Dit zal zijn reputatie als gevaarlijke rode gek alleen maar versterken.quote:
Uitzuigers drijven de prijzen in Londen nog verder op door prima woonruimten leeg te laten staan terwijl mensen die alles zijn kwijtgeraakt onder de brug dreigen te kunnen gaan liggen en Corbyn is de gevaarlijke gek?quote:Op zondag 18 juni 2017 13:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Dit zal zijn reputatie als gevaarlijke rode gek alleen maar versterken.
Maar die uitzuigers hebben de media en de politiek achter zich.quote:Op zondag 18 juni 2017 13:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Uitzuigers drijven de prijzen in Londen nog verder op door prima woonruimten leeg te laten staan terwijl mensen die alles zijn kwijtgeraakt onder de brug dreigen te kunnen gaan liggen en Corbyn is de gevaarlijke gek?
Ooit keert de wal het schip.quote:Op zondag 18 juni 2017 13:34 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Maar die uitzuigers hebben de media en de politiek achter zich.
Prima, kunnen ze dat land leegzuigen.quote:Op zondag 18 juni 2017 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Goldmann Sachs gaat van Londen naar Frankfurt, die kans heeft NL gemist.
Wir wollen die Leute ganz nicht.quote:Op zondag 18 juni 2017 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Moet het nog zien.. Tweehonderd banen zouden worden verplaatst, van de 6000 in Londen nu. En dat één dag voordat de onderhandelingen beginnen.quote:Op zondag 18 juni 2017 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze gaan gewoon duitsers aannemen als het kan. De engelsen mogen niet in de EU werken bij een harde Brexit.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:52 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Moet het nog zien.. Tweehonderd banen zouden worden verplaatst, van de 6000 in Londen nu. En dat één dag voordat de onderhandelingen beginnen.
Meer een schot voor de boeg om wat druk op May te zetten vermoed ik.
Als die financiële bubbel daar in Londen weg zou gaan zal de arme werkloze Brit in het noorden niets uitmaken. Die heeft toch al niets.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:52 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Moet het nog zien.. Tweehonderd banen zouden worden verplaatst, van de 6000 in Londen nu. En dat één dag voordat de onderhandelingen beginnen.
Denk je nou echt dat GS zich nog bezighoudt daarmee? Bedrijven van dat formaat hebben hun eigen trajecten, de beslissing hierover is al maanden geleden genomen en voorbereid.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:52 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Die zijn allemaal ondergelopen en structureel niet meer veilig te maken, ik weet dat je het ironisch bedoelde maar dankzij Thatcher is de optie voor altijd weg.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:58 schreef Ulx het volgende:
Ze kunnen de mijnen heropenen en steenkool exporteren naar de VS!
Daar is het te laat voor. Ipv zich te richten op innovatie op het gebied van industrie hebben zich compleet op een financiële bubbel gericht. Lang leve Thatcher.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:58 schreef Ulx het volgende:
Ze kunnen de mijnen heropenen en steenkool exporteren naar de VS!
Of ik denk dat GS zich actief bezighoudt met de afspraken die voor de financiële sector worden gemaakt bij de Brexit? Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 18 juni 2017 16:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat GS zich nog bezighoudt daarmee? Bedrijven van dat formaat hebben hun eigen trajecten, de beslissing hierover is al maanden geleden genomen en voorbereid.
Dat hebben zel al vanaf dag een heel duidelijk gemaakt en het lijkt geen indruk te maken op de kiezers alsmede de politici. Banksters, he? Dat een groot deel van je economie ervan afhangt lijkt niet door te dringen.quote:Op zondag 18 juni 2017 17:03 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Of ik denk dat GS zich actief bezighoudt met de afspraken die voor de financiële sector worden gemaakt bij de Brexit? Dat weet ik wel zeker.
Die zijn samen met de andere financiële instellingen heel actief aan het lobbyen, en dit is dan een mooi moment om aan May (en de publieke opinie) te laten weten dat als ze niet goed voor de banken zorgt, ze dat gaat bezuren.
Die mening is Frankfurt en Duitsland niet echt toegedaan, geloof ik, getuige de delegaties die maandelijks naar Londen reizen. Net als die van Parijs, Amsterdam en nog wat andere steden.quote:
Ik geloof niet dat Amsterdam daar hun focus op had, Amsterdam heeft vooral de aziatische bedrijven als doelwit.quote:Op zondag 18 juni 2017 15:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Misschien heb je het gemiist Gooldman Sachs was dat Amerikaanse bedrijf die schuldig was aan een miljardenfraude, waardoor het hele financiële systeem van de VS in de problemen kwam. Maar leuk dat je komieke cartoons maakt om je argumenten kracht bij te zetten.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2017 16:57 schreef Cherna het volgende:
[..]
Als die financiële bubbel daar in Londen weg zou gaan zal de arme werkloze Brit in het noorden niets uitmaken. Die heeft toch al niets.
Nederland ook sinds Kok als minfin.quote:Op zondag 18 juni 2017 17:02 schreef Cherna het volgende:
[..]
Daar is het te laat voor. Ipv zich te richten op innovatie op het gebied van industrie hebben zich compleet op een financiële bubbel gericht. Lang leve Thatcher.
Het ging over je steenkolenduits.quote:Op zondag 18 juni 2017 17:17 schreef Hdero het volgende:
[..]
Misschien heb je het gemiist Gooldman Sachs was dat Amerikaanse bedrijf die schuldig was aan een miljardenfraude, waardoor het hele financiële systeem van de VS in de problemen kwam. Maar leuk dat je komieke cartoons maakt om je argumenten kracht bij te zetten.
Dat kan maar dan nog blijf ik erbij dat je beter geen zaken van belang kan doen met duistere buitenlandse bedrijven die schuld zullen ontwijken.quote:Op zondag 18 juni 2017 17:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die mening is Frankfurt en Duitsland niet echt toegedaan, geloof ik, getuige de delegaties die maandelijks naar Londen reizen. Net als die van Parijs, Amsterdam en nog wat andere steden.
En waarom juist die bedrijven? En waarom wil Frankfurt die minder graag hebben?quote:Op zondag 18 juni 2017 17:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Amsterdam daar hun focus op had, Amsterdam heeft vooral de aziatische bedrijven als doelwit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |