nee, zal wel zo'n slangfiguur zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:45 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ligt Chipp nu met zijn hoofd op de schoot van Romy?
Volgens mij heeft die nog iets tegen Billy gezegd... aangezien ik haar hoorde zeggen. Lief of fijn dat je ff naar me toekomt. Dat waardeer ik heel erg. Hij vroeg toen wil je nog wat eten.quote:
jacco kan niet zingen, maar ze hebben wel plezier daar met zijn tweeenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:47 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik niet snap is dat er niet meer mensen bij zijn/komen als er muziek gemaakt word
Ook vanavond toen Floor piano speelde. Men komt gewoon niet kijken
Samen zingen is zo leuk
Ik snap dat wel hoor., die muziek van Jacco zou ik ook bij weglopen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:47 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik niet snap is dat er niet meer mensen bij zijn/komen als er muziek gemaakt word
Samen zingen is zo leuk
Hij kan ook wel andere nummers. En soms maakt het soort muziek niet uit, maar gewoon het samen lekker zingenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor., die muziek van Jacco zou ik ook bij weglopen.
Oh zat me al af te vragen van wie dat was jaquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Verneukt ff 'n prachtig nummer van Shirley Zwerus
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Geweldig dat Ka en Jacco weer een leuke avond hebben.
Heb 100 jaar geleden eens 'n avondje met haar aan de bar gezeten in Zandvoort, geloof de Willy's bar. Geweldige tijd. Was ze net terug uit Amerika waar ze heeft gewoondquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh zat me al af te vragen van wie dat was ja
Komt gewoon omdat de onderlinge interesse en saamhorigheid nul is.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:47 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Samen zingen is zo leuk
Vooral de regie, wat een luilakken zeg,doe godverdomme je werkquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat heb je wel met dat vloggen en zo, iedereen zit in zijn eigen wereldje tegenwoordig
S'avonds doet een getrainde chimpansee de regiequote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vooral de regie, wat een luilakken zeg,doe godverdomme je werk
Vraag me af of JdM weet dat ze zich er zo makkelijk vanaf makenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
S'avonds doet een getrainde chimpansee de regie
Haar laatste video op YT is 5 juni. en nog 2 video's die 1 week geleden zijn gepostquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:44 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen maar heeft iemand al een blog van haar ergens zien staan? Je mag vanuit Utopia toch niet op YouTube posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Ik zal hem even Whatsappenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vraag me af of JdM weet dat ze zich er zo makkelijk vanaf maken
Besparingen hè. Licht uit is kostenbesparing op energie en stream-upload en verder regie en redactie op halve kracht.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
S'avonds doet een getrainde chimpansee de regie
Bij JdM weet je het nooit, die verklaarde ooit dat het niet gescript was tja.....quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vraag me af of JdM weet dat ze zich er zo makkelijk vanaf maken
Dat is het ook als je een groep buiten beeld laat hoe je ook niet in te grijpenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Besparingen hè. Licht uit is kostenbesparing op energie en stream-upload en verder regie en redactie op halve kracht.
Klopt, maar het irriteert me mateloos, die tandenpoetsstreams, computerstreams en slaapstreamsquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij JdM weet je het nooit, die verklaarde ooit dat het niet gescript was tja.....
De twins hebben ook vaak lol, alleen jammer dat ze altijd van die vervelende figuren in hun slipstream hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]![]()
De enige die daar nog geregeld écht plezier hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Wat zeiden Ka en Jacco?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:01 schreef Mjelleke het volgende:
Volgens mij hebben we iets gemist tussen Hrssie en Billy. Hoorde alleen nog doeg doeg... en Karin eb Jacco hadden t erover
Mij ook, kijk ook minder, had ik nooit kunnen denken, hoe hou je mij bij een RLS weg???quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Klopt, maar het irriteert me mateloos, die tandenpoetsstreams, computerstreams en slaapstreams
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De twins hebben ook vaak lol, alleen jammer dat ze altijd van die vervelende figuren in hun slipstream hebben.
Doet een beetje denken aan dat kikkermopje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Ja. Ik heb alleen gezien wat jij eerder al typtequote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:01 schreef Mjelleke het volgende:
Volgens mij hebben we iets gemist tussen Hrssie en Billy. Hoorde alleen nog doeg doeg... en Karin eb Jacco hadden t erover
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De twins hebben ook vaak lol, alleen jammer dat ze altijd van die vervelende figuren in hun slipstream hebben.
Doet een beetje denken aan dat kikkermopje.Daarstraks vertelde Rene dezelfde mop, alleen dan met een vlieg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Preciesquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mij ook, kijk ook minder, had ik nooit kunnen denken, hoe jou je mij bij een RLS weg???
Nou zo dus.
Heb t ook niet helemaal gehoord. Maar iets van dat Jacco wel eens tegen hem zegt onthou wat je moeder heeft gezegd, en er werd gezegd ze blijft terugkomen maar dat t ook moeilijk is daar en dat Beau bij Bas had geslapenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat zeiden Ka en Jacco?
Ik miste het even.
De regie is vooral ook vrij. 8 mensen in de woonkamer volgen is ze teveel werk blijkbaar...quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Merendeel van de bewoners bijeen in de huiskamer zonder stream. Ze zijn dus weer een avondje 'vrij'.
Ik vond het filmpje dat Jacco Mady aan het schrikken maakte wel een grappigequote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daarstraks vertelde Rene dezelfde mop, alleen dan met een vlieg.
Ah Tnx.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:04 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Heb t ook niet helemaal gehoord. Maar iets van dat Jacco wel eens tegen hem zegt onthou wat je moeder heeft gezegd, en er werd gezegd ze blijft terugkomen maar dat t ook moeilijk is daar en dat Beau bij Bas had geslapen
Die heb ik gezien.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vond het filmpje dat Jacco Mady aan het schrikken maakte wel een grappige
Maar ze hebben niet gezien dat Jessie nu als eerste naar Billy was gegaanquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah Tnx.![]()
Die voelen de bui ook al wel hangen denk ik, weer gekrijs van Billy en zo.
Geweldige stem, heerlijke jazzzangeres.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb 100 jaar geleden eens 'n avondje met haar aan de bar gezeten in Zandvoort, geloof de Willy's bar. Geweldige tijd. Was ze net terug uit Amerika waar ze heeft gewoond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ze kunnen beide elkaar niet loslaten.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:06 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Maar ze hebben niet gezien dat Jessie nu als eerste naar Billy was gegaan
Dat dus.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is het ook als je een groep buiten beeld laat hoe je ook niet in te grijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |