quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:48 schreef NatteBever het volgende:
Voelt heerlijk om voor 2/3 uitgestapt te zijn
Londen, too soon...quote:
Panicsellquote:Op donderdag 15 juni 2017 13:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik kijk het nog even t/m vanavond aan en anders cash ik een deel uit. Heb ik toch nog een aardige winst.
Beetje wel eigenlijk, maar ik zie de boel niet echt snel terug bouncen momenteel.quote:
Dan staat ie op 3$ #Optimist!quote:Op donderdag 15 juni 2017 14:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Beetje wel eigenlijk, maar ik zie de boel niet echt snel terug bouncen momenteel.![]()
Maar goed, ik kijk het nog even aan tot 12 uur vanavond ofzo.
quote:Op donderdag 15 juni 2017 14:08 schreef Repeating het volgende:
Deze duik van BTC is nog altijd minder heftig dan die van 27 mei jl... HODL!
Gewoon bewaren.quote:Op donderdag 15 juni 2017 14:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Beetje wel eigenlijk, maar ik zie de boel niet echt snel terug bouncen momenteel.![]()
Maar goed, ik kijk het nog even aan tot 12 uur vanavond ofzo.
en wat is er op 1 augustus danquote:Op donderdag 15 juni 2017 14:20 schreef kthxbye het volgende:
Over de huidige prijzen.. Vrijwel alle altcoins staan gekoppeld aan BTC, dus qua BTC rate gelijk maar fiat rate gaan ze flink omlaag.
Is het dan slim om nu altcoins in te kopen met fiat of misschien slimmer om ETH te kopen met deze dip als ik de verwachting heb dat die hier toch wel weer overheen gaan binnenkort? Ik ben een beetje moe en kan niet meer zo goed rekenen nu.
Of BTC inkopen? Maarja met 1 augustus incoming is het misschien verstandiger om daar nog even mee te wachten.
Hier nog 30 ETH, 10k WAVES, 10k Trust, 32k CFI en 1300 MGOquote:Op donderdag 15 juni 2017 13:51 schreef TimKuik het volgende:
[..]![]()
Al 3 weken, but it pays off... Enkel nog wat Waves en TRST.
UASFquote:Op donderdag 15 juni 2017 14:30 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
en wat is er op 1 augustus dan
Poeh toch zo'n 65k, lekker hoor!quote:Op donderdag 15 juni 2017 14:32 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hier nog 30 ETH, 10k WAVES, 10k Trust, 32k CFI en 1300 MGODat laat ik nog even staan.
Owjah, CFI heb ik ook nog. Hoeveel krijg je per ETH?quote:Op donderdag 15 juni 2017 14:32 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hier nog 30 ETH, 10k WAVES, 10k Trust, 32k CFI en 1300 MGODat laat ik nog even staan.
CFI is nog niet op de markt, ICO heeft hij het over.quote:Op donderdag 15 juni 2017 14:37 schreef carebaer het volgende:
[..]
Poeh toch zo'n 65k, lekker hoor!
CFI kan ik niet vinden op coinmarketcap overigens?
Ja. Wel over een maandje pas.quote:
Correct, je kan een account aanmaken en ETH kopen zonder wallet.quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:22 schreef hmmmz het volgende:
Hoe werkt dit allemaal? Kan ik op Kraken een accountje aanmaken en den ETH kopen of heb ik daar eerste een wallet voor nodig?
wat heb je aan die wallet dan?quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Correct, je kan een account aanmaken en ETH kopen zonder wallet.
Kan jij weer mooie truutjes kopen!quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:26 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die denken dat dit niet meer goedkomt en over 3 weken huilen dat er een nieuwe ATH wordt aangetikt
Lekker laten staan
Ja. Anders lees je de OP even. Dit is ook een goede OP alhoewel je uit dat topic beter weg kunt blijven: https://gathering.tweaker(...)ge/51498065#51498065quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
wat heb je aan die wallet dan?
Kan ik als ik mijn ETH met dik veel winst verkoop op Kraken gewoon weer terugstorten naar mijn bankrekening?
Met een wallet kan je het uitgeven. Daarbij zijn je coins in je eigen beheer.quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
wat heb je aan die wallet dan?
Kan ik als ik mijn ETH met dik veel winst verkoop op Kraken gewoon weer terugstorten naar mijn bankrekening?
karige op = karig. Het staat er niet in.quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:27 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja. Anders lees je de OP even. Dit is ook een goede OP alhoewel je uit dat topic beter weg kunt blijven: https://gathering.tweaker(...)ge/51498065#51498065
Succes!
Ik geef je ook een veel uitgebreider Tweakers OP. Daar staat heel veel in.quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:28 schreef hmmmz het volgende:
[..]
karige op = karig. Het staat er niet in.
ik ook zoiets maar dat is me afgelopen jaren wel vaker gebeurd en keer op keer ging het daarna langzaam weer de goede kant op. Gewoon even je pc uitzetten en lekker laten gaan hahaquote:Op donderdag 15 juni 2017 15:32 schreef McTasty het volgende:
sodeknetter ik ben even 21% van mijn portefeuille kwijt hahaha
ik heb echt nog nooit iets positiefs gehoord over die site.quote:
quote:
quote:
https://www.tradingview.com/chart/ETHUSD/ZLR4FjMH-ETH-USD/quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:36 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ondanks dit wel een crash genoemd kan worden zie ik 500 zeker wel gebeuren.
ik snap niks van dat grafiekje met die al die pijltjes. Kan je het een beetje toelichten?quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.tradingview.com/chart/ETHUSD/ZLR4FjMH-ETH-USD/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |