abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 17 juni 2017 @ 17:52:13 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_171753911
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 17:08 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Iets goeds gaat soms verder dan de taak die je functie van je verwacht. Soms gaat het zelfs rechtstreeks in tegen die taak.

Er zijn heel veel mensen die het wel graag zouden willen weten, als hun partner vreemdging. Die zijn de persoon die ze inlicht dankbaar.
dat doet er toch niet toe?

het is niet buurman Joop die zijn buurvrouw inlicht maar oom agent die bepaalde middelen aanwend die wij als volk hem in het volste vertrouwen hebben gegeven om geld te verdienen danwel zijn eigen normen en waarden op te dringen!

weg met die gast
quote:
Als je iemand er echter mee chanteert, is het vrij duidelijk dat het je niet daarom gaat. Dan gaat het je puur om je eigen gewin.

Ik denk trouwens niet dat je hem ergens voor kon vervolgen, als hij het zonder winstoogmerk deed. Straffen binnen zijn functie (eventueel door ontslag) lijkt me dan wel logisch.
natuurlijk wel, machtsmisbruik, afpersing, schendin van de privacy als dat een ding is etc.

weg met die gast
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_171753948
Afpersen zonder winstoogmerk is ook strafbaar, anders kan je vrolijk iedereen Afpersen zolang je de opbrengst maar naar het rode kruis brengt. :D
pi_171755398
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 17:18 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

En er zijn ook mensen die zelf willen beslissen over wat ze wel of niet met hun eigen leven, vrouw, of gezin doen... of mensen die daar gewoon afspraken over hebben..

Verder wil ik ook heel graag alle codes van bankkluizen weten.. en zal superdankbaar zijn als ze mij inlichten..

Kom op zeg.. als ik van een agent zou horen dat hij zich met mijn relatie bemoeid... whats next? Kijken of mn bed opgemaakt is? Of dat mn planten wel genoeg water hebben en mn gras wel precies 3 cm afgekort is?

Waarom zou iemand zich daar mee moeten bemoeien? leg dat eens uit?
Ook als een agent iets doet dat niet past binnen zijn functie, kan het al met al nog steeds moreel verantwoord zijn. Dat neemt verder niet weg dat hij zijn boekje te buiten gaat. Maar nogmaals, daar is hier verder geen sprake van.

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 17:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat doet er toch niet toe?

het is niet buurman Joop die zijn buurvrouw inlicht maar oom agent die bepaalde middelen aanwend die wij als volk hem in het volste vertrouwen hebben gegeven om geld te verdienen danwel zijn eigen normen en waarden op te dringen!

weg met die gast

[..]

natuurlijk wel, machtsmisbruik, afpersing, schendin van de privacy als dat een ding is etc.

weg met die gast
Willekeurige termen zijn doorgaans niet genoeg voor vervolging. Als de beste man alleen maar de vrouw in zou lichten, zonder geld te eisen was er natuurlijk geen sprake van afpersing. Zoals ik zei, is het logisch dat hij alsnog binnen zijn functie bestraft zou worden (eventueel door middel van ontslag).
pi_171756124
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 19:31 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ook als een agent iets doet dat niet past binnen zijn functie, kan het al met al nog steeds moreel verantwoord zijn. Dat neemt verder niet weg dat hij zijn boekje te buiten gaat. Maar nogmaals, daar is hier verder geen sprake van.

[..]

Willekeurige termen zijn doorgaans niet genoeg voor vervolging. Als de beste man alleen maar de vrouw in zou lichten, zonder geld te eisen was er natuurlijk geen sprake van afpersing. Zoals ik zei, is het logisch dat hij alsnog binnen zijn functie bestraft zou worden (eventueel door middel van ontslag).
Nee, het is moreel verwerpelijk om je persoonlijke moraal op een dergelijke manier aan andere op te dringen en je op een dergelijke manier met het privé leven van andere mensen (die je niet eens kent) te bemoeien..
  Moderator zaterdag 17 juni 2017 @ 20:30:07 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_171756379
quote:
de willekeurige termen zijn letterlijk strafbare feiten :')

daar moet je als agent in principe ver vandaan blijven

weg

met

die

gast!
  zaterdag 17 juni 2017 @ 20:35:39 #81
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171756504
quote:

[..]

Ja en ook agenten zijn homo.. misschien wel zonder dat hun vrouw dat weet..

Een agent is namelijk ook net een mens..
Wat jij "moreel verantwoord" acht hoeft dat totaal niet te zijn..
Een kennis heeft een open relatie, waarbij de afspraak is dat ze beide niets willen weten van wat ze buiten de deur doen.. en dan kom jij eraan met je "dankbaar" en vernield een relatie.. want in jouw hoofd kan dat niet en is dat immoreel en is er niets mis mee als een agent daar tussen gaat zitten.. :')
pi_171756898
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 20:35 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja en ook agenten zijn homo.. misschien wel zonder dat hun vrouw dat weet..

Een agent is namelijk ook net een mens..
Wat jij "moreel verantwoord" acht hoeft dat totaal niet te zijn..
Een kennis heeft een open relatie, waarbij de afspraak is dat ze beide niets willen weten van wat ze buiten de deur doen.. en dan kom jij eraan met je "dankbaar" en vernield een relatie.. want in jouw hoofd kan dat niet en is dat immoreel en is er niets mis mee als een agent daar tussen gaat zitten.. :')
Als je een open relatie hebt wordt deze niet vernield, doordat iemand je partner inlicht over je avontuurtjes. Bitch please, als secondlove reclames maakt voor buitenechtelijke avontuurtjes buitelen we over elkaar heen om er schande van te spreken, maar als iemand, achter de rug van zijn vrouw om, mannen leegzuigt, dan is dat opeens wel netjes?
  zaterdag 17 juni 2017 @ 21:03:24 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171757197
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 20:51 schreef AnanYaw het volgende:

Als je een open relatie hebt wordt deze niet vernield, doordat iemand je partner inlicht over je avontuurtjes. Bitch please, als secondlove reclames maakt voor buitenechtelijke avontuurtjes buitelen we over elkaar heen om er schande van te spreken, maar als iemand, achter de rug van zijn vrouw om, mannen leegzuigt, dan is dat opeens wel netjes?
Met de invulling van de volwassen relaties van volkomen vreemdelingen, van wie je totaal niet weet wat er waarom speelt, heb je je helemaal niet te bemoeien. Linksom of rechtsom. Wie denk je dan wel niet dat je bent?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 17 juni 2017 @ 21:05:43 #84
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_171757250
Afkomst van de hoofdagent?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_171757540
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:05 schreef Harvest89 het volgende:
Afkomst van de hoofdagent?
Goh, nog geen seconde over nagedacht. Ik denk gewoon een blanke Henk.
Zijn naam zal wel geheim blijven.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 21:19:51 #86
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_171757598
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

Goh, nog geen seconde over nagedacht. Ik denk gewoon een blanke Henk.
Zijn naam zal wel geheim blijven.
Ik denk ook dat het een blanke Henk is.

Maar als hij toch een andere afkomst heeft dan verklaart dat een heleboel aan zijn gedrag.
  FOK!fotograaf zaterdag 17 juni 2017 @ 21:25:20 #87
842 Zorro
Z
pi_171757680
Iedereen heeft het al over overspel en weet ik wat. Maar ik ben daar helemaal niet bekend. Als ik daar rijd en ik ben moe, of wil gewoon even mijn benen strekken zou ik daar dus stoppen. (Ik ga er van uit dat het gewone parkeerplaatsen naast de snelweg zijn?). Waarom zou dat ook niet voor een aantal van deze mensen die een brief hebben ontvangen kunnen gelden? En dan wordt je daar dus op die manier mee geconfronteerd?

Achterlijke vent. zo hard aanpakken als maar mogelijk is.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_171757701
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het een blanke Henk is.

Maar als hij toch een andere afkomst heeft dan verklaart dat een heleboel aan zijn gedrag.
Oh, hij heet Tim.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 21:28:05 #89
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_171757734
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:26 schreef Physsic het volgende:

[..]

Oh, hij heet Tim.
Is wel een echte tokkienaam. :P
pi_171757817
quote:
,,Mijn vrouw heeft de brief opengemaakt. Ik ben ernstig in verlegenheid gebracht en mijn gezin is betrokken bij een kant van mijn leven waar ze niks van wisten.'' Dat was één van de citaten van officier van justitie I. Graumans uit de verklaringen van de slachtoffers vrijdagochtend tijdens de rechtszaak tegen de afperser.
  Moderator zaterdag 17 juni 2017 @ 23:42:14 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_171761220
brrrrrrrrron?
pi_171761847
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 20:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

de willekeurige termen zijn letterlijk strafbare feiten :')

daar moet je als agent in principe ver vandaan blijven

weg

met

die

gast!
:)
pi_171765626
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:55 schreef Stranger het volgende:
80 kentekens, 20 aangiftes, rechtzaak voor 4 personen en maar 1 aanwezige.. Vooral dat er van de 20 aangiftes maar 4 afpersingen worden vervolgd klinkt een beetje mager.
Denk dat de rest niet wil van de 80 zijn er 75 die vrouw en kinderen hebben waarschijnlijk. Dan ga je echt niet in de rechtzaal je verhaal doen. Je vertier langs ee snelweg zoeken is nu niet iets om trots op te zijn.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 18 juni 2017 @ 09:57:38 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171766245
En ook nog eens ten onrechte privégegevens opgezocht met de middelen die hij daarvoor op z'n werk tot z'n beschikking had, alleen daarom kun je al ontslagen worden, laat staan om wat hij daar verder nog mee gedaan heeft.

Zo te lezen werkt hij iig niet meer bij de politie, en is hij vanwege deze zaak ontslagen:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1629504/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 18 juni 2017 @ 10:04:59 #96
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171766320
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 20:51 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Idd bitch.. please... :') Wat denk je nou eigenlijk? Dat jij wel even kan bepalen wat een ander moet doen?
pi_171766335
Eng ventje die AnanYaw
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_171766396
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2017 09:57 schreef Leandra het volgende:
En ook nog eens ten onrechte privégegevens opgezocht met de middelen die hij daarvoor op z'n werk tot z'n beschikking had, alleen daarom kun je al ontslagen worden, laat staan om wat hij daar verder nog mee gedaan heeft.

Zo te lezen werkt hij iig niet meer bij de politie, en is hij vanwege deze zaak ontslagen:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1629504/
Is ook niet echt heel slim. Zoveel organisaties die kentekens aan een adres kunnen koppelen zijn er niet. Dat gegeven doet al snel vermoeden dat de dader wel eens bij de politie kan werken.
pi_171766641
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 17:08 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Iets goeds gaat soms verder dan de taak die je functie van je verwacht. Soms gaat het zelfs rechtstreeks in tegen die taak.

Er zijn heel veel mensen die het wel graag zouden willen weten, als hun partner vreemdging. Die zijn de persoon die ze inlicht dankbaar.

Als je iemand er echter mee chanteert, is het vrij duidelijk dat het je niet daarom gaat. Dan gaat het je puur om je eigen gewin.

Ik denk trouwens niet dat je hem ergens voor kon vervolgen, als hij het zonder winstoogmerk deed. Straffen binnen zijn functie (eventueel door ontslag) lijkt me dan wel logisch.
Het is niet de taak van de politie of überhaupt van een buitenstaander om je te bemoeien met het privéleven van onschuldige anderen. Als je iemand persoonlijk kent kan ik me ergens nog voorstellen dat je zoiets doorspeelt, maar bij volslagen vreemden moet je je neus gewoon uit dat soort zaken houden. Hij zou in een dergelijk geval een ernstige inbreuk maken op de privacy van de slachtoffers en van zijn autoriteit als agent door bij ze langs te gaan/brieven te sturen en hij zou zijn bevoegdheden misbruiken door onnodig mensen hun adres en huisnummer op te zoeken. Dat klinkt als corruptie.
  zondag 18 juni 2017 @ 10:34:42 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171766689
Ik zou het serieus al een probleem vinden bijvoorbeeld de moeder van een klasgenoot van mijn kind te informeren als ik haar man zoenend met een vent in Amsterdam zou hebben gezien, dat lijkt me als buitenstaander simpelweg je taak niet.

Al even afgezien van het feit dat je sowieso niets te maken hebt met de relatie van een ander, daar blijf je gewoon vanaf.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')