abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171715618
Gister betaald voor Wagerr coins in de ICO maar nog steeds niks ontvangen. Support reageert na een paar keer heen en weer niet meer.

Zou ver weg blijven van Wagerr. Riekt naar scam.
pi_171715640
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:53 schreef .Davout het volgende:
Gister betaald voor Wagerr coins in de ICO maar nog steeds niks ontvangen. Support reageert na een paar keer heen en weer niet meer.

Whitepaper wel gelezen over de distributie van de tokens?
[P]otverdorie
pi_171715643
quote:

Volgens mij worden de coins pas na de laatste fase van de ICO uitgegeven.
pi_171715646
De WCT zijn weer uitbetaald, deze keer 660 :D
pi_171715670
quote:

Lijkt me logisch dat je die pas na afloop van de ICO krijgt, zoals bij vrijwel iedere ICO.
Wat stond er in de voorwaarden?

https://wagerr.com/TermsofService.1.1.pdf
pi_171715674
quote:

Je hebt klaarblijkelijk geen idee waar je mee bezig bent 'en dus is het een scam'. Lees je in voordat je ergens geld naar overmaakt en je foutieve informatie gaat verspreiden over dat het een scam is.
[P]otverdorie
pi_171715694
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Lijkt me logisch dat je die pas na afloop van de ICO krijgt, zoals bij vrijwel iedere ICO.
ICO duurt tot 25 juni en adhv het opgehaalde bedrag worden die tokens verspreidt.
[P]otverdorie
  donderdag 15 juni 2017 @ 18:59:17 #158
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_171715711
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:48 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het ergste lijkt achter de rug :)
Downtrend is nog niet doorbroken...
pi_171715741
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:55 schreef MaGNeT het volgende:
De WCT zijn weer uitbetaald, deze keer 660 :D
Lekker eh. Vasthouden die meuk!
Heb er net zelfs bijgekocht, zacht prijsje nu.

Zie dat mn portfolio weer 7k erbij heeft afgelopen uur... ziek.
pi_171715742
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:58 schreef NatteBever het volgende:

[..]

ICO duurt tot 25 juni en adhv het opgehaalde bedrag worden die tokens verspreidt.
Al gevonden, je gaat er akkoord mee als je de 1e keer inlogt:

quote:
7.5 Wagerr (WGR) Token Distribution
All Wagerr (WGR) digital tokens purchased or received during the ICO will be
distributed within 7 days of the closing date of the ICO, which shall be: 25 days

pi_171715785
Wagerr ico lijkt nu wel verzadigd, inkoop nog maar mondjesmaat.
Benieuwd of er op het laatst nog een walvis het ico verhaaltje vroegtijdig uitblaast en zo de laatste rondes opgekocht worden.
pi_171715861
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:57 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Je hebt klaarblijkelijk geen idee waar je mee bezig bent 'en dus is het een scam'. Lees je in voordat je ergens geld naar overmaakt en je foutieve informatie gaat verspreiden over dat het een scam is.
Ik roep niet zomaar wat. Heb erna wat meer research gedaan en kom op meerdere louche zaakjes uit.

https://www.reddit.com/r/(...)eware_of_wagerr_ico/

Ook hebben de mensen in het team efake Linkedin profielen, behalve deze beste manhttps://www.linkedin.com/in/wagerrx en is een Odesk freelancertje. Doe een reverse image search en je vindt alle fake profielen van de anderen in het team.
pi_171715875
quote:

Bij mij stonden ze na een dag in mijn account van Wagerr.
pi_171715888
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:08 schreef .Davout het volgende:

[..]

Ik roep niet zomaar wat. Heb erna wat meer research gedaan en kom op meerdere louche zaakjes uit.

Ook hebben de mensen in het team efake Linkedin profielen, behalve deze beste manhttps://www.linkedin.com/in/wagerrx en is een Odesk freelancertje. Doe een reverse image search en je vindt alle fake profielen van de anderen in het team.
owwhh..dat klinkt idd niet zo goed :@
[P]otverdorie
pi_171715901
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 18:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

https://wagerr.com/TermsofService.1.1.pdf
Nja, sommigen anderen in de Cryptocurrency FB groep hebben het wel meteen ontvangen, anderen ook weer niet. Gozer van de support kwam ook met smoesjes aan dat het ETH adres niet klopte waar ik het heen had gestuurd
pi_171715923
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:08 schreef .Davout het volgende:

[..]

Heb het verder niet gelezen.
In de voorwaarden staat iig dat je de coins pas in de week na de ICO ontvangt, niet eerder.

Verder kan het los daarvan natuurlijk een scam zijn of niet.

edit: ik zie niet zoveel bijzonders staan op die Reddit, of heb je nog meer linkjes?
pi_171716034
welke wallet gebruiken jullie voor xrp?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_171716057
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:10 schreef .Davout het volgende:

[..]

Nja, sommigen anderen in de Cryptocurrency FB groep hebben het wel meteen ontvangen, anderen ook weer niet.
De coins worden volgens de voorwaarden pas aangemaakt zodra de ICO voorbij is en men weet hoeveel coins er überhaupt verkocht zijn en dus aangemaakt moeten worden.

quote:
The amount of coins that are created for the Wagerr chain are all dependent on
how many coins sell during the ICO. Because we do not know the total that will
be sold, the ICO operates based off of percentages to ensure fairness for all. The
ICO percentages are as follows.
Lijkt me dus sterk dat er al mensen zijn die Wagerr ontvangen hebben aangezien het contract nog helemaal niet zou moeten bestaan.
pi_171716276
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De coins worden volgens de voorwaarden pas aangemaakt zodra de ICO voorbij is en men weet hoeveel coins er überhaupt verkocht zijn en dus aangemaakt moeten worden.

[..]

Lijkt me dus sterk dat er al mensen zijn die Wagerr ontvangen hebben aangezien het contract nog helemaal niet zou moeten bestaan.
Hm oké ik kijk het nog wel even aan dan. Heb geen andere links maar in de FB groep waar ik in zit zijn veel er ook niet bepaald enthousiast over en voelen het ook als scam aan. Paar quotes:

quote:
Multiple reasons actually.

1.The team really doesn't understand sportsbetting. If you go to their slack channel and talk to them about their roadmap and actually ask technical questions, then you would know.

2. A Doctor from Australia. A Developer from Texas. A Marketing guy from Canada, the Rest of the Team from Ireland and UK. You should think about how they came together. They have no background in the industry. I feel they just thought of an idea they could run an ICO on, and are making a run for it.

3. Apart from that, what do you think is going to happen after the ICO ? Having spoken to most of the friends who bet on sports, they agree this coin is useless to them. There is no use or value for it.

At the end of the day its your money. I am just presenting what I believe is true.
quote:
Don't. I work in the iGaming industry and the biggest no no on this is that it will not be approved by the respective Gaming Authorities.
They will have to rely on unregulated markets, and since this industry is gaining every country will eventually regulate.

Dump this.
quote:
Its a scam, look at their team's linkedin
quote:
I'm pretty sure it's a scam - the only real person on the team (the tech lead) is an odesk worker.... I reverse image-searched his profile and found all the other profiles of the team. It seems that search is not producing the same results now... but still the team looks pretty incapable of doing any serious project like this.
Echter, als het toch wel goed uitpakt zal ik niet de minste zijn en hier meteen terug reporten om hun naam te zuiveren.
pi_171716365
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:30 schreef .Davout het volgende:

[..]

Hm oké ik kijk het nog wel even aan dan. Heb geen andere links maar in de FB groep waar ik in zit zijn veel er ook niet bepaald enthousiast over en voelen het ook als scam aan. Paar quotes:

[..]

[..]

[..]

[..]

Echter, als het toch wel goed uitpakt zal ik niet de minste zijn en hier meteen terug reporten om hun naam te zuiveren.
Naja, dat zijn natuurlijk allemaal geen bewijzen voor een scam.
En vrijwel iedere ICO Slack zit vol met dat soort praat.

Dan waren MGO en TKN ook scams ;)

Het kan natuurlijk prima een scam zijn maar er zijn genoeg mensen die er alle belang bij hebben dat er zo min mogelijk mensen in die ICO stappen zodat er zo min mogelijk coins worden gegenereerd. Op die manier verwachten ze dan dat hun coins meer waard zijn.

Vaak zijn dit soort "FUD'ers" gewoon investeerders die jou en anderen weg willen jagen.

Fear, Uncertainty and Doubt...

Daarom neem ik dit soort berichtjes vaak met een korreltje zout.
Ik doe m'n eigen research als ik in een ICO stap.
Dat heb ik in dit geval niet gedaan want ik ben een beetje ICO moe.
Maar geloof niet alles wat je leest, het gaat om veel geld en grote belangen.

Als het wel een scam is, dan is het zo. Ik ga het niet uitzoeken.
pi_171716392
SONM ICO gestart, site plat :')
pi_171716402
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:36 schreef Cyanide- het volgende:
SONM ICO gestart, site plat :')
Welcome to the jungle :D
pi_171716411
Ach ja, we zullen zien. Bij veel coins zijn er al snel wat mensen die heel hard roepen dat het een scam is. Ik vind Wagerr er ook niet heel sterk uitzien maar ik heb er toch wat geld in gestoken. Niet te veel. Als het niks wordt jammer dan, als het wel iets wordt is het leuk. Ik heb veel meer vertrouwen in Æternity, en daar heb ik dan ook meer in gestopt.
pi_171716484
kan je op Etherscan.io ook je saldo (van mn tokens, niet ETH) zien? ik zie alleen mn transacties.
pi_171716503
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, dat zijn natuurlijk allemaal geen bewijzen voor een scam.
En vrijwel iedere ICO Slack zit vol met dat soort praat.

Dan waren MGO en TKN ook scams ;)

Het kan natuurlijk prima een scam zijn maar er zijn genoeg mensen die er alle belang bij hebben dat er zo min mogelijk mensen in die ICO stappen zodat er zo min mogelijk coins worden gegenereerd. Op die manier verwachten ze dan dat hun coins meer waard zijn.

Vaak zijn dit soort "FUD'ers" gewoon investeerders die jou en anderen weg willen jagen.

Fear, Uncertainty and Doubt...

Daarom neem ik dit soort berichtjes vaak met een korreltje zout.
Ik doe m'n eigen research als ik in een ICO stap.
Dat heb ik in dit geval niet gedaan want ben er niet ingestapt.
Maar geloof niet alles wat je leest, het gaat om veel geld en grote belangen.

Als het wel een scam is, dan is het zo. Ik ga het niet uitzoeken.
Daar heb je helemaal gelijk in, zouden zeker FUDers kunnen zijn. Maar deze comments+het feit dat de support er zo vreemd over deed en nu helemaal niks meer laat horen voelde bij mij aan als red flags.

Maargoed, we zien het over een paar daagjes wel.
pi_171716512
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Welcome to the jungle :D
En nu kan je niet meer met BTC kopen, want 'limit reached'... Ffffuuuuuu
pi_171716527
next leg down :W
pi_171716546
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:43 schreef .Davout het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal gelijk in, zouden zeker FUDers kunnen zijn. Maar deze comments+het feit dat de support er zo vreemd over deed en nu helemaal niks meer laat horen voelde bij mij aan als red flags.

Maargoed, we zien het over een paar daagjes wel.
Als het toch een scam is, is je geld sowieso weg ;)
pi_171716555
dump QRL :{
pi_171716704
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als het toch een scam is, is je geld sowieso weg ;)
Hehe, dat is waar. :P
pi_171716772
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:45 schreef niggeplease het volgende:
-O-
pi_171716888
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:45 schreef niggeplease het volgende:
jij hebt hem na x2 nog gehouden in deze geheel rode omgeving? :D
pi_171717085
quote:
14s.gif Op donderdag 15 juni 2017 20:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

jij hebt hem na x2 nog gehouden in deze geheel rode omgeving? :D
1 vd weinige in de plus
  donderdag 15 juni 2017 @ 20:28:56 #184
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171717155
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:50 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

een bekend filosoof zei ooit: maar ja achteraf is altijd makkelijker praten
En vooraf geweten zou je nu goed achteraf wonen :)
The best firms advertise the least...
  donderdag 15 juni 2017 @ 20:49:18 #185
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_171717524
Alles flink door de afvoer. Alweer.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_171717533
QRL Hodl! :P
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2017 @ 20:51:40 #187
230491 Zith
pls tip
pi_171717561
Holden :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 15 juni 2017 @ 20:52:34 #188
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171717578
pi_171717773
Met veel moeite 2ETH in SONM gestoken, en nu als ik mn eth adres opvraag staat er nog geen transaction -_- duurt ff wellicht.
Lambo of Rekt
pi_171717901
quote:

Ik heb ook alles gelezen over hen ja, het is wat wazig die linked in profielen inderdaad, ééntje ook met 0 connections. Ik ben er ook bang voor, ik heb er best wat in zitten aan ETH. Maargoed, ze enablen wel 2FA op hun website, laten je tegoed zien op de website. Nu zegt dat niet zo veel maar ik zou niet al die moeite erin steken als ik iemand zou scammen, 2FA bijv.

Hopelijk gaat dit gewoon goed, want als ze dit van de grond krijgen, een sports betting chain, dan gaat dit dik worden.

Verder, heeft scammen best wel zin natuurlijk in deze business, je vangt 10 miljoen of iets. Maar een degelijke chain neerzetten, daar vang je veel meer mee, tientallen zoniet honderden miljoenen als bouwers, dus hopelijk kiezen ze gewoon ervoor om een goeie chain neer te zetten :)
Lambo of Rekt
pi_171717912
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 19:41 schreef niggeplease het volgende:
kan je op Etherscan.io ook je saldo (van mn tokens, niet ETH) zien? ik zie alleen mn transacties.
pi_171717972
Hoe zit dat met die gratis coins die via waves komen? Ik wil mijn waves eigenlijk een jaar of 2 wegzetten nu en dan maar eens kijken of het nog wat waard is. Staat nu nog op Bittrex maar wil het eigenlijk in een wallet parkeren. Krijg ik op die manier ook wat sponsor coins of hoe Zit dat ? :)
pi_171717999
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:07 schreef niggeplease het volgende:

[..]

Ja, klik op het adres van het contract eronder
Lambo of Rekt
pi_171718075
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, klik op het adres van het contract eronder
tnx
pi_171718116
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:13 schreef niggeplease het volgende:

[..]

tnx
Als het om SONM gaat, er zijn meer problemen van mensen die hun saldo nog niet zien.

Het wordt gespammed overal :P
Lambo of Rekt
pi_171718159
Vamosss QRL
pi_171718165
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:09 schreef firecow het volgende:
Hoe zit dat met die gratis coins die via waves komen? Ik wil mijn waves eigenlijk een jaar of 2 wegzetten nu en dan maar eens kijken of het nog wat waard is. Staat nu nog op Bittrex maar wil het eigenlijk in een wallet parkeren. Krijg ik op die manier ook wat sponsor coins of hoe Zit dat ? :)
Ik zou ze sowieso niet voor twee jaar op een exchange parkeren. Dan heb je geen controle over je coins. Als de exchange kapot gaat of gehackt wordt ben je ze waarschijnlijk kwijt. Bovendien krijg je al die tokens/airdrops niet als ze op een exchange staan. Lekker in je eigen wallet (bijv de chrome light wallet) en dan leasen.
pi_171718182
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als het om SONM gaat, er zijn meer problemen van mensen die hun saldo nog niet zien.

Het wordt gespammed overal :P
nee QRL _O_
pi_171718233
Wat voor transaction fee heb je vandaag de dag nodig? Er staan al 2 transacties van mij 24u zonder confirmation..
pi_171718277
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb ook alles gelezen over hen ja, het is wat wazig die linked in profielen inderdaad, ééntje ook met 0 connections. Ik ben er ook bang voor, ik heb er best wat in zitten aan ETH. Maargoed, ze enablen wel 2FA op hun website, laten je tegoed zien op de website. Nu zegt dat niet zo veel maar ik zou niet al die moeite erin steken als ik iemand zou scammen, 2FA bijv.

Hopelijk gaat dit gewoon goed, want als ze dit van de grond krijgen, een sports betting chain, dan gaat dit dik worden.

Verder, heeft scammen best wel zin natuurlijk in deze business, je vangt 10 miljoen of iets. Maar een degelijke chain neerzetten, daar vang je veel meer mee, tientallen zoniet honderden miljoenen als bouwers, dus hopelijk kiezen ze gewoon ervoor om een goeie chain neer te zetten :)
Ja, laten we maar hopen dat het goed komt. Het idee van een decentralized betting chain heeft inderdaad enorm veel potentie.
pi_171718292
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:19 schreef Stokkie_ het volgende:
Wat voor transaction fee heb je vandaag de dag nodig? Er staan al 2 transacties van mij 24u zonder confirmation..
Btc? Even om 1 minuut na het hele uur door de ViaBTC transaction accelerator gooien.
https://www.viabtc.com/tools/txaccelerator/
pi_171718446
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Btc? Even om 1 minuut na het hele uur door de ViaBTC transaction accelerator gooien.
https://www.viabtc.com/tools/txaccelerator/
Ja, thanks. Ga het proberen!
pi_171718502
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:26 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Ja, thanks. Ga het proberen!
Zo snel mogelijk na het hele uur, anders zit ie al weer vol.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2017 21:27:47 ]
pi_171718678
Zit vol idd ja, ga op het hele uur wachten.
pi_171718735
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:49 schreef edraket31 het volgende:
Even wat zitten pielen met lijntjes en grafiekjes en fibo'tjes maar kan vanaf pc niet inloggen en dus geen plaatjes posten door een niet werkende passmailer van dit gare forum (Kat, fix dat!!)

BTC zie ik nog wel stijgen naar 3000-3300 om dan te corrigeren (hello hardfork) en wat mij betreft helemaal naar de verdoemenis te gaan (zal niet gebeuren) maar dat zou wel eens "the flippening" kunnen worden.... Correctie naar (uit de losse pols) 1600....

ETH Zit in de zone waar ik normaliter een correctie zou verwachten. Richting $200 om daarna weer de weg omhoog in te slaan (hello hardfork).

Zoooo, stresskippetjes een leuke dag gehad? :P

Update:
ETH heeft goed geluisterd...is gaan corrigeren waar ik het verwachtte.Is uit de uptrend gebroken aan de onderzijde en keurig volgens het boekje tot 50% Fibonacci gecorrigeerd voor een eerste tussenstop. Ik verwacht nu eiglk een hertest van die uptrend (dus dat rode lijntje) en dan waarschijnlijk weer naar beneden....richting het blauwe vakje.
Indicatoren zoals RSI, Stoch, MACD hinten ook naar eerst wat up.

BTC vind ik wat lastiger in te schatten.
De hierboven genoemde 1600 had ik gister al over gezegd dat het 1e target 2100 zou worden en afhankelijk daarvan nog verder down of toch verder omhoog.
Op onderstaande grafiek is mooi te zien dat de uptrend nog steeds intact is, prachtige bounce op die rode lijn waarbij het target van 2100 ook gehaald werd.
Ik denk dat het nu even afwachten is voordat ik wat zinnigs kan zeggen over het verdere verloop. Breken we naar de onderzijde uit, dan is 1600-1700 wel haalbaar. Gaat BTC herstellen en weer omhoog dan beginnen we nu aan een 5e leg waarbij de eerder genoemde 3300 weer in beeld komt en misschien wel iets verder (blauwe vak wederom).
Kijk ik naar de agenda, dan is die hard fork ook nog niet echt actueel en dat zou mijn vermoeden van eerst nog wat omhoog versterken....
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 juni 2017 @ 21:36:25 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171718799
Ik heb een hardfork gemist?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 juni 2017 @ 21:37:15 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171718828
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:34 schreef edraket31 het volgende:
Zoooo, stresskippetjes een leuke dag gehad?
Ja hoor, heerlijk zorgeloos gewerkt vandaag terwijl ik dan eindelijk in de rode cijfers terecht ben gekomen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_171718830
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 10:06 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Ja, maar let even op wat ik schrijf....
50-60% van de stijging wordt gecorrigeerd, niet van de prijs zelf.

Dit zijn zgn Fibonacci retracements die in de financiële markten veel gebruikt worden.
Edje _O_ die snapt het.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171718835
Afgelopen 24 uur 12% in de min in usd, in btc slechts 1,5%.

Die bitcoin tikt echt wel weer eens de 3k$ aan.

Als ie onder de 2k komt koop ik weer bij.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2017 21:37:49 ]
pi_171718912
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Edje _O_ die snapt het.
hihi...grappig....ik schreef t vanmorgen (al schijtend op een Frans toilet) en ETH laat vandaag zien wat ik bedoel 8-)
pi_171718989
quote:

[..]

Update:
ETH heeft goed geluisterd...is gaan corrigeren waar ik het verwachtte.Is uit de uptrend gebroken aan de onderzijde en keurig volgens het boekje tot 50% Fibonacci gecorrigeerd voor een eerste tussenstop. Ik verwacht nu eiglk een hertest van die uptrend (dus dat rode lijntje) en dan waarschijnlijk weer naar beneden....richting het blauwe vakje.
[ afbeelding ]

Ed, je acht het dus onwaarschijnlijk dat Eth met de hardfork in het vooruitzicht (fundamenteel dus, niet TA) weer in het trendkanaal terecht komt?

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2017 21:43:26 ]
pi_171719252
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ed, je acht het dus onwaarschijnlijk dat Eth met de hardfork in het vooruitzicht (fundamenteel dus, niet TA) weer in het trendkanaal terecht komt?
Dat trendkanaal kun je normaliter nu vergeten als ETH idd een correctie maakt, dan begint er straks gewoon een nieuwe uptrend.
Ik ben al 2,5 jaar aan het roepen dat ETH over BTC heen gaat en dat denk ik nog steeds.
Deze move down is enkel een ABC-correctie....lijkt mij eerder dat BTC een flinke knauw gaat krijgen en dat ETH daarvan profiteert.
Nog koffiedik kijken maar ik schreef t al in de post die ik zelf net quotte: lettende op het tijdspad, likt het mij aannemelijk worden dat ETH nu even corrigeert, BTC nog een 5e leg up en dan richting/rond hardfork onderuit gaat en dat ETH daarvan profiteert en aan een nieuwe uptrend begint.

Is nog erg vaag nu....maar is (voor mij) momenteel het meest logische pad
pi_171719282
quote:

[..]

Update:
[ afbeelding ]

BTC vind ik wat lastiger in te schatten.
De hierboven genoemde 1600 had ik gister al over gezegd dat het 1e target 2100 zou worden en afhankelijk daarvan nog verder down of toch verder omhoog.
Op onderstaande grafiek is mooi te zien dat de uptrend nog steeds intact is, prachtige bounce op die rode lijn waarbij het target van 2100 ook gehaald werd.
Ik denk dat het nu even afwachten is voordat ik wat zinnigs kan zeggen over het verdere verloop. Breken we naar de onderzijde uit, dan is 1600-1700 wel haalbaar. Gaat BTC herstellen en weer omhoog dan beginnen we nu aan een 5e leg waarbij de eerder genoemde 3300 weer in beeld komt en misschien wel iets verder (blauwe vak wederom).
Kijk ik naar de agenda, dan is die hard fork ook nog niet echt actueel en dat zou mijn vermoeden van eerst nog wat omhoog versterken....
[ afbeelding ]
Interessante TA! Binnenkort waarschijnlijk dus lekker goedkoop ETH buitmaken voor < $250
pi_171719294
Godver, zit je in de eerste topics te lezen van AEX dat er mensen zijn die 10 bitcoins per maand minen met goede videokaarten.

Heb ik toch het idee dat ik wat laat instap :')
pi_171719366
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:50 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Dat trendkanaal kun je normaliter nu vergeten als ETH idd een correctie maakt, dan begint er straks gewoon een nieuwe uptrend.
Ik ben al 2,5 jaar aan het roepen dat ETH over BTC heen gaat en dat denk ik nog steeds.
Deze move down is enkel een ABC-correctie....lijkt mij eerder dat BTC een flinke knauw gaat krijgen en dat ETH daarvan profiteert.
Nog koffiedik kijken maar ik schreef t al in de post die ik zelf net quotte: lettende op het tijdspad, likt het mij aannemelijk worden dat ETH nu even corrigeert, BTC nog een 5e leg up en dan richting/rond hardfork onderuit gaat en dat ETH daarvan profiteert en aan een nieuwe uptrend begint.

Is nog erg vaag nu....maar is (voor mij) momenteel het meest logische pad
ETH naar 260$ toe? Of nog lager?
pi_171719621
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

ETH naar 260$ toe? Of nog lager?
blauwe vakje zou logisch zijn (indien mijn theorie/TA) uitkomt
Dat is zeg maar 225-250

Geen garantie dat het uitkomt hé!!
Geen zin om half Fok over me heen te krijgen als ik het weer eens mis heb
pi_171719644
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 22:01 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Dat is zeg maar 225-250

Garanties willen we!
pi_171719686
quote:

[..]

Dat is zeg maar 225-250

Gelul ed je zorgt maar dat het uitkomt heb zojuist al mijn spaargeld klaargezet
pi_171719736
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:37 schreef spiritusbus het volgende:
Afgelopen 24 uur 12% in de min in usd, in btc slechts 1,5%.

Die bitcoin tikt echt wel weer eens de 3k$ aan.

Als ie onder de 2k komt koop ik weer bij.
Hij was net onder de 2k

quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 22:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Garanties willen we!
En dit!! Graag vijfvoudig ondertekend waarvan minimaal 2 keer door blauw bloed. En wurgcontracten als je het fout hebt dat we schade op je kunnen verhalen :9
Lambo of Rekt
pi_171719849
@nattekat: regel eens even een "dikke middelvinger smiley" voor mij
  donderdag 15 juni 2017 @ 22:07:45 #221
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_171719869
quote:

[..]

Dat is zeg maar 225-250

Moeder en zuster verkocht voor hét inkoopmoment. Ik en de Casa Nostra rekenen op je ... !
pi_171719873
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 22:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hij was net onder de 2k

Onder de 2k$?

Nou ja, dat heb ik dan gemist, heb ook nog een leven :P
pi_171719907
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 22:07 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Onder de 2k$?

Nou ja, dat heb ik dan gemist, heb ook nog een leven :P
Nee, euro.
Lambo of Rekt
  donderdag 15 juni 2017 @ 22:09:19 #224
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171719918
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:51 schreef spiritusbus het volgende:
Heb ik toch het idee dat ik wat laat instap
10 bitcoins per maand? 50 bitcoins per dag met je eigen CPU :P

Maar dat was wel heel erg in het begin.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171719971
Alles rood??

Ik heb waves gekocht op advies van een dude hier. Nu alles op rood.

Vind t niet meer leuk :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')