quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kunnen jullie van de FVD jugend eens kappen met heel FOK! te verkankeren?
Dank
Idd, als ze echt een streng migratiebeleid willen, dan hadden ze beter voor CDA of VVD gestemd.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:33 schreef richolio het volgende:
Die mensen die PVV hebben gestemd hadden dat van tevoren kunnen weten. Moet je maar een beetje opletten, kuddevolk.
Laat maar. We praten weer langs elkaar.quote:
Verbaast me eigenlijk dat het zo lang geduurd heeft voor een partij dat zou doen op de manier van FvD.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dikke kans dat FvD bij de volgende verkiezingen veel zetels van de PVV gaat overnemen.
Thierry hoort thuis in een gesloten inrichting. Je hebt narcisten en je hebt Thierry, Keizer Eigenpijper de Eerste.quote:
Snap jij hoe politiek werkt?quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:38 schreef JanCees het volgende:
Doe maar SGP en FVD erbij. Laat D66 maar incasseren
Ik ben zelfs lidquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Hier stem je toch niet op
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:38 schreef JanCees het volgende:
Doe maar SGP en FVD erbij. Laat D66 maar incasseren
De vloer is respecting womenquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:38 schreef zoekeenleven het volgende:
Hier stem je toch niet op
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vrees niet, genezing is mogelijk.
Krijg je het ultieme kartelkabinet. Daar schieten we niks mee op.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Het zou me niets verbazen als PvdA uiteindelijk toch nog aan tafel gaat zitten.
Dan is het een Clown Fiësta.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Kan Jeroentje Dijsselbloem mooi door op Financiënquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Kabinet kneuzenkermis 1.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Krijg je het ultieme kartelkabinet. Daar schieten we niks mee op.
Zolang er maar niemand van GL die functie krijgt is het wel primaquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:41 schreef Martinello het volgende:
[..]
Kan Jeroentje Dijsselbloem mooi door op Financiën
Ik moet zeggen, die Thierry is heel goed in marketing. "Partijkartel" en "Zakenkabinet" zijn echt prachtige termen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Krijg je het ultieme kartelkabinet. Daar schieten we niks mee op.
Zou ik geen problemen mee hebben. Degelijke man met veel kennis in huis.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:41 schreef Martinello het volgende:
[..]
Kan Jeroentje Dijsselbloem mooi door op Financiën
wij bepalen wel waar het land iets mee opschietquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, die Thierry is heel goed in marketing. "Partijkartel" en "Zakenkabinet" zijn echt prachtige termen.Ook al schieten we er als land n-i-e-t-s mee op, maar dat terzijde. Vind het wel knap van hem, oprecht
Oké!quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, die Thierry is heel goed in marketing. "Partijkartel" en "Zakenkabinet" zijn echt prachtige termen.Ook al schieten we er als land n-i-e-t-s mee op, maar dat terzijde. Vind het wel knap van hem, oprecht
Ze praat wel alsof er nog een lul in haar keel zitquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:43 schreef YazooW het volgende:
Die Marijke Helwegen heeft wel goede pijplippen zeg.
Ze zuigt nog de roest van je trekhaak.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:43 schreef YazooW het volgende:
Die Marijke Helwegen heeft wel goede pijplippen zeg.
Paxcon niet.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Rutte morgen in Groningen, ben ik natuurlijk net de hele dag weg.
Ik bookmark deze voor als Mortaxx over 15 jaar MP isquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wij bepalen wel waar het land iets mee opschiet
Zou hun sieren als ze - in het landsbelang - toch willen regeren. Hopelijk eten ze GL bij komende verkiezingen helemaal leeg.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:40 schreef monkyyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |