Btc? Even om 1 minuut na het hele uur door de ViaBTC transaction accelerator gooien.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:19 schreef Stokkie_ het volgende:
Wat voor transaction fee heb je vandaag de dag nodig? Er staan al 2 transacties van mij 24u zonder confirmation..
Ja, thanks. Ga het proberen!quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Btc? Even om 1 minuut na het hele uur door de ViaBTC transaction accelerator gooien.
https://www.viabtc.com/tools/txaccelerator/
Zo snel mogelijk na het hele uur, anders zit ie al weer vol.quote:
Zoooo, stresskippetjes een leuke dag gehad?quote:Op zondag 11 juni 2017 13:49 schreef edraket31 het volgende:
Even wat zitten pielen met lijntjes en grafiekjes en fibo'tjes maar kan vanaf pc niet inloggen en dus geen plaatjes posten door een niet werkende passmailer van dit gare forum (Kat, fix dat!!)
BTC zie ik nog wel stijgen naar 3000-3300 om dan te corrigeren (hello hardfork) en wat mij betreft helemaal naar de verdoemenis te gaan (zal niet gebeuren) maar dat zou wel eens "the flippening" kunnen worden.... Correctie naar (uit de losse pols) 1600....
ETH Zit in de zone waar ik normaliter een correctie zou verwachten. Richting $200 om daarna weer de weg omhoog in te slaan (hello hardfork).
Ja hoor, heerlijk zorgeloos gewerkt vandaag terwijl ik dan eindelijk in de rode cijfers terecht ben gekomen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:34 schreef edraket31 het volgende:
Zoooo, stresskippetjes een leuke dag gehad?
Edjequote:Op donderdag 15 juni 2017 10:06 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ja, maar let even op wat ik schrijf....
50-60% van de stijging wordt gecorrigeerd, niet van de prijs zelf.
Dit zijn zgn Fibonacci retracements die in de financiėle markten veel gebruikt worden.
hihi...grappig....ik schreef t vanmorgen (al schijtend op een Frans toilet) en ETH laat vandaag zien wat ik bedoelquote:
Ed, je acht het dus onwaarschijnlijk dat Eth met de hardfork in het vooruitzicht (fundamenteel dus, niet TA) weer in het trendkanaal terecht komt?quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zoooo, stresskippetjes een leuke dag gehad?![]()
Update:
ETH heeft goed geluisterd...is gaan corrigeren waar ik het verwachtte.Is uit de uptrend gebroken aan de onderzijde en keurig volgens het boekje tot 50% Fibonacci gecorrigeerd voor een eerste tussenstop. Ik verwacht nu eiglk een hertest van die uptrend (dus dat rode lijntje) en dan waarschijnlijk weer naar beneden....richting het blauwe vakje.
Indicatoren zoals RSI, Stoch, MACD hinten ook naar eerst wat up.
[ afbeelding ]
Dat trendkanaal kun je normaliter nu vergeten als ETH idd een correctie maakt, dan begint er straks gewoon een nieuwe uptrend.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ed, je acht het dus onwaarschijnlijk dat Eth met de hardfork in het vooruitzicht (fundamenteel dus, niet TA) weer in het trendkanaal terecht komt?
Interessante TA! Binnenkort waarschijnlijk dus lekker goedkoop ETH buitmaken voor < $250quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Update:
ETH heeft goed geluisterd...is gaan corrigeren waar ik het verwachtte.Is uit de uptrend gebroken aan de onderzijde en keurig volgens het boekje tot 50% Fibonacci gecorrigeerd voor een eerste tussenstop. Ik verwacht nu eiglk een hertest van die uptrend (dus dat rode lijntje) en dan waarschijnlijk weer naar beneden....richting het blauwe vakje.
[ afbeelding ]
BTC vind ik wat lastiger in te schatten.
De hierboven genoemde 1600 had ik gister al over gezegd dat het 1e target 2100 zou worden en afhankelijk daarvan nog verder down of toch verder omhoog.
Op onderstaande grafiek is mooi te zien dat de uptrend nog steeds intact is, prachtige bounce op die rode lijn waarbij het target van 2100 ook gehaald werd.
Ik denk dat het nu even afwachten is voordat ik wat zinnigs kan zeggen over het verdere verloop. Breken we naar de onderzijde uit, dan is 1600-1700 wel haalbaar. Gaat BTC herstellen en weer omhoog dan beginnen we nu aan een 5e leg waarbij de eerder genoemde 3300 weer in beeld komt en misschien wel iets verder (blauwe vak wederom).
Kijk ik naar de agenda, dan is die hard fork ook nog niet echt actueel en dat zou mijn vermoeden van eerst nog wat omhoog versterken....
[ afbeelding ]
ETH naar 260$ toe? Of nog lager?quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:50 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat trendkanaal kun je normaliter nu vergeten als ETH idd een correctie maakt, dan begint er straks gewoon een nieuwe uptrend.
Ik ben al 2,5 jaar aan het roepen dat ETH over BTC heen gaat en dat denk ik nog steeds.
Deze move down is enkel een ABC-correctie....lijkt mij eerder dat BTC een flinke knauw gaat krijgen en dat ETH daarvan profiteert.
Nog koffiedik kijken maar ik schreef t al in de post die ik zelf net quotte: lettende op het tijdspad, likt het mij aannemelijk worden dat ETH nu even corrigeert, BTC nog een 5e leg up en dan richting/rond hardfork onderuit gaat en dat ETH daarvan profiteert en aan een nieuwe uptrend begint.
Is nog erg vaag nu....maar is (voor mij) momenteel het meest logische pad
blauwe vakje zou logisch zijn (indien mijn theorie/TA) uitkomtquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
ETH naar 260$ toe? Of nog lager?
Garanties willen we!quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:01 schreef edraket31 het volgende:
[..]
blauwe vakje zou logisch zijn (indien mijn theorie/TA) uitkomt
Dat is zeg maar 225-250
Geen garantie dat het uitkomt hé!!
Geen zin om half Fok over me heen te krijgen als ik het weer eens mis heb
Gelul ed je zorgt maar dat het uitkomt heb zojuist al mijn spaargeld klaargezetquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:01 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is zeg maar 225-250
Hij was net onder de 2kquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:37 schreef spiritusbus het volgende:
Afgelopen 24 uur 12% in de min in usd, in btc slechts 1,5%.
Die bitcoin tikt echt wel weer eens de 3k$ aan.
Als ie onder de 2k komt koop ik weer bij.
En dit!! Graag vijfvoudig ondertekend waarvan minimaal 2 keer door blauw bloed. En wurgcontracten als je het fout hebt dat we schade op je kunnen verhalenquote:
Moeder en zuster verkocht voor hét inkoopmoment. Ik en de Casa Nostra rekenen op je ... !quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:01 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is zeg maar 225-250
Nee, euro.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:07 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Onder de 2k$?
Nou ja, dat heb ik dan gemist, heb ook nog een leven
10 bitcoins per maand? 50 bitcoins per dag met je eigen CPUquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:51 schreef spiritusbus het volgende:
Heb ik toch het idee dat ik wat laat instap
Nog meer waves kopenquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:10 schreef parjan het volgende:
Alles rood??
Ik heb waves gekocht op advies van een dude hier. Nu alles op rood.
Vind t niet meer leuk
Als je nu bijkoopt heb je ze nog goedkoper. Mooi he?quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:10 schreef parjan het volgende:
Alles rood??
Vind t niet meer leuk
Als je dit al niet trekt kun je beter gewoon wat anders met je geld doen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:10 schreef parjan het volgende:
Alles rood??
Vind t niet meer leuk
Waar haal jij al die support/resistance waarden vandaan als ik vragen mag? Ik kan nooit goed uitrekenen wat de supportwaarde isquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Update:
[ afbeelding ]
BTC vind ik wat lastiger in te schatten.
De hierboven genoemde 1600 had ik gister al over gezegd dat het 1e target 2100 zou worden en afhankelijk daarvan nog verder down of toch verder omhoog.
Op onderstaande grafiek is mooi te zien dat de uptrend nog steeds intact is, prachtige bounce op die rode lijn waarbij het target van 2100 ook gehaald werd.
Ik denk dat het nu even afwachten is voordat ik wat zinnigs kan zeggen over het verdere verloop. Breken we naar de onderzijde uit, dan is 1600-1700 wel haalbaar. Gaat BTC herstellen en weer omhoog dan beginnen we nu aan een 5e leg waarbij de eerder genoemde 3300 weer in beeld komt en misschien wel iets verder (blauwe vak wederom).
Kijk ik naar de agenda, dan is die hard fork ook nog niet echt actueel en dat zou mijn vermoeden van eerst nog wat omhoog versterken....
[ afbeelding ]
Ik begrijp je niet, Waves is niet gezakt.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:10 schreef parjan het volgende:
Alles rood??
Vind t niet meer leuk
Dan kun je beter alles op rood zetten jaquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je dit al niet trekt kun je beter gewoon wat anders met je geld doen.
Wacht nou maar een paar dagen, boel is nu een tijd stabiel en ziet er aardig goed uit om ergens in de komende dagen weer een nieuwe ATH op te zoeken. Is natuurlijk geen garantie, maar stelt je misschien iets meer gerust. Over een paar jaar lach je waarschijnlijk om het feit dat je dacht dat het een slechte investering was. Emoties spelen minder als je speelt met geld wat je kan missen en niet dezelfde maand nog nodig heb.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:10 schreef parjan het volgende:
Alles rood??
Vind t niet meer leuk
Dat zijn geen S+R waardes maar Fibonacci ratios die voor mij erg goed werken.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waar haal jij al die support/resistance waarden vandaan als ik vragen mag? Ik kan nooit goed uitrekenen wat de supportwaarde is
Als je "op advies" van iemand hier je centen gaat investeren dan ben je niet goed snik.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:10 schreef parjan het volgende:
Alles rood??
Vind t niet meer leuk
in bitcoin niet nee. in valuta waar ik brood mee kan kopen welquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet, Waves is niet gezakt.
Je moet ook gewoon kijken naar btc zolang je ze hold.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:24 schreef Oscar. het volgende:
[..]
in bitcoin niet nee. in valuta waar ik brood mee kan kopen wel
Wat zou de max waarde zijn van waves als je een gok moest wagen?quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet, Waves is niet gezakt.
Wat een stressquote:Bitcoin-gebruikers zijn ongerust geworden nu de wisselkoers van de virtuele munteenheid is gezakt naar iets meer dan 2,70 dollar voor één Bitcoin op de virtuele Mt.Gox-exchange. De kosten van het minen van Bitcoins zouden nu hoger liggen.
BitcoinNadat de waarde van een enkele Bitcoin in juni op de Mt.Gox-exchange, een van de meest actieve Bitcoin-exchanges, piekte op bijna 30 dollar, is de wisselkoers sindsdien in een vrije val geraakt. Momenteel noteert een enkele Bitcoin circa 2,70 dollar of 2 euro. De daling werd ingezet nadat uit een rekening 25.000 Bitcoins waren gestolen uit de Mt.Gox-database en sommige gebruikers denken dat de wisselkoers de komende weken onder de 1 dollar kan zakken.
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wat zou de max waarde zijn van waves als je een gok moest wagen?
Ik denk toch ook wel rond de 150 op zn minst hoor he, als ik naar het platform kijk.
Tja denk dat het lastig in te schatten is. Als je nu kijkt naar Eth. Wat is daar de max waarde van? En van btc? Wie had 7 jaar geleden verwacht dat die de 2500 euro aan zou tikken.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik denk toch ook wel rond de 150 op zn minst hoor he, als ik naar het platform kijk.
ik geef meer om brood dan om btc :pquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon kijken naar btc zolang je ze hold.
Op hetgeen wat ik erover gelezen en gezien heb op youtube, het kan nog veel verder dan dit, dat platform.quote:
Met zo een bedrag per waves kijken we ook niet meer naar een (totaal) cryptomarketcap van 100miljard, dan is crypto als geheel ook wel 5 a 10x gegroeid. Waves moet het ook nog maar waarmaken héquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat zeggen veel mensen he.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:32 schreef smiths het volgende:
[..]
Met zo een bedrag per waves kijken we ook niet meer naar een (totaal) cryptomarketcap van 100miljard, dan is crypto als geheel ook wel 5 a 10x gegroeid. Waves moet het ook nog maar waarmaken hé.
je vergeet de underscorequote:Op donderdag 15 juni 2017 22:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij zal je BTC op gaan eten in de nabije toekomst, DonaldDick
Goed dat je het zegt, heb er op basis van dit advies 10k gekocht.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Netjes, netjesquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:34 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, heb er op basis van dit advies 10k gekocht.
Och, ik zit nu ook in het rood met QRL. 95% kans dat het op den duur weer in de plus gaat, al kan 't wellicht een paar maanden durenquote:
Toto heeft het buy high sell low uitgevonden johquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:38 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen familie van Kat bent?
Ja, maar ik denk dat deze in de komende 3 jaar gaat vertienvoudigen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:36 schreef S95Sedan het volgende:
De totale marktwaarde is de laatste tijd sowieso enorm gestegen.
Dat de uptrend van Ripple begon (naar 1.6miljard) was ethereum 8/10miljard ongeveer.
Volgens mij de enige coin die iets van stijging laat zien vandaagquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:48 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Gaat net zo gek naar onderen als naar boven.
Mwah, BAT en TRST doen het ook nog wel aardig.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Volgens mij de enige coin die iets van stijging laat zien vandaag
TRST? die valt me juist erg tegen afgelopen dagenquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mwah, BAT en TRST doen het ook nog wel aardig.
Rex is er een die ik in de gaten houd. Gaat in juli een ICO krijgen maar kan nog geen exacte datum vindenquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:25 schreef EggsTC het volgende:
Wat voor interessante ICO's hebben we nog jongens? Status komt eraan, ik kan alleen nergens terug vinden hoeveel de max coincap is...
Ja geen idee, daar ben ik niet echt bekend meequote:Op donderdag 15 juni 2017 22:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat deze in de komende 3 jaar gaat vertienvoudigen.
Waar ik dat op baseer? Is omdat mainstream adoption hierbij gaat komen kijken.
Ik zie het als volgt voor degenen die het OSI model kennen;
Blockchain is laag 1
Ethereum is de carrier, dus laag 2
en er komt een laag 3, hopelijk is dat AEternity
En zodra dat er is, kan de mainstream hier ook mee gaan werken. Supermarkten, kantoren, magazijnen, alle bedrijven eigenlijk. En zodra dįt gebeurt, dan gaan we nog iets veel bizarders zien dan wat we nu zien, gok ik.
Alles is nu nog in het voorstadium van...
Klopt TRST is iets in de plus af en toe. Schommelt een beetje erom.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mwah, BAT en TRST doen het ook nog wel aardig.
Ik zou het zonde vinden om nu uit te cashen, dan cash je in het dal.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Er zit weer wat stijging in her en der, ik blijf maar gewoon hodlen
Paar keer overwogen vandaag 4 of 5 btc uit te cashen via bitonic.
Zeker waar, een paar dagen terug was het zelfs 1 miljard per uur hoe het steeg.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja geen idee, daar ben ik niet echt bekend mee
Maar een stijging van 25miljard naar 101miljard is wel extreem. Hoewel ik het eens ben dat alles nog in de kinderschoenen staat.
[..]
Klopt TRST is iets in de plus af en toe. Schommelt een beetje erom.
Bedankt!quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:52 schreef .Davout het volgende:
[..]
Rex is er een die ik in de gaten houd. Gaat in juli een ICO krijgen maar kan nog geen exacte datum vinden
Ja, afgelopen dagen was om te janken, maar vandaag was het zo slecht nog niet.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
TRST? die valt me juist erg tegen afgelopen dagen
Als je een glazen bol hebt wel ja, dan zou ik ook gelijk 20x margin traden.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:01 schreef TourOfData het volgende:
Instappen in BTC? Ik zie het nog wel terugbouncen naar 2300 euro.
En dan weer verkopen. Is gratis geld toch?
2300? hij gaat wel weer naar 3K hoor, gaat alleen ff overheen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:01 schreef TourOfData het volgende:
Instappen in BTC? Ik zie het nog wel terugbouncen naar 2300 euro.
En dan weer verkopen. Is gratis geld toch?
Klopt, maar zo'n 3 netto maand salarissen cashen is wel aantrekkelijk als alles in elkaar zakt.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zou het zonde vinden om nu uit te cashen, dan cash je in het dal.
Vriend van me heeft ook een panicsell gedaan vanmiddag. Je moet veerkracht hebben tegen dit soort dagen
Care om 3 maandsalarissen. Gewoon 30 jaar laten staan en dan een huis cashen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Klopt, maar zo'n 3 netto maand salarissen cashen is wel aantrekkelijk als alles in elkaar zakt.
Mijn vriendin kreeg net trouwens een antwoord op een Poloniex support ticket van 21 mei, iets wat al lang opgelost is. Maar wel grappig dat de Poloniex support dus wel echt bestaat
Ja ik weet niet voor hoeveel je gekocht hebt en belangrijker nog; of je je inleg er al uit hebt. Ik zou het persoonlijk niet doen maar je moet het zelf weten natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Klopt, maar zo'n 3 netto maand salarissen cashen is wel aantrekkelijk als alles in elkaar zakt.
Mijn vriendin kreeg net trouwens een antwoord op een Poloniex support ticket van 21 mei, iets wat al lang opgelost is. Maar wel grappig dat de Poloniex support dus wel echt bestaat
Leg even uit? Hij zet een order van 2255BTC in QRL tekoop?quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:08 schreef Toto69 het volgende:
Hahahhahahah wtfffff 2255 btc sell wall bij qrl
Ohja op zich valt het wel mee hoor, veel ETH gekocht onder de 200 usd en zelfs nog rond de 70 begin mei. Nu heb ik zo'n 46.5 Eth.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik weet niet voor hoeveel je gekocht hebt en belangrijker nog; of je je inleg er al uit hebt. Ik zou het persoonlijk niet doen maar je moet het zelf weten natuurlijk
Mooi mooi, mooi mooi.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ohja op zich valt het wel mee hoor, veel ETH gekocht onder de 200 usd en zelfs nog rond de 70 begin mei. Nu heb ik zo'n 46.5 Eth.
Ik heb er nog wel vertrouwen in, de grootste achilleshiel is momenteel denk ik de zwakke performance van grote exchanges als kraken, coinbase en poloniex.
webcam van je voorhoofd.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:00 schreef Zith het volgende:
Dit was nog niet het einde mijn boys. Iedereen zat nog steeeds af te wachten tot het weer " vanzelfsprekend" ging stijgen. Het is pas een echte correctie als het zweet aan de voorhoofd staat.
Je snapt er niks van. Bitcoin gaat 3K niet halen voor 1 augustus.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
2300? hij gaat wel weer naar 3K hoor, gaat alleen ff overheen.
Jaquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Leg even uit? Hij zet een order van 2255BTC in QRL tekoop?
Ik denk dat BTC nog wel een keer de 3k gaat aantikken voor 1 augustus., om nou te zeggen dat ik er helemaal niks van snap vind ik een beetje denigrerend. Maargoed, whatever floats your boat.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:12 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Je snapt er niks van. Bitcoin gaat 3K niet halen voor 1 augustus.
Omdat exchanges nog met invalide BIP148 coins zitten, waardoor je BTC op Kraken/Poloniex/etc na 1 augustus waardeloos is. Daardoor koopt niemand in. Na 1 augustus stap ik met een bedrag van 6 cijfers in BTC BIP148 als deze de longest chain heeft, die gaat dan naar 5K.
Ik snap het idee niet echt goed van zo'n sellwall, wellicht om zelf meer te kopen en daarmee de prijs dus constant te houden voorlopig?quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:21 schreef Toto69 het volgende:
QRL kan leuk worden als die dikke mofo whale met zn 2250 btc straks een buywalletje plaatst
quote:A large investor might be trying to move the market.
Sell walls create an impression of a strong supply. This makes some people, unwilling to wait for the wall to break down, pitch their sales offers below the wall. By moving the wall closer to the current bid again, a large investor might be able to move the market to a small extent and then buy at a lower price. The investor's goal is to move the market, not to actually sell his supply at that price, so when the price gets too close, such walls often disappear or move to a higher price. Especially, if you see the same amount popping up at different prices, there is probably someone trying to move the market without actually fulfilling orders or bids.
Another type of sell wall is composed of many combined sales offers at certain landmark prices, e.g. $600. These usually don't move around.
Ik hoop het! Lijkt me dat ie boven de dollar blijft iig.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:21 schreef Toto69 het volgende:
QRL kan leuk worden als die dikke mofo whale met zn 2250 btc straks een buywalletje plaatst
whut?quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
Is dat die standaard die de oplichters van Bitcoin Unlimited aan het pushen zijn?
Die gast speelt idd gewoon een spelletje en probeert de weakhands te laten panicsellemquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik snap het idee niet echt goed van zo'n sellwall, wellicht om zelf meer te kopen en daarmee de prijs dus constant te houden voorlopig?
edit;
Ah ja
[..]
ik denk dat ik die al uitgecashed had toen die op 2500 stond.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:29 schreef Toto69 het volgende:
Als ik 2250 btc had zou ik ook mensen gaan trollen, gewoon omdat het kan
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik denk dat ik die al uitgecashed had toen die op 2500 stond.
Toevallig van de week een interview over zitten kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |