21er.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:41 schreef heywoodu het volgende:
Zeg het maar jongens, wat wordt het?
Ik ga voor winst in 22.09
Veel sneller liep ze nog nietquote:Op donderdag 6 juli 2017 20:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat gaat grandioos de verkeerde kant op dan.
22:10 zelfs.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:45 schreef heywoodu het volgende:
22.12, netjes
Ta Lou ook weer sterk hoor
Zie je dat, 21 in het resultaat, had ik het toch goed.quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:45 schreef heywoodu het volgende:
22.10 zelfs, potverdorie één honderdste ernaast
quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:14 schreef heywoodu het volgende:
22.35 er achteraan voor Crouser in de laatste poging, matig dit.
'Meh' was vooral voor het feit dat hij won, niet als in 'meh, matige prestatie'quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
nog steeds vrij moeiteloos sub10 op zijn 35e
dan loopt mijn stream echt 5 minuten achter ofzo.quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Meh' was vooral voor het feit dat hij won, niet als in 'meh, matige prestatie'
Beetje in de clinch met Sum ook in het begin van de laatste bocht, dat kostte wel wat snelheid volgens mij. Maar goed, voor een 'oefenonderdeel', niet verkeerdquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar kwam er nooit echt aan te pas. Muir al helemaal niet.
Ze is de 9e ooit, om precies te zijn. Laatste keer was 2.07m door Chicherova op de magische ondergrond in Cheboksary in 2011.quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
Lasitskene al over 2,06 meter bij het hoogspringen. Die hoogte wordt niet vaak gehaald
Bij mijn broertjes categorie, b junioren (16 17 jaar) gastje die in de halve finale 21.70 liep. Voor Nederlandse jeugd begrippen echt enorm snel. Bij de a junioren is het onderhand de norm dat in de finale bijna iedereen onder de 11 loopt op de 100.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:23 schreef Columbiafan het volgende:
Er wordt er wel op los gelollerd de afgelopen twee jaar in de Atletiek![]()
Dat krijg je ervan als je de Russen het zwarte schaap maakt en verder lekker de rest laat doen waar ze zin in hebben. Thanks, Seb.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:23 schreef Columbiafan het volgende:
Er wordt er wel op los gelollerd de afgelopen twee jaar in de Atletiek![]()
CheboksaryGod.quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze is de 9e ooit, om precies te zijn. Laatste keer was 2.07m door Chicherova op de magische ondergrond in Cheboksary in 2011.
Vorige week werd Dirk Bogaert (ACME) voor de negentiende maal in zijn carrière nationaal kampioen snelwandelen alle categorieën. De 59-jarige Eeklonaar blijft het na al die jaren met hart en ziel doen. “Jammer dat onze sport op sterven na dood is.”quote:
Wat een koningquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vorige week werd Dirk Bogaert (ACME) voor de negentiende maal in zijn carrière nationaal kampioen snelwandelen alle categorieën. De 59-jarige Eeklonaar blijft het na al die jaren met hart en ziel doen. “Jammer dat onze sport op sterven na dood is.”
In het Belgische snelwandelwereldje is Dirk Bogaert de absolute blikvanger. Vorige week behaalde hij in Charleroi zijn negentiende nationale titel alle categorieën. Als master komen daar nog eens negentien titels bij.
“Heel veel beoefenaars zijn er jammer genoeg niet meer”, klinkt het gelaten. “In Vlaanderen is er amper opvolging te bespeuren. Daarentegen is er in Wallonië toch wat meer interesse van de jeugd. Vreemd eigenlijk, want snelwandelen is toch een olympische discipline.”
Bogaert startte zijn sportieve carrière aanvankelijk als afstandsloper.
“Ja, maar toen ik van de ene blessure in de andere sukkelde en de bezoekjes aan de kinesist zich begonnen op te stapelen, heb ik gekozen om een andere weg in te slaan. Ik was dertig toen ik naar het snelwandelen overstapte. Eigenaardig genoeg viel de blessurelast meteen weg. Natuurlijk was er enige aanpassing nodig, maar vrij snel had ik de technieken onder controle. Anderhalf uur per dag ben ik met mijn sport bezig. Naast het wandelen komen daar ook een hele dosis stretching, stabilisatie en rugversterkende oefeningen bij.”
Bogaert moet voor zijn sport geregeld naar Nederland.
“Daar heb je nog een wedstrijdcircuit. Ik nam daarenboven deel aan heel wat Europese en wereldkampioenschappen. Maar die evenementen begonnen financieel vrij zwaar te wegen. Wat de afstanden betreft, houd ik het bij drie tot twintig kilometer. Ik heb het ooit nog op de vijftig kilometer geprobeerd, maar het ontbrak me in de eerste plaats aan tijd om me daar vol voor in te zetten.”
Bogaert werkte aanvankelijk als meubelmaker maar moest door de crisis een andere weg op.
“Ik ben gedurende vele jaren postbode geweest in Nevele maar over enkele maanden wenkt het pensioen. In de hoop nog lange tijd plezier te kunnen beleven aan mijn sport.”
[ afbeelding ]
Een goeie smak iddquote:Op zondag 9 juli 2017 16:21 schreef heywoodu het volgende:
Sow, Stowers snoeihard op d'r hoofd gevallen
Die nemen wij dus niet meer serieus he Wim?quote:
twitter:dlv_online twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 20:53:00AUCH ER HAT DIE 90 METER! @jojo_javelin erzielt in Durchgang eins in Luzern 90,75, @thomasroehler bisher 82,18 live: https://t.co/GYyCntkDOu reageer retweet
twitter:dlv_online twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 20:58:30Und es geht noch weiter: 91,06 Meter für @jojo_javelin in Durchgang zwei. Was ist denn da los? Einfach nur bärenstark. #Luzern reageer retweet
twitter:dlv_online twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 21:06:41Haltet euch fest. @jojo_javelin LEGT NOCH ZWEI METER drauf: 93,06 Meter im Dritten. Wie weit soll das noch gehen? #Luzern #leichtathletik reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:dlv_online twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 21:17:43DAS IST NICHT ZU GLAUBEN: 94,44 Meter! für @jojo_javelin und @thomasroehler ist auch bei 89,45 Meter angekommen. #leichtathletik reageer retweet
Is het ook niet, 94.44m is al bizar, maar die hele reeks bij elkaar is echt te bizar voor woordenquote:
quote:
twitter:Statman_Jon twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 21:27:21Dang. I cursed it. 89.50m in round five. What a useless throw. reageer retweet
Verliezen met 5 meter verschil en nog 89 meter gooientwitter:dlv_online twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 21:37:00Olympiasieger @thomasroehler wird mit 89,45 Metern Zweiter. #Luzern reageer retweet
twitter:Statman_Jon twitterde op dinsdag 11-07-2017 om 21:37:13Most 90m+ throws within one javelin series:5 - Jan Zelezny Stellenbosch 19974 - Johannes Vetter Lucerne 20174 - Jan Zelezny Tokyo 1995 reageer retweet
Nee, het wachten is nog op het kogelduiken en het speervissen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
is het onderwater verspringen al begonnen?
Het hamerhaaislingeren kan nog wel eens een verrassing opleverenquote:Op woensdag 12 juli 2017 19:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, het wachten is nog op het kogelduiken en het speervissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |