Hoe was het appartement?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:54 schreef NatteBever het volgende:
Al die mensen die serieus ingaan op die trollStelletje naïeve cryptodudes
ik denk dat het geen troll is maar gewoon een post in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:54 schreef NatteBever het volgende:
Al die mensen die serieus ingaan op die trollStelletje naïeve cryptodudes
Eentje uitzoeken op:quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:04 schreef Cyanide- het volgende:
Ok, ik ben vast weer teringdom bezig, maar ik probeer m'n WAVES (uit) te leasen, maar ik moet daar een recipient address invullen... Ik kan dus niet ze 'beschikbaar' maken voor lease en dat dat gematched wordt met iemand die wil leasen? Ik moet zelf iemand vinden die m'n WAVES wil leasen en dan daar die transactie toevoegen of wa?
Nee geen idee. Was gewoon een onzin antwoord op een onzin postquote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat zeker niet, maar heb jij vertrouwen in Syscoin?
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:09 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee geen idee. Was gewoon een onzin antwoord op een onzin post
Ik begrijp ook niet veel van dat leasen, anyone?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:12 schreef parjan het volgende:
Hoeveel schuift het leasen van Waves dan? Ik snap niks van die tabel
https://blog.wavesplatfor(...)-client-14db9eac0377quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:13 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet veel van dat leasen, anyone?
thxquote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:31 schreef TimKuik het volgende:
[..]
https://blog.wavesplatfor(...)-client-14db9eac0377
Ik zie er weinig in, wat geen garanties geeft overigens.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:05 schreef DrSnuggle het volgende:
Wat denken jullie van Basic Attention Token. De ICO was begin juni en volgens mij is men er positief over.
Ik lees wel dat het op basis van Ethereum is dus het zal geen 'nieuwe Ethereum' worden maar misschien zit ik wel verkeerd en zien we die munt over een maandje de 10 dollar aantikken?![]()
Ja, QRL houdt zich goed staande, 2e pump incoming!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:22 schreef MissionPhailed het volgende:
SiaCoin is weer redelijk goed bezig; actueel boven 600. Eens kijken of het ditmaal ook boven deze grens blijft. Van QRL (Quantum Resistance Ledger) had ik een flinke dump verwacht maar het blijft rondom de 60.000 schommelen.
Benieuwd wat dat met de prijs gaat doen komend weekend. Zit al 5 weken vuistdiep op HODL vanaf 0.012 BTC.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:42 schreef kthxbye het volgende:
ELECTRIFYING: #Litecoin launch on bitstamp.net on Monday, 19th June. Get ready to trade #LTC
https://twitter.com/bitstamp/status/875394226384769024
Tot de hype over is en je shitcoin sterft. Kijk maar eens naar de coins die in de top 25 staan tijdens de vorige crash. Je zult er weinig herkennen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:29 schreef Roellie80 het volgende:
Easy money (reddit-copy)
Find shitcoin at low value, convert FIAT to BITCOIN
Convert BITCOIN to shitcoin
HODL (till shitcoin jumps up)
Convert shitcoin to bitcoin
Convert bitcoin to EUR
HODL EUR till another big dump in shitcoin, start over
Ik ben ook wel benieuwd, ook wanneer ze Eth gaan toevoegen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:27 schreef Repeating het volgende:
[..]
Benieuwd wat dat met de prijs gaat doen komend weekend. Zit al 5 weken vuistdiep op HODL vanaf 0.012 BTC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |