quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vrees niet, genezing is mogelijk.
Krijg je het ultieme kartelkabinet. Daar schieten we niks mee op.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Het zou me niets verbazen als PvdA uiteindelijk toch nog aan tafel gaat zitten.
Dan is het een Clown Fiësta.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Kan Jeroentje Dijsselbloem mooi door op Financiënquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Kabinet kneuzenkermis 1.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Krijg je het ultieme kartelkabinet. Daar schieten we niks mee op.
Zolang er maar niemand van GL die functie krijgt is het wel primaquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:41 schreef Martinello het volgende:
[..]
Kan Jeroentje Dijsselbloem mooi door op Financiën
Ik moet zeggen, die Thierry is heel goed in marketing. "Partijkartel" en "Zakenkabinet" zijn echt prachtige termen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Krijg je het ultieme kartelkabinet. Daar schieten we niks mee op.
Zou ik geen problemen mee hebben. Degelijke man met veel kennis in huis.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:41 schreef Martinello het volgende:
[..]
Kan Jeroentje Dijsselbloem mooi door op Financiën
wij bepalen wel waar het land iets mee opschietquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, die Thierry is heel goed in marketing. "Partijkartel" en "Zakenkabinet" zijn echt prachtige termen.Ook al schieten we er als land n-i-e-t-s mee op, maar dat terzijde. Vind het wel knap van hem, oprecht
Oké!quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, die Thierry is heel goed in marketing. "Partijkartel" en "Zakenkabinet" zijn echt prachtige termen.Ook al schieten we er als land n-i-e-t-s mee op, maar dat terzijde. Vind het wel knap van hem, oprecht
Ze praat wel alsof er nog een lul in haar keel zitquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:43 schreef YazooW het volgende:
Die Marijke Helwegen heeft wel goede pijplippen zeg.
Ze zuigt nog de roest van je trekhaak.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:43 schreef YazooW het volgende:
Die Marijke Helwegen heeft wel goede pijplippen zeg.
Paxcon niet.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Rutte morgen in Groningen, ben ik natuurlijk net de hele dag weg.
Ik bookmark deze voor als Mortaxx over 15 jaar MP isquote:Op donderdag 15 juni 2017 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wij bepalen wel waar het land iets mee opschiet
Zou hun sieren als ze - in het landsbelang - toch willen regeren. Hopelijk eten ze GL bij komende verkiezingen helemaal leeg.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:40 schreef monkyyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |