dat doet er toch niet toe?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 17:08 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Iets goeds gaat soms verder dan de taak die je functie van je verwacht. Soms gaat het zelfs rechtstreeks in tegen die taak.
Er zijn heel veel mensen die het wel graag zouden willen weten, als hun partner vreemdging. Die zijn de persoon die ze inlicht dankbaar.
natuurlijk wel, machtsmisbruik, afpersing, schendin van de privacy als dat een ding is etc.quote:Als je iemand er echter mee chanteert, is het vrij duidelijk dat het je niet daarom gaat. Dan gaat het je puur om je eigen gewin.
Ik denk trouwens niet dat je hem ergens voor kon vervolgen, als hij het zonder winstoogmerk deed. Straffen binnen zijn functie (eventueel door ontslag) lijkt me dan wel logisch.
Ook als een agent iets doet dat niet past binnen zijn functie, kan het al met al nog steeds moreel verantwoord zijn. Dat neemt verder niet weg dat hij zijn boekje te buiten gaat. Maar nogmaals, daar is hier verder geen sprake van.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 17:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En er zijn ook mensen die zelf willen beslissen over wat ze wel of niet met hun eigen leven, vrouw, of gezin doen... of mensen die daar gewoon afspraken over hebben..
Verder wil ik ook heel graag alle codes van bankkluizen weten.. en zal superdankbaar zijn als ze mij inlichten..
Kom op zeg.. als ik van een agent zou horen dat hij zich met mijn relatie bemoeid... whats next? Kijken of mn bed opgemaakt is? Of dat mn planten wel genoeg water hebben en mn gras wel precies 3 cm afgekort is?
Waarom zou iemand zich daar mee moeten bemoeien? leg dat eens uit?
Willekeurige termen zijn doorgaans niet genoeg voor vervolging. Als de beste man alleen maar de vrouw in zou lichten, zonder geld te eisen was er natuurlijk geen sprake van afpersing. Zoals ik zei, is het logisch dat hij alsnog binnen zijn functie bestraft zou worden (eventueel door middel van ontslag).quote:Op zaterdag 17 juni 2017 17:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat doet er toch niet toe?
het is niet buurman Joop die zijn buurvrouw inlicht maar oom agent die bepaalde middelen aanwend die wij als volk hem in het volste vertrouwen hebben gegeven om geld te verdienen danwel zijn eigen normen en waarden op te dringen!
weg met die gast
[..]
natuurlijk wel, machtsmisbruik, afpersing, schendin van de privacy als dat een ding is etc.
weg met die gast
Nee, het is moreel verwerpelijk om je persoonlijke moraal op een dergelijke manier aan andere op te dringen en je op een dergelijke manier met het privé leven van andere mensen (die je niet eens kent) te bemoeien..quote:Op zaterdag 17 juni 2017 19:31 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ook als een agent iets doet dat niet past binnen zijn functie, kan het al met al nog steeds moreel verantwoord zijn. Dat neemt verder niet weg dat hij zijn boekje te buiten gaat. Maar nogmaals, daar is hier verder geen sprake van.
[..]
Willekeurige termen zijn doorgaans niet genoeg voor vervolging. Als de beste man alleen maar de vrouw in zou lichten, zonder geld te eisen was er natuurlijk geen sprake van afpersing. Zoals ik zei, is het logisch dat hij alsnog binnen zijn functie bestraft zou worden (eventueel door middel van ontslag).
de willekeurige termen zijn letterlijk strafbare feitenquote:Op zaterdag 17 juni 2017 19:31 schreef AnanYaw het volgende:
Willekeurige termen zijn doorgaans niet genoeg voor vervolging. Als de beste man alleen maar de vrouw in zou lichten, zonder geld te eisen was er natuurlijk geen sprake van afpersing. Zoals ik zei, is het logisch dat hij alsnog binnen zijn functie bestraft zou worden (eventueel door middel van ontslag).
Ja en ook agenten zijn homo.. misschien wel zonder dat hun vrouw dat weet..quote:Op zaterdag 17 juni 2017 19:31 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Ook als een agent iets doet dat niet past binnen zijn functie, kan het al met al nog steeds moreel verantwoord zijn. Dat neemt verder niet weg dat hij zijn boekje te buiten gaat. Maar nogmaals, daar is hier verder geen sprake van.
Als je een open relatie hebt wordt deze niet vernield, doordat iemand je partner inlicht over je avontuurtjes. Bitch please, als secondlove reclames maakt voor buitenechtelijke avontuurtjes buitelen we over elkaar heen om er schande van te spreken, maar als iemand, achter de rug van zijn vrouw om, mannen leegzuigt, dan is dat opeens wel netjes?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:35 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja en ook agenten zijn homo.. misschien wel zonder dat hun vrouw dat weet..
Een agent is namelijk ook net een mens..
Wat jij "moreel verantwoord" acht hoeft dat totaal niet te zijn..
Een kennis heeft een open relatie, waarbij de afspraak is dat ze beide niets willen weten van wat ze buiten de deur doen.. en dan kom jij eraan met je "dankbaar" en vernield een relatie.. want in jouw hoofd kan dat niet en is dat immoreel en is er niets mis mee als een agent daar tussen gaat zitten..
Met de invulling van de volwassen relaties van volkomen vreemdelingen, van wie je totaal niet weet wat er waarom speelt, heb je je helemaal niet te bemoeien. Linksom of rechtsom. Wie denk je dan wel niet dat je bent?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:51 schreef AnanYaw het volgende:
Als je een open relatie hebt wordt deze niet vernield, doordat iemand je partner inlicht over je avontuurtjes. Bitch please, als secondlove reclames maakt voor buitenechtelijke avontuurtjes buitelen we over elkaar heen om er schande van te spreken, maar als iemand, achter de rug van zijn vrouw om, mannen leegzuigt, dan is dat opeens wel netjes?
Goh, nog geen seconde over nagedacht. Ik denk gewoon een blanke Henk.quote:
Ik denk ook dat het een blanke Henk is.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 21:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
Goh, nog geen seconde over nagedacht. Ik denk gewoon een blanke Henk.
Zijn naam zal wel geheim blijven.
Oh, hij heet Tim.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 21:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een blanke Henk is.
Maar als hij toch een andere afkomst heeft dan verklaart dat een heleboel aan zijn gedrag.
Is wel een echte tokkienaam.quote:
quote:,,Mijn vrouw heeft de brief opengemaakt. Ik ben ernstig in verlegenheid gebracht en mijn gezin is betrokken bij een kant van mijn leven waar ze niks van wisten.'' Dat was één van de citaten van officier van justitie I. Graumans uit de verklaringen van de slachtoffers vrijdagochtend tijdens de rechtszaak tegen de afperser.
quote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
de willekeurige termen zijn letterlijk strafbare feiten
daar moet je als agent in principe ver vandaan blijven
weg
met
die
gast!
Denk dat de rest niet wil van de 80 zijn er 75 die vrouw en kinderen hebben waarschijnlijk. Dan ga je echt niet in de rechtzaal je verhaal doen. Je vertier langs ee snelweg zoeken is nu niet iets om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:55 schreef Stranger het volgende:
80 kentekens, 20 aangiftes, rechtzaak voor 4 personen en maar 1 aanwezige.. Vooral dat er van de 20 aangiftes maar 4 afpersingen worden vervolgd klinkt een beetje mager.
Idd bitch.. please...quote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:51 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Als je een open relatie hebt wordt deze niet vernield, doordat iemand je partner inlicht over je avontuurtjes. Bitch please, als secondlove reclames maakt voor buitenechtelijke avontuurtjes buitelen we over elkaar heen om er schande van te spreken, maar als iemand, achter de rug van zijn vrouw om, mannen leegzuigt, dan is dat opeens wel netjes?
Is ook niet echt heel slim. Zoveel organisaties die kentekens aan een adres kunnen koppelen zijn er niet. Dat gegeven doet al snel vermoeden dat de dader wel eens bij de politie kan werken.quote:Op zondag 18 juni 2017 09:57 schreef Leandra het volgende:
En ook nog eens ten onrechte privégegevens opgezocht met de middelen die hij daarvoor op z'n werk tot z'n beschikking had, alleen daarom kun je al ontslagen worden, laat staan om wat hij daar verder nog mee gedaan heeft.
Zo te lezen werkt hij iig niet meer bij de politie, en is hij vanwege deze zaak ontslagen:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1629504/
Het is niet de taak van de politie of überhaupt van een buitenstaander om je te bemoeien met het privéleven van onschuldige anderen. Als je iemand persoonlijk kent kan ik me ergens nog voorstellen dat je zoiets doorspeelt, maar bij volslagen vreemden moet je je neus gewoon uit dat soort zaken houden. Hij zou in een dergelijk geval een ernstige inbreuk maken op de privacy van de slachtoffers en van zijn autoriteit als agent door bij ze langs te gaan/brieven te sturen en hij zou zijn bevoegdheden misbruiken door onnodig mensen hun adres en huisnummer op te zoeken. Dat klinkt als corruptie.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 17:08 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Iets goeds gaat soms verder dan de taak die je functie van je verwacht. Soms gaat het zelfs rechtstreeks in tegen die taak.
Er zijn heel veel mensen die het wel graag zouden willen weten, als hun partner vreemdging. Die zijn de persoon die ze inlicht dankbaar.
Als je iemand er echter mee chanteert, is het vrij duidelijk dat het je niet daarom gaat. Dan gaat het je puur om je eigen gewin.
Ik denk trouwens niet dat je hem ergens voor kon vervolgen, als hij het zonder winstoogmerk deed. Straffen binnen zijn functie (eventueel door ontslag) lijkt me dan wel logisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |