Ja zag hetquote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:07 schreef Vesz het volgende:
Wat een panicsellers weer bij BTC, de hele stijging van vanmorgen is in twee uur weer verdwenen.
Wacht maar, bijna weekend in Chinaquote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:07 schreef Vesz het volgende:
Wat een panicsellers weer bij BTC, de hele stijging van vanmorgen is in twee uur weer verdwenen.
Nah, meestal dumpen ze om na het weekend weer omhoog te gaan.quote:
Dan komen de pro's niet meer in het beginners topic en dan is er dus ook niet waardevolle ervaring meer aanwezig en dus weinig goede tips.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:48 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Dat staat toch ook vrij, maar het is soms ook een beetje de toon enzo. Maar goed, die discussie hebben we al gehad.
Is het niet handig om bv. gewoon een Q&A topic te maken, náást deze? Dat 'pro' topic kwam niet echt van de grond, en volgens mij is ook de grootste vraag (hihaho, vraag) naar een beetje slap ouwehoeren zonder al teveel regels. Maar ik kan me voorstellen dat nieuwelingen (of zelfs al wat gevorderden) ook behoefte hebben aan een plek waar je - zonder in te breken in een lopende discussie - je vraag kan deponeren en daar (hopelijk) antwoord op komt zonder dat daar 3 pagina's geouwehoer tussen zit. Dan heb je meteen een mooi naslagwerkje, én een plek om de personen die alleen komen vragen heen te sturen.
Jawel hoor. Pro's kunnen dan zelf kiezen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dan komen de pro's niet meer in het beginners topic en dan is er dus ook niet waardevolle ervaring meer aanwezig en dus weinig goede tips.
Die kunnen inderdaad kiezen om daar niet meer te komen, maar dan heeft het topic ook weinig zin.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jawel hoor. Pro's kunnen dan zelf kiezen.
Tweakers is altijd al een dictatoriale website geweest, als je daar maar iets zegt wat niet ontopic is dan heb je al een waarschuwingquote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:53 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik vind het hier nog wel meevallen en eerder opvallend dat het hier beter loopt dan op tweakers waar streng gemodereerd wordt waardoor het m.i. hier gezelliger is.
Het ligt er m.i. meer aan dat er een enorme toeloop is van newbies waarvan er velen denken effe snel rijk te worden en niet zo'n zin hebben om eerst van alles zelf uit te zoeken.
En ach...af en toe een paar boze posts Houdt iedereen scherp
Dit. Het huidige topic kan bestaan en daarnaast kan je ervoor kiezen in dat Q&A topic 'openstaande vragen' te beantwoorden. Wat in principe niet heel anders is als nu; het staat je nu nl. ook vrij wel/niet te reageren op vragen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jawel hoor. Pro's kunnen dan zelf kiezen.
Ik heb er nog weinig voordeel aan gehad. Hoe gebruik jij het?quote:
quote:ICO breaking news:
$30,75+ MLN have been raised by now
250.000.000 tokens sold
SONM team is extremely excited about the huge interest in SONM project among investors. The official website sonm.io was overloaded at the very start of ICO which hit a home run. We want to thank all our investors for their trust, patience and support of the SONM Project.
The number of tokens on the website has now been updated.
The data was incorrect as the number of tokens sold for altcoins was displayed on the website incorrectly due to some technical issue with token amount return fuction which have been successfully fixed.
Ik cherry pick op basis van volume toename.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:23 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik heb er nog weinig voordeel aan gehad. Hoe gebruik jij het?
Welke panicsell? Vind het wel meevallen eigenlijk, gisteren hadden we panicsells. Ik zie BTC gewoon omhoog gaan in golven, lijkt een klein beetje op 28 mei: https://bitcoinwisdom.com/markets/bitfinex/btcusdquote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:07 schreef Vesz het volgende:
Levert altijd meer op dan gewoon in je wallet laten staan. Je krijgt een beetje MRT en andere tokens waar je normaal gesproken niet voor in aanmerking zou komen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:29 schreef kovenant het volgende:
Ik las dat je waves kunt leasen, heeft dat ook zin bij lage volumes ? ( tientallen)
Dan moet je je aansluiten bij een node en levert het verder nog wat op?
https://sonm.io/Sonm1.pdfquote:
quote:What is SONM
SONM is a decentralized worldwide fog supercomputer for general purpose computing from site hosting to scientific
calculations. SONM company is an effective way to solve a worldwide problem - creating a multi-purpose
decentralized computational power market.
Unlike widespread centralized cloud services, SONM project implements a fog computing[1] structure – a decentralized
pool of devices, all of which are connected to the internet (IoT / Internet of Everything).
IoT/IoE, as an important part of the available computational power in the world, is one of the key directions of
work for the SONM project. (See further, chapter 2.1)
We use cost-efficient fog computing instead of a costly cloud structure, so there is no more need to pay in advance
for private and monopolized cloud computing such as with Amazon, Microsoft, Google Cloud, etc. Moreover,
since SONM is fully decentralized, there is no single authority that regulates computing resource distribution.
SONM has a hybrid architecture, and therefore supports any kind of computational task without facing Ethereum’s
“out of gas” problem.
Als je ze voorlopig hold is er eigenlijk geen reden waarom je het niet zou doen. Ze blijven in jou wallet (je ontvangt nog elke ~15e van de maand WCT en ook de airdrops). Je zal alleen niet zoveel MRT krijgen, maargoed gratis=gratis.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:29 schreef kovenant het volgende:
Ik las dat je waves kunt leasen, heeft dat ook zin bij lage volumes ? ( tientallen)
Dan moet je je aansluiten bij een node en levert het verder nog wat op?
Jij enig idee waar ik een lease adres vandaan kan halen?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:33 schreef smiths het volgende:
[..]
[..]
Levert altijd meer op dan gewoon in je wallet laten staan. Je krijgt een beetje MRT en andere tokens waar je normaal gesproken niet voor in aanmerking zou komen.
Weet niet welke leasepartij het meest rendabel is op het moment, maar lease zelf mijn waves hier: https://wavesnode.net/quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:45 schreef kovenant het volgende:
[..]
Jij enig idee waar ik een lease adres vandaan kan halen?
quote:Lease adres: 3P23fi1qfVw6RVDn4CH2a5nNouEtWNQ4THs
Ik wil ze ook voor je bewarenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:55 schreef TimKuik het volgende:
Je kan je Waves ook aan MaGNeT leasen. Je krijgt er echter niks voor terug
Leasen kan bij elke hoeveelheid Waves toch? Alleen voor een full node draaien heb je er 10k nodig.quote:
http://dev.pywaves.org/generators/quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:48 schreef smiths het volgende:
[..]
Weet niet welke leasepartij het meest rendabel is op het moment, maar lease zelf mijn waves hier: https://wavesnode.net/
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:06 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Leasen kan bij elke hoeveelheid Waves toch? Alleen voor een full node draaien heb je er 10k nodig.
Ik heb de Waves Wallet appquote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:11 schreef kovenant het volgende:
Grappig
Hij gaf bij mij met 15 waves op not enough.
Ik weet t "maar" 15 but still its what i got
Klopt moet je op de waveslite site doen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:13 schreef impact9 het volgende:
[..]
Ik heb de Waves Wallet app
Leasen werkt hier niet? Kan dit enkel op PC?
Waarschijnlijk bedoelt ie "Je hebt niet genoeg". Je moet de fee er vanaf halen (0.001).quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:11 schreef kovenant het volgende:
Grappig
Hij gaf bij mij met 15 waves op not enough.
Ik weet t "maar" 15 but still its what i got
Lol dat zal t zijn..quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:20 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt ie "Je hebt niet genoeg". Je moet de fee er vanaf halen (0.001).
Goede tip, wil de waves in principe langere tijd vasthouden. Ik zal er eens naar kijken. Zitten er ook nog risico's aan verbonden of heeft het alleen als bijkomend nadeel dat je er niet mee kan traden terwijl ze geleased worden?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:15 schreef kovenant het volgende:
[..]
Klopt moet je op de waveslite site doen.
Inloggen en dan op L icoon klikken in lijst iconen
Alleen dat laatste. Je kan je lease op ieder moment stop zetten.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:20 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Goede tip, wil de waves in principe langere tijd vasthouden. Ik zal er eens naar kijken. Zitten er ook nog risico's aan verbonden of heeft het alleen als bijkomend nadeel dat je er niet mee kan traden terwijl ze geleased worden?
Dat ja, verder alleen voordelen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:20 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Goede tip, wil de waves in principe langere tijd vasthouden. Ik zal er eens naar kijken. Zitten er ook nog risico's aan verbonden of heeft het alleen als bijkomend nadeel dat je er niet mee kan traden terwijl ze geleased worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |