quote:Op donderdag 6 juli 2017 20:14 schreef heywoodu het volgende:
22.35 er achteraan voor Crouser in de laatste poging, matig dit.
'Meh' was vooral voor het feit dat hij won, niet als in 'meh, matige prestatie'quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
nog steeds vrij moeiteloos sub10 op zijn 35e
dan loopt mijn stream echt 5 minuten achter ofzo.quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Meh' was vooral voor het feit dat hij won, niet als in 'meh, matige prestatie'
Beetje in de clinch met Sum ook in het begin van de laatste bocht, dat kostte wel wat snelheid volgens mij. Maar goed, voor een 'oefenonderdeel', niet verkeerdquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar kwam er nooit echt aan te pas. Muir al helemaal niet.
Ze is de 9e ooit, om precies te zijn. Laatste keer was 2.07m door Chicherova op de magische ondergrond in Cheboksary in 2011.quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
Lasitskene al over 2,06 meter bij het hoogspringen. Die hoogte wordt niet vaak gehaald
Bij mijn broertjes categorie, b junioren (16 17 jaar) gastje die in de halve finale 21.70 liep. Voor Nederlandse jeugd begrippen echt enorm snel. Bij de a junioren is het onderhand de norm dat in de finale bijna iedereen onder de 11 loopt op de 100.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:23 schreef Columbiafan het volgende:
Er wordt er wel op los gelollerd de afgelopen twee jaar in de Atletiek![]()
Dat krijg je ervan als je de Russen het zwarte schaap maakt en verder lekker de rest laat doen waar ze zin in hebben. Thanks, Seb.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:23 schreef Columbiafan het volgende:
Er wordt er wel op los gelollerd de afgelopen twee jaar in de Atletiek![]()
CheboksaryGod.quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze is de 9e ooit, om precies te zijn. Laatste keer was 2.07m door Chicherova op de magische ondergrond in Cheboksary in 2011.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |