Zure griebus is zuurquote:Op donderdag 29 juni 2017 04:08 schreef Griebus het volgende:
[..]
Kijk uit hoor hier mag je niks slechts zeggen over Iwanus. Iedereen hier wordt liever bedonderd door 1 of andere dikdoenerige pipo met plaatjes van vreten.
Laat ze. Bewijzen te over van het tegendeel gezien mijn reeks en al het andere. En dan geloven ze het maar niet alsof alle zaken zich aan hun tijdstip houden.quote:
Bij spuitkaas denk ik aan die smerige Amerikaanse troep in een spuitbus.quote:
Gedver. Ik ben aan het eten nuquote:Op zaterdag 1 juli 2017 10:59 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Bij spuitkaas denk ik aan die smerige Amerikaanse troep in een spuitbus.
Of een hele smerige piemel.
Lekker hè. Die eerlijke traditionele recepten.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:49 schreef Spanky78 het volgende:
Parmigiana de melanzane. 'Lasagne' van aubergine. Heerlijk! En makkelijk.
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 00:46 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Suits-marathon, ijs en whiskey![]()
Het was erg lekkerquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:51 schreef agter het volgende:
[..]
Lekker hè. Die eerlijke traditionele recepten.
Ben er ook zo gek op.
Welke tent is dat waar ze een fatsoenlijk whisky glas geven ipv een tumbler ?quote:Op zondag 2 juli 2017 20:16 schreef Iwanius het volgende:
Avondeten
[ afbeelding ]
*burp*
Na afloop acclimatiseren, tis tenslotte zondag.
[ afbeelding ]
Top whisky & paffert.
Uit een potje?quote:Op maandag 3 juli 2017 19:31 schreef -Magica- het volgende:
Gekookte aardappels, rode kool en een hamburger
Knap hoor hoe je er zeven minuten na openingstijd alweer zit.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo simpel en ziet er goed uit.
Moggu!
[ afbeelding ]
Tis dinsdagmorgen dus even wat "ïce"bubbels en een lekker citroenmeringe cake.
alvorens we verder trekken.
Ik zou al geen trek meer hebben als ik die kop van Gordon ziequote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Knap hoor hoe je er zeven minuten na openingstijd alweer zit.
"Morgenstond heeft goud in de mond"quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:11 schreef MCH het volgende:
Knap hoor hoe je er zeven minuten na openingstijd alweer zit.
je kookt best uitgebreid voor een vrijgezellen maaltijdquote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:23 schreef realAIVD het volgende:
Aangezien de visboeren om me heen geen inktvis verkopen (wtf) heb ik de plannen voor de vlotte avondmaaltijd omgegooid:
het wordt nu witlof appel salade AH (die had ik al) en een één persoons pull apart bread van een Italiaanse bol met geraspte kaas, jalapeno's en lente-ui met wat aioli er naast.
Dat was nou juist waarom ik inktvis wilde hebben: AH salade door elkaar roeren, inktvis 3 minuten in de pan (met olie, zout, peper, red pepper flakes en sumac) en voila, haha. Maar helaas...quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:27 schreef MCH het volgende:
[..]
je kookt best uitgebreid voor een vrijgezellen maaltijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |