nou die zangcoach zal wel niet echt vertellen waarom hij kippenvel kreegquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Jacco stond vanmiddag aan Jessie te vertellen, dat de zangcoach kippenvel kreeg, het mooiste compliment zei Jacco nog
er mag niet meer gepraat worden, concentratiekamp utopiaquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Sinds wanneer is dat roken in een soort van tel. cel?
Wat een idioterie.
Ze konden het dak op van mij.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
er mag niet meer gepraat worden, concentratiekamp utopia
karin hoort elke avond nieuwe liedjesquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Karin Korsakov kan dit refrein ook 'leun op mij''
ja van mij ook , ik bestelde via internet of iets wat en ik blies de cel op, je hebt daar toch geen wettenquote:
Avondje vrij of zo echt bezopen jaquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:22 schreef Mjelleke het volgende:
Zoveel lawaai en een saaie dame achter de pc. Je vraagt je toch af waarom ze dat doen.
Niet eens bezig met een vlog bewerken van Utopia.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:22 schreef Mjelleke het volgende:
Zoveel lawaai en een saaie dame achter de pc. Je vraagt je toch af waarom ze dat doen.
Ze vertelde dat haar ouder hadden gestudeerd in azerbeidzjan en dat ze daardoor russich konden pratenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:55 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Dat kan ook kloppen,Afganistaan hebben verplicht in onderwijs Russisch
precies hier met englisch.
Ja dat hoorde ik ook... Mijn gevoel zegt dat die het niet lang gaat volhouden daar. Wat ik haar zie doen is alleen maar voor haar zelf. En vanmiddag vroeg ze stilte omdat ze een beautyvlog op wilde nemen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Niet eens bezig met een vlog bewerken van Utopia.
Ze zei net tegen Beau dat het een vlog is van haar vader
En hele middagen op bedquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:30 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook... Mijn gevoel zegt dat die het niet lang gaat volhouden daar. Wat ik haar zie doen is alleen maar voor haar zelf. En vanmiddag vroeg ze stilte omdat ze een beautyvlog op wilde nemen.
Ze is bang dat ze haar volgers kwijt raakt anders gok ikquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:30 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook... Mijn gevoel zegt dat die het niet lang gaat volhouden daar. Wat ik haar zie doen is alleen maar voor haar zelf. En vanmiddag vroeg ze stilte omdat ze een beautyvlog op wilde nemen.
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Romy als Jessie J - Nobody's perfect
ja inderdaadquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:22 schreef Mjelleke het volgende:
Het zal wel aan mij liggen. Maar dit soort dingen doen ze op de kleuterschool en bij langzame leerlingen op de lagere school.quote:
Potverdorie!!!!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:40 schreef ikmoetdrieten het volgende:
breaking news, billy en jessie roken,
IN UTOPIA DAAR GEBEURT HET DAMES EN HEREN
Waarom schreeuw je toch zoquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
10 MENSEN OP DE BANKEN, EN WIJ MOETEN KIJKEN NAAR RENE
goed planquote:
ja inderdaadquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Potverdorie!!!!
Snel me streams aan zetten.
er zitten zon 10 bewoners op de bank in de loods, en de regie deed gauw de streams op rene in bedquote:
Dat zou best kunnen maar heeft iemand al een blog van haar ergens zien staan? Je mag vanuit Utopia toch niet op YouTube postenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze is bang dat ze haar volgers kwijt raakt anders gok ik
Ik zette ze uit, Jacco aan kwijlen en op de andere bil en jesquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Potverdorie!!!!
Snel me streams aan zetten.
nou omdat het kan en omdat ik mij daar aan iirriteerquote:
Het is diep triest de laatste tijd, die streams.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zette ze uit, Jacco aan kwijlen en op de andere bil en jes
Ja geen bal meer aan.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het is diep triest de laatste tijd, die streams.
nee, zal wel zo'n slangfiguur zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:45 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ligt Chipp nu met zijn hoofd op de schoot van Romy?
Volgens mij heeft die nog iets tegen Billy gezegd... aangezien ik haar hoorde zeggen. Lief of fijn dat je ff naar me toekomt. Dat waardeer ik heel erg. Hij vroeg toen wil je nog wat eten.quote:
jacco kan niet zingen, maar ze hebben wel plezier daar met zijn tweeenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:47 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik niet snap is dat er niet meer mensen bij zijn/komen als er muziek gemaakt word
Ook vanavond toen Floor piano speelde. Men komt gewoon niet kijken
Samen zingen is zo leuk
Ik snap dat wel hoor., die muziek van Jacco zou ik ook bij weglopen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:47 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik niet snap is dat er niet meer mensen bij zijn/komen als er muziek gemaakt word
Samen zingen is zo leuk
Hij kan ook wel andere nummers. En soms maakt het soort muziek niet uit, maar gewoon het samen lekker zingenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor., die muziek van Jacco zou ik ook bij weglopen.
Oh zat me al af te vragen van wie dat was jaquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Verneukt ff 'n prachtig nummer van Shirley Zwerus
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Geweldig dat Ka en Jacco weer een leuke avond hebben.
Heb 100 jaar geleden eens 'n avondje met haar aan de bar gezeten in Zandvoort, geloof de Willy's bar. Geweldige tijd. Was ze net terug uit Amerika waar ze heeft gewoondquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh zat me al af te vragen van wie dat was ja
Komt gewoon omdat de onderlinge interesse en saamhorigheid nul is.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:47 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Samen zingen is zo leuk
Vooral de regie, wat een luilakken zeg,doe godverdomme je werkquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat heb je wel met dat vloggen en zo, iedereen zit in zijn eigen wereldje tegenwoordig
S'avonds doet een getrainde chimpansee de regiequote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vooral de regie, wat een luilakken zeg,doe godverdomme je werk
Vraag me af of JdM weet dat ze zich er zo makkelijk vanaf makenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
S'avonds doet een getrainde chimpansee de regie
Haar laatste video op YT is 5 juni. en nog 2 video's die 1 week geleden zijn gepostquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:44 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen maar heeft iemand al een blog van haar ergens zien staan? Je mag vanuit Utopia toch niet op YouTube posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Ik zal hem even Whatsappenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vraag me af of JdM weet dat ze zich er zo makkelijk vanaf maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |