Gymhuntr laat nu ook de nieuwe lege gyms zienquote:Op maandag 19 juni 2017 22:13 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Bij mij is gymhuntr kapot, gesloten tot nader order, gelukkig werkt pokehunt.me weer een beetje
Jezelf quotenquote:Op maandag 19 juni 2017 22:54 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Gymhuntr laat nu ook de nieuwe lege gyms zien
Nice, daar ga ik meteen heen als de gyms terugzijnquote:Op maandag 19 juni 2017 22:54 schreef remcov het volgende:
Hier in mijn wijk(Dauwendaele in Middelburg) zijn de pokestops bij het station en de begraafplaats gyms geworden.
Als ik later deze week tijd heb maar eens de rest van Middelburg checken
Oude moveset en wel de beste ook..quote:Op maandag 19 juni 2017 22:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb mijn ice shard - ice beam lapras net een upje gegeven.
Ah hebben ze die aalscholver of dat hondje in een gym verandert?quote:Op maandag 19 juni 2017 22:58 schreef Rabieluh het volgende:
In Souburg 3 nieuwe gyms, 1 bij de watertoren die best tricky is om bij te komen, 1 bij de draaibrug en dan eentje bij de lekvijver vlakbij me, lekker hoor.
De aalscholver, nou hoop ik dus wel dat de tracker ook pokemon bij gyms laat zien, bij de aalscholver zit namelijk vaak een dratini, gister zelfs nog een dragonair, anders kan ik niet meer zien of hij er zitquote:Op maandag 19 juni 2017 23:00 schreef remcov het volgende:
[..]
Ah hebben ze die aalscholver of dat hondje in een gym verandert?
Gyms kan je ook spinnen nu.quote:Op maandag 19 juni 2017 23:07 schreef Lothiriel het volgende:
Hebben ze nou gewoon stops in gyms veranderd?treurig hoor
Stops > gyms
Oh da's wel handig. Alsnog een gemiste kans tho, als ze daar toch aan gingen sleutelen hadden ze wel wat nieuwe stops kunnen plaatsen op plekken waar je er amper/geen vindtquote:
Hier ook, nog nooit eerder gezien! Ik ben nu al tevredenquote:Op maandag 19 juni 2017 17:17 schreef Rabieluh het volgende:
Spawnpoints zijn aangepast!
https://www.reddit.com/r/(...)_points_just_change/
Ik merkte het net thuis, ving 2 pokemon waar nog nooit eerder pokemon zaten.
Klopt, mijn Tyranitar ook weer. Hoefde hem alleen niet meer beter te maken, was al volledig hersteld. Scheelt weer een max revivequote:
ik vang op dit moment gewoon nog een murkrow dus eh mss blijven proberenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 06:16 schreef DaMart het volgende:
Ze hebben zo te zien na de gyms ook de rest van het spel uitgezet. Kan niet meer inloggen.
Log je in via Gmail of trainerclub?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 06:19 schreef Maickel9 het volgende:
[..]
ik vang op dit moment gewoon nog een murkrow dus eh mss blijven proberen
Mag toch hopen dat je gelijk 10 krijgt... Anders is het het eigenlijk niet waard je Pokemon in vaak wisselende gyms te proppen.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 00:47 schreef Blobje het volgende:
Je kan straks niet meer zelf coins claimen, maar er zal vast een minimum aan tijd zijn dat een Pokemon in een gym heeft moeten staan voordat deze terug komt met coins. Of we werken straks met enkele coins, i.p.v. direct 10. Krijg je straks 1 coin voor een half uur.
vooral dat laatste dacht ik ook aanquote:Op dinsdag 20 juni 2017 06:47 schreef Fred_B het volgende:
Als ik het goed begrijp, moeten er 6 verschillende Pokemons in een gym geplaatst worden en gaat de laatste nieuwe er het eerste uit. Wat is dan wijsheid met stardust en het nemen van een buddy? Want in principe werk je vooral aan een marginale versterking van je Pokemon, als CP er niet echt meer toe doet.
De eerste avond dat de gyms live gaan, kan de helft van de spelers sowieso niet inloggenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 06:42 schreef Momo... het volgende:
De eerste avond dat de gyms online gaan word het toch een knipperlicht. Ben benieuwd hoe makkelijk je zo'n gym verslaat met 6 spelers erin. Alle 6 pokemon 1 keer verslaan is niet goed genoeg, maar hoe vaak moet het wel ?
Laat ze dat eerst eens fixen in plaats van die gyms... en ze mogen best de mogelijkheid bieden om je account te verhuizen naar Google, met behoud van je voortgang in het spel.quote:
Rustig afwachten... er is nog niks over te zeggen mbt de nieuwe meta.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 06:47 schreef Fred_B het volgende:
Als ik het goed begrijp, moeten er 6 verschillende Pokemons in een gym geplaatst worden en gaat de laatste nieuwe er het eerste uit. Wat is dan wijsheid met stardust en het nemen van een buddy? Want in principe werk je vooral aan een marginale versterking van je Pokemon, als CP er niet echt meer toe doet.
Beter heb je wat aan slowbro, daar heb ik stapels vanquote:Op dinsdag 20 juni 2017 07:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Rustig afwachten... er is nog niks over te zeggen mbt de nieuwe meta.
Wel verwacht ik dat deze pokemons redelijk goed mee gaan komen;
Slowbro
Poliwrath
Lapras
Snorlax
Blissey
Vaporeon
Espeon
Cloyster?
Steelix
Wat zij hebben is een hogere defense / lastige moveset waardoor ze moeilijker te verslaan zijn
Je vecht als eerste tegen de pokemon die er het langste instaat (dus als eerste is toegevoegd), dan 2e 3e enz, en dan is het de vraag welke pokemon het eerste zijn motivatie kwijt is, die zal er het eerst uitgaan. Je kan trouwens als ik het goed heb begrepen na elk gevecht kiezen of je stopt of door wilt gaan, dat is wat beter dan voorheen waar je nog een hit op je pokemon kon krijgen wanneer je weg wilde gaan uit het gevecht.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 06:47 schreef Fred_B het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |