Ik zou helemaal niet hoeven te schreeuwen, ik zou maar hoeven te onthouden, en dat ter zijner tijd aan te kaarten.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een soort tegenpool voor al het geschreeuw en gebrabbel van de PVV, FvD en 50+.
Neuh, ik vind het eigenlijk wel verfrissend om te zien dat niet-gelovigen en gelovigen hetzelfde (debiele) gedrag vertonen.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Altijd weer die gore atheisten heh? [ afbeelding ]
Ik zeg ook niet dat jij hoeft te schreeuwen.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zou helemaal niet hoeven te schreeuwen, ik zou maar hoeven te onthouden, en dat ter zijner tijd aan te kaarten.
Lolbertariers vooral. Alles moet maar kunnen tegenwoordig, mits je er geen 'geloof'-stempeltje op plakt.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Altijd weer die gore atheisten heh? [ afbeelding ]
Kutvolk!quote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Lolbertariers vooral. Alles moet maar kunnen tegenwoordig, mits je er geen 'geloof'-stempeltje op plakt.
Opknopen.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Lolbertariers vooral. Alles moet maar kunnen tegenwoordig, mits je er geen 'geloof'-stempeltje op plakt.
Iedereenquote:Op zaterdag 17 juni 2017 15:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Chinees water.__
Welke dwaas wil dat hebben.
Natuurlijk wel. Stinkgristenen.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 15:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik snap CU wel. Eerst het gedoe met Pechtold en nu het overduidelijke geflirt met de PvdA. Ook het feit dat ze pas worden uitgenodigd nadat de andere drie partijen een soort concept-regeerakkoord in elkaar hebben geknutseld... CU wordt gewoon niet erg netjes behandeld. En dat verdient een partij zoals CU niet.
Exact.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bij D66 hoort ook wel een haat aan de confessie. Die bestaan louter om het CDA uit de regering te houden.
Christenen zijn uit. Moslims zijn in.quote:
Dat zal May ook denken.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:52 schreef Pokkelmans het volgende:
Poeh, 58 doden bij die Grenfell Tower-brand. Nare manier om aan je einde te komen, lijkt me.
Correct.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, en ze zijn waarschijnlijk dus het gevolg van het gebruik van goedkoop isolatiemateriaal dat zeer vatbaar voor brand was. Dus feitelijk de schuld van links, met haar milieuregelgeving.
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, en ze zijn waarschijnlijk dus het gevolg van het gebruik van goedkoop isolatiemateriaal dat zeer vatbaar voor brand was. Dus feitelijk de schuld van links, met haar milieuregelgeving.
Aan je einde komen is al naar genoeg.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:52 schreef Pokkelmans het volgende:
Poeh, 58 doden bij die Grenfell Tower-brand. Nare manier om aan je einde te komen, lijkt me.
Dat proces zelf hoeft volgens mij niet zo gek naar te zijn. De implicaties zijn natuurlijk wat minder.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 17:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Aan je einde komen is al naar genoeg.
Eh, nee, dat is de schuld van rechts die een verscherping van de bouwregelementen al 5 jaar op de plank laat liggen waardoor goedkoop brandbaar materiaal is toegestaanquote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:54 schreef Pokkelmans het volgende:
Top! Je weet dus nog niet eens of die keuken wel gaat passen.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 17:31 schreef Tijger_m het volgende:
Anyway, wij hebben een keuken gekocht..nu nog een huis om hem in te zetten
Bijzondere volgorde.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 17:31 schreef Tijger_m het volgende:
Anyway, wij hebben een keuken gekocht..nu nog een huis om hem in te zetten
In een sociale huurwoning bedoel je?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:52 schreef Pokkelmans het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |