We have cookies.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee, back in black! Welcome to the dark side
Lekker een weekje stinken.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:33 schreef remlof het volgende:
Zo, Grieks eten besteld om hun economie te steunen.
Goeie smaak. Serieus. Valt zeker in mijn top 5.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:37 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Enkel gezette mensen zoals ik kunnen Rochefort 10 hebben.
Lichtgewichtjes kruipen na een paar nipjes al over de vloer inderdaad.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:37 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Enkel gezette mensen zoals ik kunnen Rochefort 10 hebben.
Volgens mij vind jij het nog knap lastig om een ipa van een Tripel te onderscheiden.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:05 schreef Rezania het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, ook IPA-fans.
[ afbeelding ]
Dat klopt, maar:quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij het nog knap lastig om een ipa van een Tripel te onderscheiden.
Jij hebt geen recht van spreken vrind.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:13 schreef Rezania het volgende:
Ik zat gisteren met Kaas te bieren en toen ging die sukkel een Rochefort 10 bestellen, met dat weer van gisteren hahaha.
Uitgeouwehoerd met Euri?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij het nog knap lastig om een ipa van een Tripel te onderscheiden.
Nee maar hij is ff boven om de oven aan te flikkeren.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee maar hij is ff boven om de oven aan te flikkeren.
Maar ik ben geen waht dus voel me nog gewoon veilig bij die gedachte.
Hihi.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee maar hij is ff boven om de oven aan te flikkeren.
Maar ik ben geen waht dus voel me nog gewoon veilig bij die gedachte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |