Dat kan ook kloppen,Afganistaan hebben verplicht in onderwijs Russischquote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:46 schreef Ranah het volgende:
iedereen in de familie spreekt russisch vertelt madi, dat werd gesproken toen haar ouders studeerden
probeer er niet in door te slaanquote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen leuk. Mag ik ook eens een pleziertje hebben?
ka gaat daar niet weg uit haarzelfdie gaat daar doodquote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:56 schreef Mjelleke het volgende:
Het zou mij niet verbazen als Karin wanneer ze haar 15 maanden heeft bereikt snel gaat vertrekken. Dit omdat Kevin ook weg is, en verder heeft ze alleen Jacco.
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ka gaat daar niet weg uit haarzelfdie gaat daar dood
Ik vind juist maar heel weinig mensen leuk.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen leuk. Mag ik ook eens een pleziertje hebben?
Dat moet dan zijn geweest toen ze nog bij haar vader in de verrekijker zat.quote:
Hopelijk thuis, in dat rattennest waar hij vandaan komt.quote:
Russisch was destijds geen keuzevak dat je kon laten vallenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:46 schreef Ranah het volgende:
iedereen in de familie spreekt russisch vertelt madi, dat werd gesproken toen haar ouders studeerden
Die versiert nog geen hond met een strikje.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:08 schreef Yaksa het volgende:
Jeroen duikt zijn nest al in. Niks meer te versieren daar.
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die versiert nog geen hond met een strikje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |