SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
ik vind dit ook leukquote:
Jij laat een beestje op je buik springen, dan is veel leukquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
peace, bedankt voor de tunes, ik ga wat anders doen
Watskeburt?quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, hopelijk kan ik nu ook blijven zitten luisteren.
Veel plezier!quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
peace, bedankt voor de tunes, ik ga wat anders doen
Mooie UI hequote:Op donderdag 15 juni 2017 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij laat een beestje op je buik springen, dan is veel leuk
Vakwerk!quote:
Beiden uit dezelfde studio afkomstigquote:
Moest eerst wat zoeken voor Twan en toen kwam Lennon beneden dat zijn bed doorgezakt was. Hij ligt op een halfhoogslaper en valt zijn bedbodem ertussen, de zijkanten staan dan wat uit elkaar. Maar het is weer gefixt.quote:
Dat vermoeden had ik nou absoluut nietquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Beiden uit dezelfde studio afkomstig
Eerste komt mij heel bekend voor. Tweede gelukkig nog niet.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moest eerst wat zoeken voor Twan en toen kwam Lennon beneden dat zijn bed doorgezakt was. Hij ligt op een halfhoogslaper en valt zijn bedbodem ertussen, de zijkanten staan dan wat uit elkaar. Maar het is weer gefixt.
Mag een tuinstoel ofzo ook? Ik heb geen grasquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:22 schreef peaceman het volgende:
dit is heerlijk in het gras lig muziek
quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mag een tuinstoel ofzo ook? Ik heb geen gras
Als jij dat lekker vindt, dan mag het.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mag een tuinstoel ofzo ook? Ik heb geen gras
quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:22 schreef peaceman het volgende:
dit is heerlijk in het gras lig muziek
gelukkig komt hierna, denk ik, het bekendste liedje uit de playlist.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:26 schreef livelink het volgende:
Dit werkt op mijn zenuwen. Vooral niet lekker in het gras lig muziek.
ja, ik geloof van wel, maar dit is een thema uitzending, dus die ga ik niet draaienquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:27 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je ook muziekjes van "New Found Glory"?
Groot gelijk dan, welk thema?quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, ik geloof van wel, maar dit is een thema uitzending, dus die ga ik niet draaien
Gelukkig maar. Ik heb dat voor Twan nog steeds niet gevonden trouwens.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Eerste komt mij heel bekend voor. Tweede gelukkig nog niet.
Nee, ik hoor geen gekraak.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Het kraakt al een paar nummers lang, bij jullie ook?
Gaan jullie naar hem luisteren? Ik ken alleen dit nummer van hem.quote:
Human ken je zeker ook.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Gaan jullie naar hem luisteren? Ik ken alleen dit nummer van hem.
truste melt, wellicht tot morgenquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:32 schreef Melting het volgende:
Peaceman; bedankt voor de muziekjes tot nu toe.
Ik ga nu echt plat.
Fijne avond nog allemaal.
Alleen eventjes kijken, toch?quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Human ken je zeker ook.
Weet nog niet of ik er naartoe wil...
trustenquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:32 schreef Melting het volgende:
Ik ga nu echt plat.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:32 schreef Melting het volgende:
Ik ga nu echt plat.
Oh ja, nu je het zegt. Die ken ik ook.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Human ken je zeker ook.
waarom? die raak je toch alleen maar kwijtquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alleen eventjes kijken, toch?
Ik weet wel wat ik dit weekend moet kopen: nieuwe oorbellen.![]()
Welterusten. Tot morgenochtend.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:32 schreef Melting het volgende:
Ik ga nu echt plat.
ik zou liever naar Typhoon gaanquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Human ken je zeker ook.
Moest je oorbellen voor Twan zoekenquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alleen eventjes kijken, toch?
Ik weet wel wat ik dit weekend moet kopen: nieuwe oorbellen.![]()
Moeten wel aangevuld worden. Ik hou steeds minder over.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom? die raak je toch alleen maar kwijt
slaap lekkerquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:32 schreef Melting het volgende:
Ik ga nu echt plat.
dat is op een andere dagquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou liever naar Typhoon gaan
Zijn band is echt geweldig
Dan laat ze haar <deze artiest> toch gewoon zoeken?quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarom? die raak je toch alleen maar kwijt
Nee, een bioscoopbon. Maar nergens te vinden. Zowel Twan en ik zijn ervan overtuigd dat ie ergens moet liggen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Moest je oorbellen voor Twan zoeken
quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Willen ze punk nadoen of wat is dit?
quote:
als je morgen luistert, hoor je typhoonquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben niet zo thuis in festivals
truste Symph en DDMquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de zeilen strijken voor vandaag.
Dank Peaceman
topquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je morgen luistert, hoor je typhoon
Ik denk dat peaceman dit ook niets aan vind. Als ik iets niet leuk vind, ga ik gewoon buiten de tent staan. Meestal weet peaceman wel wat ik wel of niet leuk vind. Dat gaat nog altijd goed.quote:
Fish dan.. maar dat is al een andere artiestquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de zeilen strijken voor vandaag.
Dank Peaceman
en andersom geldt het ook. ik weet vaak wel wat ze wel leuk vindt.. zoals Babylon Circusquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat peaceman dit ook niets aan vind. Als ik iets niet leuk vind, ga ik gewoon buiten de tent staan. Meestal weet peaceman wel wat ik wel of niet leuk vind. Dat gaat nog altijd goed.
Ja, draai Brother52 dan maar evenquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Fish dan.. maar dat is al een andere artiest
quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, draai Brother52 dan maar even
ik vind het wel geinig. En aangezien er toch niets anders interessants is,wil ik, denk ik, wel even gaan kijken. Typisch zo'n act die live misschien wel zeer overtuigend is of compleet door de mand valt.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:42 schreef Rafeiro het volgende:
Klinkt prettiger dan de vorige, maar niet echt mijn ding
Ow dit is dat 3FM festival als thema. Nu snap ik hem:@quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het wel geinig. En aangezien er toch niets anders interessants is,wil ik, denk ik, wel even gaan kijken. Typisch zo'n act die live misschien wel zeer overtuigend is of compleet door de mand valt.
DTRH een 3fm festival?quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ow dit is dat 3FM festival als thema. Nu snap ik hem:@
Hebben ze toch opgezet als het kleine broertje van?quote:
omdat Massive Attack helaas gecancelled had.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:47 schreef livelink het volgende:
Maar dat Moderator was dus de hoofdact? Ik zie niet helemaal waarom.
Kleine broertje van lowlands. Maar 3fm heeft dat niet opgezet en daarbij hoor je op 3fm weinig muziek die op DTRH staat.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hebben ze toch opgezet als het kleine broertje van?
Ach so. Ik vind Trentemoller leuker moet ik zeggen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
omdat Massive Attack helaas gecancelled had.
vind ik ook zeker geinigquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach so. Ik vind Trentemoller leuker moet ik zeggen.
Ben geen Festival ganger, maar dacht dat het van 3FM uit was. Heb er daar het eerst over DTRH gehoordquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kleine broertje van lowlands. Maar 3fm heeft dat niet opgezet en daarbij hoor je op 3fm weinig muziek die op DTRH staat.
nee 3fm besteedt er hooguit aandacht aan.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben geen Festival ganger, maar dacht dat het van 3FM uit was. Heb er daar het eerst over DTRH gehoord
geen idee. zo goed zit ik niet in de elektronische muziekquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
Noemen ze dit house, of wel (sub)genre is dit?
Doet wel een beetje aan als deephouse, maar ben ook geen echte kennerquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
geen idee. zo goed zit ik niet in de elektronische muziek
Ik vind het zo ook wel lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat dit wel heel lekker kan zijn als je erbij staat ...
Ja, dat is het eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het zo ook wel lekker eigenlijk.
Dank voor het draaien. Ik probeer morgen weer wat mee te pikken.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:58 schreef peaceman het volgende:
bedankt voor het luisteren en wellicht tot morgen voor dag 2.
dan moet je verplicht het lijstje hierboven via youtube gaan kijken.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:03 schreef just me het volgende:
Ik was druk bezig met bbq schoonmaken en stoelen enzo, had niet door dat er gedraaid werd
en morgenavond luisterenquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan moet je verplicht het lijstje hierboven via youtube gaan kijken.
is goed, als ik met pensioen benquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan moet je verplicht het lijstje hierboven via youtube gaan kijken.
dan ben ik aan het golfenquote:
dat is al snel toch?quote:
Ik denk dat het grijze hartje niet in de link zit en de andere twee wel. Die zijn al echt heel oud....quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:06 schreef Rafeiro het volgende:
Diaan: Waarom heb je een grijs hartje en 2 blauwe hartjes in je sig als ik vragen mag?
Pas maar op, ik kom er wel achter waar je huis woontquote:
Maar niet waar mijn bed slaaptquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Pas maar op, ik kom er wel achter waar je huis woont
Oh je gaat je onder je bed verstoppenquote:
Pff een echte mama/oma, je weet alles.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
Oh je gaat je onder je bed verstoppen
quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Pff een echte mama/oma, je weet alles.
ik ookquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga nog even op de bank hangen en tv kijken.Fijne avond nog en tot morgen!
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh als je alles weet, zeg dan even dat ik het flatje krijg toegewezen waar ik ben wezen kijken, haha.
Ook hoor!quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:05 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hihi![]()
Ja, hoialles fijn. En daar..?
Ow nee dat gelukkig niet!quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:07 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Niet weer voor een herkeuring toch?
Aaaaah, wat gaafquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow nee dat gelukkig niet!De laatste keuring is als het goed is de laatste geweest!
Nee, deze keer om iets positiefs: de immigratieprocedure voor m'n meissie is gestart!
quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is alvast stiekem wat nieuwe muziek aan het luisteren....
Zitten weer leuke dingen tussenZondag maar weer eens een show doen.
Hopelijk binnen een maandje of drie!quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:17 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wanneer komt ze definitief bij je wonen dan..?
Ach, we zijn in good company!quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:18 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Elf![]()
Tis weer gedaan met de rust ToT
We zullen voor je duimenquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopelijk binnen een maandje of drie!
En nog sneller zou uiteraard veel fijner zijn!![]()
Dit topic is niet bedoeld als digitaal bejaardencentrum hoor...quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:18 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Elf![]()
Tis weer gedaan met de rust ToT
quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit topic is niet bedoeld als digitaal bejaardencentrum hoor...
Oooohhh dat dacht ik altijdquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit topic is niet bedoeld als digitaal bejaardencentrum hoor...
Dat is al best snel tochquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopelijk binnen een maandje of drie!
En nog sneller zou uiteraard veel fijner zijn!![]()
Nee, maar dan kunnen wij onze oren afplakkenquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
2 grote rollen, hoezo?Moet hem de mond gesnoerd worden?
Dit was een post uit de serie "Tuned22 maakt vrienden"...quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:22 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Oooohhh dat dacht ik altijdmet al die 40+ers hier
Ja nadat ze het visum heeft gekregen moet ze nog één of andere 1-daagse cursus voor emigranten volgen in eigen land en daar kan net een kink in de kabel komen, omdat maar heel weinig mensen per dag dat kunnen doen. We hebben het al wel aangevraagd, maar dat is uiteraard over meer dan 90 dagen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:23 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat is al best snel toch90 dagen... die zijn zo om.
quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:24 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee, maar dan kunnen wij onze oren afplakkeniets met voorzorg ofzo
quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit was een post uit de serie "Tuned22 maakt vrienden"...
Gisteren dacht ze nog dat ik een man van weinig woorden ben. Nu wil ze me de mond al snoeren. Het kan verkeren...quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
2 grote rollen, hoezo?Moet hem de mond gesnoerd worden?
Gelukkig ben ik hier niet om vrienden te makenquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit was een post uit de serie "Tuned22 maakt vrienden"...
Ik dacht niksquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gisteren dacht ze nog dat ik een man van weinig woorden ben. Nu wil ze me de mond al snoeren. Het kan verkeren...
En dan hier nog een inburgeringscursus volgen of hoeft dat niet..? Een collega van mij moest dat na ruim 10 jaar nog... maar ja, die versta je dan ook voor geen meterquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nadat ze het visum heeft gekregen moet ze nog één of andere 1-daagse cursus voor emigranten volgen in eigen land en daar kan net een kink in de kabel komen, omdat maar heel weinig mensen per dag dat kunnen doen. We hebben het al wel aangevraagd, maar dat is uiteraard over meer dan 90 dagen.
Als eht visum eerder komt, hopen we dat we die afspraak ook eerder kunnen laten worden.
lets be friendsquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:27 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik hier niet om vrienden te maken
De basiscursus heeft ze 2 tienen en een 9 voor gehaald.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:31 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
En dan hier nog een inburgeringscursus volgen of hoeft dat niet..? Een collega van mij moest dat na ruim 10 jaar nog... maar ja, die versta je dan ook voor geen meter
Knapquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
De basiscursus heeft ze 2 tienen en een 9 voor gehaald.
Die examens die ze moet halen als ze eenmaal hier is, mag ze 3 jaar over doen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen!
leuk thema voor een show.quote:
Nee, jij komt hier voor je rust.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:27 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik hier niet om vrienden te maken
Hier mag ik geen info over vrijgevenquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hé Tailbot, wanneer krijgen we Tailfox terug?
Je weet dat die UI gewoon een grapje was, hè?quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
Hier mag ik geen info over vrijgeven
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:04 schreef Tuned22 het volgende:
Ja, geef mij maar de schuld hoorgeen enkel probleem.
11quote:
Hier prima. Alleen geen idee hoelang die storing geduurd heeft, dus morgen maar alles weggooien uit de vriezer en koelkast.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed hoor. Oefenavond gehad, morgen nog één werkdagje en dan is het weekend. En bij jou?
Mag niet klagen.quote:
Doe dat dan ook maar nietquote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mag niet klagen.
Nog wat leuks beleefd?
Hangt af van waar je woont. In Stadshagen heeft het langer geduurd (tot 12:30 uur of zo), in de andere delen van Zwolle ongeveer tot 10:30 - 11:00 uur.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hier prima. Alleen geen idee hoelang die storing geduurd heeft, dus morgen maar alles weggooien uit de vriezer en koelkast.
Gelukkig stond er niet heel veel meer in
Ja feest!quote:
Ik moest gewoon werken. En daar deed alles het wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja feest!Van ellende maar richting strand gegaan
En wat heb je voor mensen met een notenallergie?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:07 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is, vandaag weer iets lekkers.
Vandaag: gevulde koeken!
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
Niets.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
En wat heb je voor mensen met een notenallergie?
Gewoon uit nieuwsgierigheid, pik er zelf stiekem twee, haha.
Laat Oscar zijn blauwe vriendje het niet horenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:22 schreef livelink het volgende:
Ik neem een halve gevulde koek. Een hele krijg ik echt niet op![]()
Dank je wel, Melting.
En goedemorgen, Symphonic
Hij mag de andere helftquote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Laat Oscar zijn blauwe vriendje het niet horen
Hij neemt gewoon het zekere voor het onzekere.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:32 schreef Rafeiro het volgende:
Wat een draak is Pino ook.
Bakje voor de kiezel is leeg, even herrie maken en doen alsof hij uit dat bakje eet.
Nee ik snap de hint niet
En binnen een minuut is het bakje weer leeg, haha. Niet door het eten, maar door het lomp zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij neemt gewoon het zekere voor het onzekere.
Ik neem er 1...quote:Op vrijdag 16 juni 2017 07:07 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is, vandaag weer iets lekkers.
Vandaag: gevulde koeken!
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
wat een grap.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Whahahahaha dat BCC![]()
Afgelopen vrijdag mijn eerste vraag gesteld via FB aan ze, en elk antwoord dat ze geven is fout.
Ik zweef tussen,
en
![]()
Het wordt zo langzamerhand een leuk spelletje. Steeds mijn vraag herhalen en wachten op welk stupide antwoord ze nú weer gaan geven![]()
En ook steeds een andere medewerker hè? Godskolere
Super!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Schoonmaakhulp is voortvarend aan de slag gegaan, leuk spontaan mens en ze weet van aanpakken
De vervangster van de schoonmaakster hier zat eergisteren met strijken de shirts vast te houden alsof ze nog nooit eerder kleren in d'r handen had gehad, en na het strijken was het allemaal bijna net zo kreukelig als ervoor, alles was heel raar opgevouwen en 1 shirt is zelfs binnenstebuiten opgevouwen!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat een grap.
Schoonmaakhulp is voortvarend aan de slag gegaan, leuk spontaan mens en ze weet van aanpakken
Binnenstebuiten boeit toch niet?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
De vervangster van de schoonmaakster hier zat eergisteren met strijken de shirts vast te houden alsof ze nog nooit eerder kleren in d'r handen had gehad, en na het strijken was het allemaal bijna net zo kreukelig als ervoor, alles was heel raar opgevouwen en 1 shirt is zelfs binnenstebuiten opgevouwen!
Raar is het wel. Ik heb nog nooit eerder meegemaakt dat iemand willekeurig het ene shirt nromaal strijkt en opvouwt en het andere binnenstebuiten. Ik vind dat gewoon slordig over komen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Binnenstebuiten boeit toch niet?
dan maar zelf strijken....quote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:24 schreef ToT het volgende:
[..]
De vervangster van de schoonmaakster hier zat eergisteren met strijken de shirts vast te houden alsof ze nog nooit eerder kleren in d'r handen had gehad, en na het strijken was het allemaal bijna net zo kreukelig als ervoor, alles was heel raar opgevouwen en 1 shirt is zelfs binnenstebuiten opgevouwen!
http://radio49.nl/playing.php?buster=1610093569quote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee?
Vrijdag - peace
Zaterdag - Melting
Zondag - niks
Maandag - peace
Dinsdag, woensdag, donderdag - niks
Mja, als ik het shirt binnenstebuiten in de was gooi, komt het er vaak ook zo weer uit. Mij boeit het echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Raar is het wel. Ik heb nog nooit eerder meegemaakt dat iemand willekeurig het ene shirt nromaal strijkt en opvouwt en het andere binnenstebuiten. Ik vind dat gewoon slordig over komen.
Er wordt voor je gevouwen, hoe luxe kan je het hebbenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Raar is het wel. Ik heb nog nooit eerder meegemaakt dat iemand willekeurig het ene shirt nromaal strijkt en opvouwt en het andere binnenstebuiten. Ik vind dat gewoon slordig over komen.
op een ponton in de noordzee en afduwenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom ontruimen ze Fort Oranje? Nu moet al dat tuig ergen anders zitten
Zielig voor de Noordzeequote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
op een ponton in de noordzee en afduwen
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 12:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
https://www.zwollenu.nl/h(...)omstoring-in-zwolle/
35 euries![]()
Toch een halve maand gratis energie hier
ik heb ooit in Utrecht ook twee keer een fikse vergoeding gekregenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 12:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
https://www.zwollenu.nl/h(...)omstoring-in-zwolle/
35 euries![]()
Toch een halve maand gratis energie hier
Oud ijzerquote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, zeker twintig nagelschaartjes her er der verspreid lijkt me wat overdreven. Maar er schijnt voorzichtig licht aan het einde van de tunnel
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, zeker twintig nagelschaartjes her er der verspreid lijkt me wat overdreven. Maar er schijnt voorzichtig licht aan het einde van de tunnel
mooi woord voor scrabblequote:
ga je zo luisteren danquote:Op vrijdag 16 juni 2017 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
Nog een uurtje "werken", het is redelijk rustig nu, het is dus meer uitzitten.
Je gaat pas om 18:30 uur beginnen toch? Dan ben ik bijna thuis en probeer ik te luisteren. Maar moet ook nog eten en nog even naar de winkel.quote:
oh ja, toen ik vanmiddag de straat in reed stond er een paar huizen verderop een busje van BCC, er werd een wasmachine geleverd. Ik had ze bijna gevraagd of ze ook oude apparaten meenemenquote:
Ik luister een half uurtje mee. Daarna moet ik gaan.quote:
yeaa fansquote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik luister een half uurtje mee. Daarna moet ik gaan.
nog verzoekjes danquote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:44 schreef Melting het volgende:
Zal straks in de auto ook nog wel even via telefoon meeluisteren.
Niet echt.quote:
Wat is uwen foon nu aan het neerladen?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:46 schreef sacha het volgende:
en wat moet ik doen met hetgeen mijn foon nu aan het neerladen is?
ik zou zelf naar radio49.ga/player.html gaanquote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:46 schreef sacha het volgende:
en wat moet ik doen met hetgeen mijn foon nu aan het neerladen is?
het MEER INFO linkje van tail uit het roosterquote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is uwen foon nu aan het neerladen?
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:58 schreef sacha het volgende:
[..]
het MEER INFO linkje van tail uit het rooster
rijd veiligquote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:01 schreef Melting het volgende:
Tail.... ik tune even half uurtje uit, moet even naar mijn broer, en daarna tune ik in de auto weer in.![]()
Tot zo!
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:10 schreef Homijn het volgende:
* Homijn is het érg eens met de topictitel
hee homijn het konijn,quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:12 schreef Homijn het volgende:
* Homijn moet ook nog de groeten doen van ene Elf, die nu niet thuis is en helaas niet kan meeluisteren
dan mis je alle funquote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan alleen *zien* wat je draait. Volgende keer hoop ik weer mee te kunnen luisteren.
ik kom straks nog even meeluisterenquote:
gooi m er uit.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:11 schreef tailfox het volgende:
ik denk dat een huisgenootje aan het dowloaden is
hmm gek, via tunein komt ie af en toe wel tussendoor...rotvis!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:12 schreef tailfox het volgende:
btw welke zelf hoor ik gup niet via radio49.ga
vraag of dat huisgenootje even wil afbreken, want het gaat echt elk nummer mis.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm gek, via tunein komt ie af en toe wel tussendoor...rotvis!
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, daar gaat ons plan om morgen eindelijk eens uit te slapen, we worden morgenochtend om half tien bij de arts verwacht om de uitslag van de scan van vandaag te bespreken, schoonmoeder weet zelf ook nog niks, dus dat voorspelt niet veel goeds
het is nog maar 15 minuten. ik kan er helaas niks aan veranderenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
vraag of dat huisgenootje even wil afbreken, want het gaat echt elk nummer mis.
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, daar gaat ons plan om morgen eindelijk eens uit te slapen, we worden morgenochtend om half tien bij de arts verwacht om de uitslag van de scan van vandaag te bespreken, schoonmoeder weet zelf ook nog niks, dus dat voorspelt niet veel goeds
Ok, behalve gup die tussendoor zwemt is de muziek wel fijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
het is nog maar 15 minuten. ik kan er helaas niks aan veranderen
eensquote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ok, behalve gup die tussendoor zwemt is de muziek wel fijn.
ik vrees van niet...quote:Op vrijdag 16 juni 2017 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
hopelijk valt het toch mee, maar dit klinkt niet fijn, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |