Ja zag hetquote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:07 schreef Vesz het volgende:
Wat een panicsellers weer bij BTC, de hele stijging van vanmorgen is in twee uur weer verdwenen.
Wacht maar, bijna weekend in Chinaquote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:07 schreef Vesz het volgende:
Wat een panicsellers weer bij BTC, de hele stijging van vanmorgen is in twee uur weer verdwenen.
Nah, meestal dumpen ze om na het weekend weer omhoog te gaan.quote:
Dan komen de pro's niet meer in het beginners topic en dan is er dus ook niet waardevolle ervaring meer aanwezig en dus weinig goede tips.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:48 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Dat staat toch ook vrij, maar het is soms ook een beetje de toon enzo. Maar goed, die discussie hebben we al gehad.
Is het niet handig om bv. gewoon een Q&A topic te maken, náást deze? Dat 'pro' topic kwam niet echt van de grond, en volgens mij is ook de grootste vraag (hihaho, vraag) naar een beetje slap ouwehoeren zonder al teveel regels. Maar ik kan me voorstellen dat nieuwelingen (of zelfs al wat gevorderden) ook behoefte hebben aan een plek waar je - zonder in te breken in een lopende discussie - je vraag kan deponeren en daar (hopelijk) antwoord op komt zonder dat daar 3 pagina's geouwehoer tussen zit. Dan heb je meteen een mooi naslagwerkje, én een plek om de personen die alleen komen vragen heen te sturen.
Jawel hoor. Pro's kunnen dan zelf kiezen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dan komen de pro's niet meer in het beginners topic en dan is er dus ook niet waardevolle ervaring meer aanwezig en dus weinig goede tips.
Die kunnen inderdaad kiezen om daar niet meer te komen, maar dan heeft het topic ook weinig zin.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jawel hoor. Pro's kunnen dan zelf kiezen.
Tweakers is altijd al een dictatoriale website geweest, als je daar maar iets zegt wat niet ontopic is dan heb je al een waarschuwingquote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:53 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik vind het hier nog wel meevallen en eerder opvallend dat het hier beter loopt dan op tweakers waar streng gemodereerd wordt waardoor het m.i. hier gezelliger is.
Het ligt er m.i. meer aan dat er een enorme toeloop is van newbies waarvan er velen denken effe snel rijk te worden en niet zo'n zin hebben om eerst van alles zelf uit te zoeken.
En ach...af en toe een paar boze posts Houdt iedereen scherp
Dit. Het huidige topic kan bestaan en daarnaast kan je ervoor kiezen in dat Q&A topic 'openstaande vragen' te beantwoorden. Wat in principe niet heel anders is als nu; het staat je nu nl. ook vrij wel/niet te reageren op vragen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jawel hoor. Pro's kunnen dan zelf kiezen.
Ik heb er nog weinig voordeel aan gehad. Hoe gebruik jij het?quote:
quote:ICO breaking news:
$30,75+ MLN have been raised by now
250.000.000 tokens sold
SONM team is extremely excited about the huge interest in SONM project among investors. The official website sonm.io was overloaded at the very start of ICO which hit a home run. We want to thank all our investors for their trust, patience and support of the SONM Project.
The number of tokens on the website has now been updated.
The data was incorrect as the number of tokens sold for altcoins was displayed on the website incorrectly due to some technical issue with token amount return fuction which have been successfully fixed.
Ik cherry pick op basis van volume toename.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:23 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik heb er nog weinig voordeel aan gehad. Hoe gebruik jij het?
Welke panicsell? Vind het wel meevallen eigenlijk, gisteren hadden we panicsells. Ik zie BTC gewoon omhoog gaan in golven, lijkt een klein beetje op 28 mei: https://bitcoinwisdom.com/markets/bitfinex/btcusdquote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:07 schreef Vesz het volgende:
Levert altijd meer op dan gewoon in je wallet laten staan. Je krijgt een beetje MRT en andere tokens waar je normaal gesproken niet voor in aanmerking zou komen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:29 schreef kovenant het volgende:
Ik las dat je waves kunt leasen, heeft dat ook zin bij lage volumes ? ( tientallen)
Dan moet je je aansluiten bij een node en levert het verder nog wat op?
https://sonm.io/Sonm1.pdfquote:
quote:What is SONM
SONM is a decentralized worldwide fog supercomputer for general purpose computing from site hosting to scientific
calculations. SONM company is an effective way to solve a worldwide problem - creating a multi-purpose
decentralized computational power market.
Unlike widespread centralized cloud services, SONM project implements a fog computing[1] structure – a decentralized
pool of devices, all of which are connected to the internet (IoT / Internet of Everything).
IoT/IoE, as an important part of the available computational power in the world, is one of the key directions of
work for the SONM project. (See further, chapter 2.1)
We use cost-efficient fog computing instead of a costly cloud structure, so there is no more need to pay in advance
for private and monopolized cloud computing such as with Amazon, Microsoft, Google Cloud, etc. Moreover,
since SONM is fully decentralized, there is no single authority that regulates computing resource distribution.
SONM has a hybrid architecture, and therefore supports any kind of computational task without facing Ethereum’s
“out of gas” problem.
Als je ze voorlopig hold is er eigenlijk geen reden waarom je het niet zou doen. Ze blijven in jou wallet (je ontvangt nog elke ~15e van de maand WCT en ook de airdrops). Je zal alleen niet zoveel MRT krijgen, maargoed gratis=gratis.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:29 schreef kovenant het volgende:
Ik las dat je waves kunt leasen, heeft dat ook zin bij lage volumes ? ( tientallen)
Dan moet je je aansluiten bij een node en levert het verder nog wat op?
Jij enig idee waar ik een lease adres vandaan kan halen?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:33 schreef smiths het volgende:
[..]
[..]
Levert altijd meer op dan gewoon in je wallet laten staan. Je krijgt een beetje MRT en andere tokens waar je normaal gesproken niet voor in aanmerking zou komen.
Weet niet welke leasepartij het meest rendabel is op het moment, maar lease zelf mijn waves hier: https://wavesnode.net/quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:45 schreef kovenant het volgende:
[..]
Jij enig idee waar ik een lease adres vandaan kan halen?
quote:Lease adres: 3P23fi1qfVw6RVDn4CH2a5nNouEtWNQ4THs
Ik wil ze ook voor je bewarenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:55 schreef TimKuik het volgende:
Je kan je Waves ook aan MaGNeT leasen. Je krijgt er echter niks voor terug
Leasen kan bij elke hoeveelheid Waves toch? Alleen voor een full node draaien heb je er 10k nodig.quote:
http://dev.pywaves.org/generators/quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:48 schreef smiths het volgende:
[..]
Weet niet welke leasepartij het meest rendabel is op het moment, maar lease zelf mijn waves hier: https://wavesnode.net/
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:06 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Leasen kan bij elke hoeveelheid Waves toch? Alleen voor een full node draaien heb je er 10k nodig.
Ik heb de Waves Wallet appquote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:11 schreef kovenant het volgende:
Grappig
Hij gaf bij mij met 15 waves op not enough.
Ik weet t "maar" 15 but still its what i got
Klopt moet je op de waveslite site doen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:13 schreef impact9 het volgende:
[..]
Ik heb de Waves Wallet app
Leasen werkt hier niet? Kan dit enkel op PC?
Waarschijnlijk bedoelt ie "Je hebt niet genoeg". Je moet de fee er vanaf halen (0.001).quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:11 schreef kovenant het volgende:
Grappig
Hij gaf bij mij met 15 waves op not enough.
Ik weet t "maar" 15 but still its what i got
Lol dat zal t zijn..quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:20 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt ie "Je hebt niet genoeg". Je moet de fee er vanaf halen (0.001).
Goede tip, wil de waves in principe langere tijd vasthouden. Ik zal er eens naar kijken. Zitten er ook nog risico's aan verbonden of heeft het alleen als bijkomend nadeel dat je er niet mee kan traden terwijl ze geleased worden?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:15 schreef kovenant het volgende:
[..]
Klopt moet je op de waveslite site doen.
Inloggen en dan op L icoon klikken in lijst iconen
Alleen dat laatste. Je kan je lease op ieder moment stop zetten.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:20 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Goede tip, wil de waves in principe langere tijd vasthouden. Ik zal er eens naar kijken. Zitten er ook nog risico's aan verbonden of heeft het alleen als bijkomend nadeel dat je er niet mee kan traden terwijl ze geleased worden?
Dat ja, verder alleen voordelen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:20 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Goede tip, wil de waves in principe langere tijd vasthouden. Ik zal er eens naar kijken. Zitten er ook nog risico's aan verbonden of heeft het alleen als bijkomend nadeel dat je er niet mee kan traden terwijl ze geleased worden?
Je hebt nog 0.5 BTC en je moet morgen afrijden?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens stel je voor je bent rij examinator bij de cbr en iemand bied jou 1100 euro aan voor te slagen zou je dat aannemen?
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens stel je voor je bent rij examinator bij de cbr en iemand bied jou 1100 euro aan voor te slagen zou je dat aannemen?
Niet traden of versturen. Niet bepaald een risico, maar thats it.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:20 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Prima, als ik er naar aan het turen ben gebeurt er ook niet veel mee. Als het dan (al is maar minimaal) nog wat oplevert is dat weer mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:24 schreef WavesPlatform het volgende:
[..]
Niet traden of versturen. Niet bepaald een risico, maar thats it.
Nadeel zou kunnen zijn dat je ze op mobiel niet kunt lease-cancellen, mocht je ze ineens naar bittrex oid willen sturen. Daar heb je dus pc voor nodig. Vergezocht, weet ik.
nee man veel te weinig geld en te groot risicoquote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Never. Een gevaar op de weg toelaten voor eigen gewin? Ben je niet goed?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja, mits het in natura wordt voldaan.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hoe was het appartement?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:54 schreef NatteBever het volgende:
Al die mensen die serieus ingaan op die trollStelletje naïeve cryptodudes
ik denk dat het geen troll is maar gewoon een post in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:54 schreef NatteBever het volgende:
Al die mensen die serieus ingaan op die trollStelletje naïeve cryptodudes
Eentje uitzoeken op:quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:04 schreef Cyanide- het volgende:
Ok, ik ben vast weer teringdom bezig, maar ik probeer m'n WAVES (uit) te leasen, maar ik moet daar een recipient address invullen... Ik kan dus niet ze 'beschikbaar' maken voor lease en dat dat gematched wordt met iemand die wil leasen? Ik moet zelf iemand vinden die m'n WAVES wil leasen en dan daar die transactie toevoegen of wa?
Nee geen idee. Was gewoon een onzin antwoord op een onzin postquote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat zeker niet, maar heb jij vertrouwen in Syscoin?
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:09 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee geen idee. Was gewoon een onzin antwoord op een onzin post
Ik begrijp ook niet veel van dat leasen, anyone?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:12 schreef parjan het volgende:
Hoeveel schuift het leasen van Waves dan? Ik snap niks van die tabel
https://blog.wavesplatfor(...)-client-14db9eac0377quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet veel van dat leasen, anyone?
thxquote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:31 schreef TimKuik het volgende:
[..]
https://blog.wavesplatfor(...)-client-14db9eac0377
Ik zie er weinig in, wat geen garanties geeft overigens.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:05 schreef DrSnuggle het volgende:
Wat denken jullie van Basic Attention Token. De ICO was begin juni en volgens mij is men er positief over.
Ik lees wel dat het op basis van Ethereum is dus het zal geen 'nieuwe Ethereum' worden maar misschien zit ik wel verkeerd en zien we die munt over een maandje de 10 dollar aantikken?![]()
Ja, QRL houdt zich goed staande, 2e pump incoming!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:22 schreef MissionPhailed het volgende:
SiaCoin is weer redelijk goed bezig; actueel boven 600. Eens kijken of het ditmaal ook boven deze grens blijft. Van QRL (Quantum Resistance Ledger) had ik een flinke dump verwacht maar het blijft rondom de 60.000 schommelen.
Benieuwd wat dat met de prijs gaat doen komend weekend. Zit al 5 weken vuistdiep op HODL vanaf 0.012 BTC.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:42 schreef kthxbye het volgende:
ELECTRIFYING: #Litecoin launch on bitstamp.net on Monday, 19th June. Get ready to trade #LTC
https://twitter.com/bitstamp/status/875394226384769024
Tot de hype over is en je shitcoin sterft. Kijk maar eens naar de coins die in de top 25 staan tijdens de vorige crash. Je zult er weinig herkennen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:29 schreef Roellie80 het volgende:
Easy money (reddit-copy)
Find shitcoin at low value, convert FIAT to BITCOIN
Convert BITCOIN to shitcoin
HODL (till shitcoin jumps up)
Convert shitcoin to bitcoin
Convert bitcoin to EUR
HODL EUR till another big dump in shitcoin, start over
Ik ben ook wel benieuwd, ook wanneer ze Eth gaan toevoegen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:27 schreef Repeating het volgende:
[..]
Benieuwd wat dat met de prijs gaat doen komend weekend. Zit al 5 weken vuistdiep op HODL vanaf 0.012 BTC.
Als het zo makkelijk was had iedereen nu miljarden, dit heeft iedereen die hieraan meedoet al vaker bedacht dan dat ze ooit aan coins zullen hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:29 schreef Roellie80 het volgende:
Easy money (reddit-copy)
Convert bitcoin to EUR
wel betalen met bitcoins hequote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:42 schreef carebaer het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten vanavond? Geen inspiratie
We zullen naar je zwaaien op de maan.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:51 schreef schaapinwolfskleren het volgende:
Mensen die nu nog in al die cryptocurrencies stappen doen dat 1) op het verkeerde moment en 2) zouden zich eens moeten verdiepen in de Dotcom bubble..![]()
Een rationeel mens koopt nu fysiek goud en wacht totdat de bubbel barst. Dan heb je pas echt een leuk rendement gemaakt
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:51 schreef schaapinwolfskleren het volgende:
Mensen die nu nog in al die cryptocurrencies stappen doen dat 1) op het verkeerde moment en 2) zouden zich eens moeten verdiepen in de Dotcom bubble..![]()
Een rationeel mens koopt nu fysiek goud en wacht totdat de bubbel barst. Dan heb je pas echt een leuk rendement gemaakt
Het probleem bij dumps is nu wel vaak dat je geen geld op een bitstamp/bitonic heb staan om snel in te stappen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:29 schreef Roellie80 het volgende:
Easy money (reddit-copy)
Convert bitcoin to EUR
Ach gossie....leuk filmpje gezien van 1 of andere guru op you tube?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:51 schreef schaapinwolfskleren het volgende:
Welke bubbel, en waarom zou goud dan ineens zoveel waard zijn volgens jou?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:51 schreef schaapinwolfskleren het volgende:
Goud.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:13 schreef Baje het volgende:
Heeft iemand een goed alternatief voor LiteBit?
Goud is gewoon een enorm langzame bubbel.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:51 schreef schaapinwolfskleren het volgende:
Typisch trollbox adviesquote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:29 schreef Roellie80 het volgende:
Easy money (reddit-copy)
Convert bitcoin to EUR
ik vond m wel grappigquote:
Wat me niet onbelangrijk lijkt is het feit, dat in de vorige crashes Bitcoin alleenheerser was, nu is er een serieuze competitor bij: Ethereum: Dit houdt het geld sneller in het crypto-ecosysteem, dan toen de situatie BTC <--> Fiat de enige optie was. Maakt extreme fluctuaties ook kleiner.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 21:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Goud is gewoon een enorm langzame bubbel.
Bitcoin bubbel is snel en aangezien hij niet instortte zal ie nog wel een ATH halen binnenkort, altcoins zullen ook nog stijgen, het is misschien een bubbel, maar hij knapt nog een tijdje niet.
Ik zag de demo wallet en moet eerlijk zeggen dat ie er best indrukwekkend uit ziet! Misschien wordt het toch nog wat.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:14 schreef WavesPlatform het volgende:
[..]
Dat. De eerste dag wilde ik ook met ETH betalen, maar uiteindelijk mijn heil gezocht met BTC. Dus probleem is er nog steeds..
Demo wallet: https://steemit.com/crypt(...)-released-first-look
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |