quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:48 schreef NatteBever het volgende:
Voelt heerlijk om voor 2/3 uitgestapt te zijn
Londen, too soon...quote:
Panicsellquote:Op donderdag 15 juni 2017 13:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik kijk het nog even t/m vanavond aan en anders cash ik een deel uit. Heb ik toch nog een aardige winst.
Beetje wel eigenlijk, maar ik zie de boel niet echt snel terug bouncen momenteel.quote:
Dan staat ie op 3$ #Optimist!quote:Op donderdag 15 juni 2017 14:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Beetje wel eigenlijk, maar ik zie de boel niet echt snel terug bouncen momenteel.![]()
Maar goed, ik kijk het nog even aan tot 12 uur vanavond ofzo.
quote:Op donderdag 15 juni 2017 14:08 schreef Repeating het volgende:
Deze duik van BTC is nog altijd minder heftig dan die van 27 mei jl... HODL!
Gewoon bewaren.quote:Op donderdag 15 juni 2017 14:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Beetje wel eigenlijk, maar ik zie de boel niet echt snel terug bouncen momenteel.![]()
Maar goed, ik kijk het nog even aan tot 12 uur vanavond ofzo.
en wat is er op 1 augustus danquote:Op donderdag 15 juni 2017 14:20 schreef kthxbye het volgende:
Over de huidige prijzen.. Vrijwel alle altcoins staan gekoppeld aan BTC, dus qua BTC rate gelijk maar fiat rate gaan ze flink omlaag.
Is het dan slim om nu altcoins in te kopen met fiat of misschien slimmer om ETH te kopen met deze dip als ik de verwachting heb dat die hier toch wel weer overheen gaan binnenkort? Ik ben een beetje moe en kan niet meer zo goed rekenen nu.
Of BTC inkopen? Maarja met 1 augustus incoming is het misschien verstandiger om daar nog even mee te wachten.
Hier nog 30 ETH, 10k WAVES, 10k Trust, 32k CFI en 1300 MGOquote:Op donderdag 15 juni 2017 13:51 schreef TimKuik het volgende:
[..]![]()
Al 3 weken, but it pays off... Enkel nog wat Waves en TRST.
UASFquote:Op donderdag 15 juni 2017 14:30 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
en wat is er op 1 augustus dan
Poeh toch zo'n 65k, lekker hoor!quote:Op donderdag 15 juni 2017 14:32 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hier nog 30 ETH, 10k WAVES, 10k Trust, 32k CFI en 1300 MGODat laat ik nog even staan.
Owjah, CFI heb ik ook nog. Hoeveel krijg je per ETH?quote:Op donderdag 15 juni 2017 14:32 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hier nog 30 ETH, 10k WAVES, 10k Trust, 32k CFI en 1300 MGODat laat ik nog even staan.
CFI is nog niet op de markt, ICO heeft hij het over.quote:Op donderdag 15 juni 2017 14:37 schreef carebaer het volgende:
[..]
Poeh toch zo'n 65k, lekker hoor!
CFI kan ik niet vinden op coinmarketcap overigens?
Ja. Wel over een maandje pas.quote:
Correct, je kan een account aanmaken en ETH kopen zonder wallet.quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:22 schreef hmmmz het volgende:
Hoe werkt dit allemaal? Kan ik op Kraken een accountje aanmaken en den ETH kopen of heb ik daar eerste een wallet voor nodig?
wat heb je aan die wallet dan?quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Correct, je kan een account aanmaken en ETH kopen zonder wallet.
Kan jij weer mooie truutjes kopen!quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:26 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die denken dat dit niet meer goedkomt en over 3 weken huilen dat er een nieuwe ATH wordt aangetikt
Lekker laten staan
Ja. Anders lees je de OP even. Dit is ook een goede OP alhoewel je uit dat topic beter weg kunt blijven: https://gathering.tweaker(...)ge/51498065#51498065quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
wat heb je aan die wallet dan?
Kan ik als ik mijn ETH met dik veel winst verkoop op Kraken gewoon weer terugstorten naar mijn bankrekening?
Met een wallet kan je het uitgeven. Daarbij zijn je coins in je eigen beheer.quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
wat heb je aan die wallet dan?
Kan ik als ik mijn ETH met dik veel winst verkoop op Kraken gewoon weer terugstorten naar mijn bankrekening?
karige op = karig. Het staat er niet in.quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:27 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja. Anders lees je de OP even. Dit is ook een goede OP alhoewel je uit dat topic beter weg kunt blijven: https://gathering.tweaker(...)ge/51498065#51498065
Succes!
Ik geef je ook een veel uitgebreider Tweakers OP. Daar staat heel veel in.quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:28 schreef hmmmz het volgende:
[..]
karige op = karig. Het staat er niet in.
ik ook zoiets maar dat is me afgelopen jaren wel vaker gebeurd en keer op keer ging het daarna langzaam weer de goede kant op. Gewoon even je pc uitzetten en lekker laten gaan hahaquote:Op donderdag 15 juni 2017 15:32 schreef McTasty het volgende:
sodeknetter ik ben even 21% van mijn portefeuille kwijt hahaha
ik heb echt nog nooit iets positiefs gehoord over die site.quote:
quote:
quote:
https://www.tradingview.com/chart/ETHUSD/ZLR4FjMH-ETH-USD/quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:36 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ondanks dit wel een crash genoemd kan worden zie ik 500 zeker wel gebeuren.
ik snap niks van dat grafiekje met die al die pijltjes. Kan je het een beetje toelichten?quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.tradingview.com/chart/ETHUSD/ZLR4FjMH-ETH-USD/
quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:44 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ik snap niks van dat grafiekje met die al die pijltjes. Kan je het een beetje toelichten?
wat zijn TP nummers en wat zijn support levels? Kan er uit deze grafiek worden opgemaakt dat het waarschijnlijk gaat stijgen of dalen?quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moeilijk te zien op mijn phone, maar volgens mij geven de TP nummer support levels aan.
ETH gaat over de 1000 heen straks. Het is een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:46 schreef hmmmz het volgende:
[..]
wat zijn TP nummers en wat zijn support levels? Kan er uit deze grafiek worden opgemaakt dat het waarschijnlijk gaat stijgen of dalen?
QFTquote:Op donderdag 15 juni 2017 15:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ETH gaat over de 1000 heen straks. Het is een kwestie van tijd.
Even bijkopen @ 200?quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ETH gaat over de 1000 heen straks. Het is een kwestie van tijd.
Nogmaals ik kijk op een klein scherm, maar ik zie laag support dus lijkt te gaan doorzetten helaas.quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:46 schreef hmmmz het volgende:
[..]
wat zijn TP nummers en wat zijn support levels? Kan er uit deze grafiek worden opgemaakt dat het waarschijnlijk gaat stijgen of dalen?
Je zou Bl3P Exchange kunnen overwegen, geeft meestal een hele goede koers voor je btc. Deze tip geld trouwens voor iedereen, top exchange.quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Intussen 5 BTC van bittrex naar eigen wallet verplaatst om eventueel te kunnen droppen bij bitonic.nl in geval van paniek![]()
Maar ik vertik het op dit moment nog even.
Persoonlijk vind ik exchange met refferal links het beste. Wat jij?quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je zou Bl3P Exchange kunnen overwegen, geeft meestal een hele goede koers voor je btc. Deze tip geld trouwens voor iedereen, top exchange.
Alleen als ze sneaky in de OP staan.quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:53 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik exchange met refferal links het beste. Wat jij?
quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:53 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik exchange met refferal links het beste. Wat jij?
Heb je een linkje?quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je zou Bl3P Exchange kunnen overwegen, geeft meestal een hele goede koers voor je btc. Deze tip geld trouwens voor iedereen, top exchange.
Je kunt geen backup maken van je saldo. Je coins staan op de blockchain, het enige wat je zelf hebt zijn de hashes om transacties uit te mogen voeren vanaf je eigen adres(sen). Zonder die, kun je er niet bij.quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Even een technisch vraagje.
Ik ben rond de jaarwisseling met Bitcoin 'begonnen' en zoals we weten is de boel sindsdien flink gestegen, en daarmee ook mijn saldo. Ik laad mijn wallet regelmatig zodat de blokkendatabase up to date is, maar nu heb ik toch een probleempje.
Mijn wallet (Bitcoin core) geeft telkens een foutmelding. Dan zegt hij 'fout bij het laden van de blokkendatabase - voor meer info zie debug.log'. Los van dat ik dat bestand niet kan vinden, krijg ik iedere keer die melding en dan moet alles opnieuw laden (kost dagen). Die foutmelding komt soms bij nog 3 jaar te laden, soms bij nog 2 jaar, etc. Dus op verschillende momenten.
Volgens mij kan ik hiermee dus geen geld vanuit mijn wallet naar mijn IBAN versturen, correct? Want de wallet denkt dat ik geen saldo heb als hij niet geladen is.
Daarnaast ben ik op zoek naar iemand die dit probleem herkent en me kan vertellen hoe op te lossen. Ik heb overigens wel een back-up gemaakt van mijn huidige saldo in Bitocin, een paar maanden terug.
Ik blijf nog even wachten denk ik..quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:00 schreef Spatieloos het volgende:
Bitcoin terugkopen of niet? Edraket, gaat ie nog naar 1600 ?
https://bl3p.eu/nl/referralquote:Op donderdag 15 juni 2017 16:03 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Met referral bedoelde ik natuurlijk he!
quote:
Check dit: https://en.bitcoin.it/wik(...)tcoin-Qt_to_Electrumquote:Op donderdag 15 juni 2017 15:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ben rond de jaarwisseling met Bitcoin 'begonnen' en zoals we weten is de boel sindsdien flink gestegen, en daarmee ook mijn saldo. Ik laad mijn wallet regelmatig zodat de blokkendatabase up to date is, maar nu heb ik toch een probleempje.
Mijn wallet (Bitcoin core) geeft telkens een foutmelding. Dan zegt hij 'fout bij het laden van de blokkendatabase - voor meer info zie debug.log'. Los van dat ik dat bestand niet kan vinden, krijg ik iedere keer die melding en dan moet alles opnieuw laden (kost dagen). Die foutmelding komt soms bij nog 3 jaar te laden, soms bij nog 2 jaar, etc. Dus op verschillende momenten.
Volgens mij kan ik hiermee dus geen geld vanuit mijn wallet naar mijn IBAN versturen, correct? Want de wallet denkt dat ik geen saldo heb als hij niet geladen is.
Daarnaast ben ik op zoek naar iemand die dit probleem herkent en me kan vertellen hoe op te lossen. Ik heb overigens wel een back-up gemaakt van mijn huidige saldo in Bitocin, een paar maanden terug.
Vriend van mij had hetzelfde probleem, bleek een kapotte hardeschijf. Op zich geen probleem want je wallet.dat is waar het om gaat. Deze heeft hij meegenomen naar mij en toen werkte alles zoals verwacht.quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
quote:Op maandag 12 juni 2017 22:14 schreef edraket31 het volgende:
Voor de stresskippen die spreken over een crash:leun eens achterover en kijk naar deze chart. Prachtige uptrend, als die rode lijn gebroken wordt gaan we pas een échte crash krijgen.
[ afbeelding ]
Nothing to see here, move on
• Je backup hernoemen naar wallet.datquote:Op donderdag 15 juni 2017 16:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
Thx voor jullie reacties. Kapotte harde schijf, daar zou je dan wel meer van moeten merken bij andere programma's, toch? Het betreft een 'klassieke' PC van anderhalf jaar oud.
Mijn backup heet backup 4 mei.dat, dat is een naam die ik er zelf aan heb gegeven. Moet ik die dan bij het downloaden van een andere wallet in een bepaalde map verplaatsen?
Dit kan toch ook via bittrex direct naar bitconic? Of kleven hier nadelen aan?quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Intussen 5 BTC van bittrex naar eigen wallet verplaatst om eventueel te kunnen droppen bij bitonic.nl in geval van paniek![]()
Maar ik vertik het op dit moment nog even.
Thx. Klinkt lastig voor een IT-noob als ik maar ik ga me er vanavond ff in verdiepen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:16 schreef TimKuik het volgende:
[..]
• Je backup hernoemen naar wallet.dat
• plaatsen in %appdata%\bitcoin\
• Bitcoin QT starten
• Private key(s) exporteren
• Importeren in een wallet waarbij je niet 100 jaar hoeft te wachten om te syncen.
Het kan, maar bitonic raadt aan om het vanuit een eigen wallet te doen. Vanuit online wallets wil nog wel eens vertraging ontstaan waardoor de transactie geweigerd wordt.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:17 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Dit kan toch ook via bittrex direct naar bitconic? Of kleven hier nadelen aan?
Je kunt wel een transactie starten maar die zal pas echt definitief worden als de client waarmee hij wordt verstuurd up to date is.. Ik zou persoonlijk een backup maken van de wallet.dat (het liefst alle mappen / hele pc maargoed) en dan de map c:\users\jouwnaam\appdata\bitcoin eens renamen naar bitcoin.oud ofzo. Als je daarna de bitcoin software start zou hij weer de hele blockchain eenmalig van begin tot eind moeten binnen halen en kun je je wallet.dat weer op de juiste plek zetten. Zoiets heb ik wel eens gehad, maar check altijd meerdere bronnen op internet voor je zoiets gaat ondernemen, er zijn handleidingen voor. backup is echt het aller belangrijkst denk ik.quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Mocht het fout gaan of te lang duren voordat de coins ontvangen zijn dan stuurt Bitonic de coins terug. Vervolgens kunnen deze in "limbo" terrecht komen omdat de exchange niet weet door wie/naar welk account ze terug verzonden zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:17 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Dit kan toch ook via bittrex direct naar bitconic? Of kleven hier nadelen aan?
Ik gok dat jij er net al je coins in gestoken hebt? 1 man pumpquote:Op donderdag 15 juni 2017 16:20 schreef Toto69 het volgende:
WTF stealthcoin, ding stijgt ff in 30 sec van 4700 naar 6500 net.
Het is makkelijker de private key te exporteren en importeren in een lite wallet die niet 120GB aan blockchain moet binnenhalen. Ik heb het een paar posts hierboven beschreven.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:19 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Je kunt wel een transactie starten maar die zal pas echt definitief worden als de client waarmee hij wordt verstuurd up to date is.. Ik zou persoonlijk een backup maken van de wallet.dat (het liefst alle mappen / hele pc maargoed) en dan de map c:\users\jouwnaam\appdata\bitcoin eens renamen naar bitcoin.oud ofzo. Als je daarna de bitcoin software start zou hij weer de hele blockchain eenmalig van begin tot eind moeten binnen halen en kun je je wallet.dat weer op de juiste plek zetten. Zoiets heb ik wel eens gehad, maar check altijd meerdere bronnen op internet voor je zoiets gaat ondernemen, er zijn handleidingen voor. backup is echt het aller belangrijkst denk ik.
Nee, ik stapte ff in @5700 satoshi, half uur geleden. Kelderde binnen 5 min naar 4600. Ik pissigquote:Op donderdag 15 juni 2017 16:21 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ik gok dat jij er net al je coins in gestoken hebt? 1 man pump
Duurt niet lang voordat je kan stoppen met werken op deze manier.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ik stapte ff in @5700 satoshi, half uur geleden. Kelderde binnen 5 min naar 4600. Ik pissigmaar heb geleerd niet meer te panicsellen ;+ Half uur lang bleef 'ie op 4600-4800, vervolgens trekt iedereen z'n sell op en schiet m'n sell op 6300 erdoor en heb ik weer 0.015 btc profit
Haha, ik kan er zelf ook wel om lachen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:26 schreef Thieske het volgende:
[..]
Duurt niet lang voordat je kan stoppen met werken op deze manier.
Vergeet de vlak-voor-het-weekend-dump van morgen niet.quote:
Alle kleine beetjes helpen. En wie weet wat die 0,015 BTC over 10 jaar waard is.....quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha, ik kan er zelf ook wel om lachen.
Maar ach, 2 dagen terug stond ik op met nog 0.048 btc, zit nu op 0.158. Vind ik toch een lekker verschilletje. Al mag het nog wel x100 gaan
quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:18 schreef Thieske het volgende:
[..]
Het kan, maar bitonic raadt aan om het vanuit een eigen wallet te doen. Vanuit online wallets wil nog wel eens vertraging ontstaan waardoor de transactie geweigerd wordt.
Ah oke top boys thanks voor de heads up!quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:20 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mocht het fout gaan of te lang duren voordat de coins ontvangen zijn dan stuurt Bitonic de coins terug. Vervolgens kunnen deze in "limbo" terrecht komen omdat de exchange niet weet door wie/naar welk account ze terug verzonden zijn.
Niet aan te raden dus...
Ik moet me ook inhouden om niet wat bij te kopenquote:Op donderdag 15 juni 2017 16:50 schreef WavesPlatform het volgende:
Ik zit op m'n handen en typ dit dus met het puntje van m'n neus.
Juist, crashes zijn relaxedquote:Op donderdag 15 juni 2017 16:54 schreef de_boswachter het volgende:
Flink zakken zodat we binnenkort weer flink kunnen plussen
Gewoon paar bitcoin verzilveren, half jaar op een tropisch eiland gaan zitten en dan nog eens kijken.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef EggsTC het volgende:
Gewoon holden jongens, komt allemaal goed
Niet eens!quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:32 schreef McTasty het volgende:
[..]
dan heeft ie wel heel veel panic sales en panic buys gedaan :p
Ach, net iets meer dan een Tesla.quote:
Achteraf lekker makkelijk ja.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ach, net iets meer dan een Tesla.
Waarom niet verkocht trouwens? Dit zag je toch wel aankomen?
^quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:58 schreef fathank het volgende:
omdat de volgende piek nog veel hoger wordt natuurlijk
Mwah, het was redelijk te voorspellen, was veel te hard omhoog gegaan.quote:
Daar twijfel ik niet aanquote:Op donderdag 15 juni 2017 16:58 schreef fathank het volgende:
omdat de volgende piek nog veel hoger wordt natuurlijk
Klopt, het is wachten op nattekatquote:Op donderdag 15 juni 2017 16:59 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mwah, het was redelijk te voorspellen, was veel te hard omhoog gegaan.
Zodra hij verkoopt stap ik weer inquote:
Een bijna heel NL of belgisch team, zo lijkt.quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:02 schreef -jos- het volgende:
Ik ben benieuwd wat jullie van dit project vinden: https://internetofcoins.org
Het idee hiervan vind ik erg mooi, het is nu nog heel erg in de beginfase. Ze zijn nu nog aan het bouwen/testen en over ongeveer een maand gaan ze de coins uitgeven. Dit project is mijn eerste echte crypto investering
Doet me heel erg denken aan Lyke (LKK)? Zelfde idee als ik het goed begrijp. Vind het wel wat.quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:02 schreef -jos- het volgende:
Ik ben benieuwd wat jullie van dit project vinden: https://internetofcoins.org
Het idee hiervan vind ik erg mooi, het is nu nog heel erg in de beginfase. Ze zijn nu nog aan het bouwen/testen en over ongeveer een maand gaan ze de coins uitgeven. Dit project is mijn eerste echte crypto investering
Ik ben meer van het hodlen en wachten.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waarom niet verkocht trouwens? Dit zag je toch wel aankomen?
Ja dat snap ik. Maar wanneer het omlaag gaat is nog maar de vraag. Ben zelf meer van het hodlen omdat ik op termijn toch wel weer een nieuwe ATH verwacht. Geen zin om mijn coins op een exchange te zetten.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:59 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mwah, het was redelijk te voorspellen, was veel te hard omhoog gegaan.
Snelquote:Op donderdag 15 juni 2017 17:18 schreef niggeplease het volgende:
1btc gekocht maar zie dat ie weer verder gaat dalen. maar snel inwisselen voor QRL dan.
Ik snap dat dan niet. Je kan het aan je water aanvoelen dat er een keer een crash komt. Heb je dan ook geen speelgeld of zo? Ik denk dat als je eenmaal een redelijk vermogen hebt opgebouwd dat de druk om te traden er wel af is maar dit zijn wel echt momenten.quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ben meer van het hodlen en wachten.
waarom 2000 en niet 2003,83 of 1996,4?quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:26 schreef niggeplease het volgende:
Als we onder de 2000 komen zitten we in n downtrend.
de vorige low van 25 mei lag rond die koers, eigenlijk iets lager. rond de 1900quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
waarom 2000 en niet 2003,83 of 1996,4?
een bekend filosoof zei ooit: maar ja achteraf is altijd makkelijker pratenquote:Op donderdag 15 juni 2017 17:36 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ik snap dat dan niet. Je kan het aan je water aanvoelen dat er een keer een crash komt. Heb je dan ook geen speelgeld of zo? Ik denk dat als je eenmaal een redelijk vermogen hebt opgebouwd dat de druk om te traden er wel af is maar dit zijn wel echt momenten.
Interessant, ik zal het repertoire van Ali B er eens op naslaan.quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een bekend filosoof zei ooit: maar ja achteraf is altijd makkelijker praten
dus dan heb je nog 20kquote:Op donderdag 15 juni 2017 17:53 schreef Mender het volgende:
Portfolio ¤10k down in 5 dagen
[ afbeelding ]
Nee joh, dat gedoe.quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:36 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ik snap dat dan niet. Je kan het aan je water aanvoelen dat er een keer een crash komt. Heb je dan ook geen speelgeld of zo? Ik denk dat als je eenmaal een redelijk vermogen hebt opgebouwd dat de druk om te traden er wel af is maar dit zijn wel echt momenten.
Als jij aan je water aan kon voelen wanneer die crash kwam en op welk moment je weer terug in moest stappen was je nu multimiljonair.quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:36 schreef Faazz het volgende:
[..]
ook geen gedeeltelijke winstnemingen?quote:Op donderdag 15 juni 2017 18:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee joh, dat gedoe.
Stel dat ik zou verkopen, dan zou ik alle coins (Waves, Lisk, TKN, MGO, WGO, WCT, Trust, PIVX) die ik heb op het juiste moment moeten omzetten naar BTC, dan de BTC naar Euro's of Dollars, dan wachten op de dip, dan weer BTC kopen, dat weer omzetten naar alle andere coins.
Ik zou dan meermalen tegen de transactielimieten van de exchanges aanlopen, teveel risico lopen door het geld daar te stallen en sowieso het juiste in- en uitstapmoment missen omdat ik net die dag voor m'n werk op een klus naar weet-ik-waar ben.
Neuh, ik zit dit soort dipjes gewoon uit en kijk naar de lange termijn.
Ik verkoop maar 1x en dat is als ik uitstap.
Dat heb ik vorig jaar al gedaan, dit zijn de restjes.quote:Op donderdag 15 juni 2017 18:20 schreef niggeplease het volgende:
[..]
ook geen gedeeltelijke winstnemingen?
'Restjes'quote:Op donderdag 15 juni 2017 18:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar al gedaan, dit zijn de restjes.
Ref, banquote:Op donderdag 15 juni 2017 18:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voor extra korting op banhamers, ga naar http://soatez.com/?ref=28544
Hetzelfde sentiment dat ook de prijs zo hard opdrijft. De angst om te laat in of uit de boot te stappen. Het begint alweer te herstellen nu.quote:Op donderdag 15 juni 2017 18:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Het was leuk om bijna tegen de 20k winst aan te zittenKomt vast nog wel een keer.
Maar wat zit er precies achter deze crash? BTC flikkert ook enorm in elkaar en mijn hele portfolio is diep in het rood.
Het ergste lijkt achter de rugquote:Op donderdag 15 juni 2017 18:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Het was leuk om bijna tegen de 20k winst aan te zittenKomt vast nog wel een keer.
Maar wat zit er precies achter deze crash? BTC flikkert ook enorm in elkaar en mijn hele portfolio is diep in het rood.
quote:Op donderdag 15 juni 2017 17:53 schreef Faazz het volgende:
[..]
Interessant, ik zal het repertoire van Ali B er eens op naslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |