 19 juni 2017 22:54 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Maar zet je fiets opslot.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:54 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Snapte hem ook niet hoor.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:53 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Mazzelaar, ik ben alleen maar gedooptquote:Op maandag 19 juni 2017 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet dat? Al ben ik dat officieel wel geloof ik door communies en vormsels enzo..
Over kinderen gesproken: hoe gaat het met je jongste?quote:
Mag.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet dat? Al ben ik dat officieel wel geloof ik door communies en vormsels enzo..
Heeft het geholpen?quote:Op maandag 19 juni 2017 22:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mazzelaar, ik ben alleen maar gedoopt
Las jij wel boeken als kind?quote:Op maandag 19 juni 2017 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Snapte hem ook niet hoor.
Geef deze keer maar even geen cijfer.
Communie levert iig cadeaus en een feest op. Vormsel niks.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mazzelaar, ik ben alleen maar gedoopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |