abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171754573
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 18:37 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

De feministen speelden gretig in op de seksuele revolutie van de jaren 60. Om zo hun eigen agenda door te drukken

[ afbeelding ]
Als je correct iemand citeert..... dan nog kun je niet die mening generaliseren tot de mening van feministen in het algemeen.
Feministen met een gezin willen zo leven en zorg dragen voor partner en kinderen.
Ze willlen niet met partner en kinderen steeds ruzie maken en hen het huis uitjagen.

Maar ik reageerde op je stupide beschuldiging over de geboortebeperking in de westerse samenlevingen.
pi_171754594
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 18:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Mijnheer... U kletst als kop zonder kip.
De geboortebeperking sinds midjaren zestig was de keuze van heterostellen. Meest gewone mensen die zich niet feministisch achten.
NVSH idd...

Bestaat die nog btw?
I´m back.
pi_171754618
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 18:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

NVSH idd...

Bestaat die nog btw?
http://www.nvsh.nl
pi_171754650
Waarom zijn het altijd dezelfde linkse idioten die in dit soort topics lopen te huilen dat het naar BNW moet? Waarom openen jullie in atheïstennaam sowieso dit topic en blijven jullie erin hangen?
Vervelen jullie je dan zo enorm?
pi_171754665
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 17:56 schreef truthortruth het volgende:
Het probleem is wat mij betreft niet ras of kleur en dergelijke onzin. Maar even kort door de bocht de culturen, levensstandaarden, niveaus door elkaar mengen is natuurlijk een recept voor problemen.

Daar hoef je echt niet extreem rechts voor te zijn om die problematiek aan te zien komen.
Ook de machthebbers zien dit aan komen.
pi_171754677
quote:
Verrrek, dacht eigenlijk dat ze allang ter ziele waren gegaan...

Filmpje met o.a. de vz van de club van 10 miljoen mensen:

I´m back.
pi_171754696
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 18:46 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Waarom
Sensatiezucht. Ik vind het fascinerend om te zien wat voor bizarre ideeën er zoal leven onder paranoïde-schizofrene neonazi's. Dank daarvoor.
pi_171754760
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 18:46 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Waarom zijn het altijd dezelfde linkse idioten die in dit soort topics lopen te huilen dat het naar BNW moet? Waarom openen jullie in atheïstennaam sowieso dit topic en blijven jullie erin hangen?
ja.. verveling.... en rechtse idioten zijn beter in het idioot zijn . Is ook grappig.
Van mij hoeft dit topic niet naar BNW.
Ik vind het prima als mensen de complottheorie van de OP willen verdedigen.
Ga je gang................
pi_171754777
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 18:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Als je correct iemand citeert..... dan nog kun je niet die mening generaliseren tot de mening van feministen in het algemeen.
Feministen met een gezin willen zo leven en zorg dragen voor partner en kinderen.
Ze willlen niet met partner en kinderen steeds ruzie maken en hen het huis uitjagen.

Maar ik reageerde op je stupide beschuldiging over de geboortebeperking in de westerse samenlevingen.
Weet er niets vanaf dus is het stupide ,leuke vorm van discussiëren heb je :D

Het is na de jaren 60 dat de geboortecijfers drastisch dalen . Hier is vast wel een grafiekje voor te vinden . Als je interesse hebt laat het me weten

Verder blijkt wel dat je vrijwel niets van het feminisme af weet . Anders zou je wel weten hoe diep de haat was( en nog steeds is ) voor de nucleaire familie
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171754797
quote:
Komt door de hiërarchie van subfora.
POL staat tegenwoordig bovenaan (dat was vroeger WFL); dat is voor de slimme, weldenkende goegemeente van FOK!.
NWS is voor een mix-match.
BNW is voor de Tokkies.
Dus als je niet direct gewoon meningen wil verbieden, wat men eigenlijk wel wil, maar ja, dan ben je niet meer weldenkend natuurlijk dan krijg je het afschuif-systeem. En dan staat BNW onderaan in de pikorde.
I´m back.
pi_171754862
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 18:54 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het is na de jaren 60 dat de geboortecijfers drastisch dalen . Hier is vast wel een grafiekje voor te vinden .
Die daling is toch al 50 jaar bekend?

quote:
Verder blijkt wel dat je vrijwel niets van het feminisme af weet . Anders zou je wel weten hoe diep de haat was( en nog steeds is ) voor de nucleaire familie
Je kletst.... wederom.
pi_171754870
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 18:53 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ja.. verveling.... en rechtse idioten zijn beter in het idioot zijn . Is ook grappig.
Da's op termijn wel het einde van NWS. Zou toch jammer zijn.
pi_171754873
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 18:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het hele in links en rechts denken getuigd van een generaliserende hokjesgeest. Vaak zijn mensen die zo denken niet ideologisch gedreven maar verkondigen een mening vanuit een sociale/gemeenschappelijke context.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171754891
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 19:00 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het hele in links en rechts denken getuigd van een generaliserende hokjesgeest. Vaak zijn mensen die zo denken niet ideologisch gedreven maar verkondigen een mening vanuit een sociale/gemeenschappelijke context.
Bij rechts ook natuurlijk, wat dat betreft ontloopt het elkaar niet in napraten van een narrative.
I´m back.
pi_171754902
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 19:00 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het hele in links en rechts denken getuigd van een generaliserende hokjesgeest.
Mee eens . Roep ik al jaren op Fok !

quote:
Vaak zijn mensen die zo denken niet ideologisch gedreven maar verkondigen een mening vanuit een sociale/gemeenschappelijke context.
Hier snap ik je niet . Welke context bedoel je ?
pi_171754970
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 19:02 schreef Bluesdude het volgende:
Hier snap ik je niet . Welke context bedoel je ?
Dat het geen doordachte eigen mening is maar de mening van het groepje waarin ze zich bevinden.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_171754994
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 18:03 schreef DropDiffuser het volgende:

[..]

Een normaal woord voor wie? Voor jou en de mensen uit jouw milieu misschien. Durf te wedden dat je het woord neger niet zomaar zal gebruiken in interactie met een 'neger'. Dat geeft al aan dat het niet de tegenhanger van 'blank' is, een term die sociaal daadwerkelijk geaccepteerd is door ook de blanke bevolking.
Ja hoor, altijd zeg ik neger en het heeft me nog nooit problemen opgeleverd (Ik heb ook vier jaar achter de bar gewerkt dus mijn milieu doet er ook niet toe), er is niks beledigends aan het woord neger.

Waar heb je om gewed? Zal ik je in n dm mn bankrekeningnummer even sturen?
pi_171755022
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 19:05 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat het geen doordachte eigen mening is maar de mening van het groepje waarin ze zich bevinden.
ah sooooo.... je zou denken dat anoniem op een internetforum schrijven heel individueel is.
Geen groep die achter je staat en meekijkt. Ik zie het daarom wel als iemands individuele mening, dat zwart-wit denken over links en rechts.
pi_171755023
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 18:59 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Die daling is toch al 50 jaar bekend?

[..]

Je kletst.... wederom.
Hoe verklaar jij de daling ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_171755047
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 19:05 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Bij rechts dus ook.
I´m back.
pi_171755083
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 19:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bij rechts ook natuurlijk, wat dat betreft ontloopt het elkaar niet in napraten van een narrative.
Klopt gedeeltelijk met de kleine kanttekening dat de rechtse kamp openstaat voor goede argumenten en betrouwbare data

Bij de deugdmensen mis ik die openheid wel

Tenminste dat is mijn ervaring :P
pi_171755112
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 18:03 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je houdt hiermee de samenleving wel kunstmatig in leven alleen tegen welke prijs ?
De toekomst van Europa is een multiculturele nachtmerrie waarin de sociale cohesie volledig is verdwenen: segregatie, ghetto's, no-go areas etc. Alleen de gefortuneerde blanken zullen zich kunnen terugtrekken in volledig blanke wijken en gated communities.
pi_171755120
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 19:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Hoe verklaar jij de daling ?
Had ik al verklaard: :
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 18:15 schreef Bluesdude het volgende:

De geboortebeperking sinds midjaren zestig was de keuze van heterostellen. Meest gewone mensen die zich niet feministisch achten.
In de zestiger jaren had je dus de uitvinding van "de pil" en steeds meer kon er vrijer over sex en nog veel meer worden worden gepraat. Geen kinderen meer krijgen was minder een taboe.
pi_171755125
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 19:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Klopt gedeeltelijk met de kleine kanttekening dat de rechtse kamp openstaat voor goede argumenten en betrouwbare data

Bij de deugdmensen mis ik die openheid wel

Tenminste dat is mijn ervaring :P
Ja, nou ja, je moet ze niet op hun huid zitten, want dan gaan ze een heel forum opzetten over je, waar ze je uitmaken voor kinderlokker e.d.
I´m back.
  Forum Admin zaterdag 17 juni 2017 @ 19:18:14 #150
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171755208
Schoonmaakslotje
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')