abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:28:43 #61
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171689649
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Huisjesmelker dus. Doe ik ook soms een beetje voor erbij, maar als vriendendienst en dan levert 't niks op. Ook geen gezeik, wat toch mijn voornaamste bezwaar is tegen huisjesmelken.
Op afstand dan hè? Zit gelukkig zelf niet aan de keukentafel bij huurders.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_171689673
quote:
14s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:25 schreef sigme het volgende:

[..]

^O^
Heb je een idee van termijn en hoe dit in te passen in de carrière van de wolf en het schaap?
Eerst de carrieres even een beetje van de grond brengen, sparen en zorgen dat de schaapjes goed op het droge zijn. Nu ik klaar ben met promoveren zit er iig in mijn deel van dat geheel wat schot nu ook! We hebben geen directe haast, maar ik hoop toch wel binnen nu en 10 jaar op pad te gaan :) mooi tijdens een sabbatical ofzo, of misschien 'gewoon' banen opzeggen, gaan en als we terugzijn weer wat nieuws zoeken, maar dan is het carriere bouwen wel belangrijk, dus dat we beide iets hebben waar we 'gewoon' in terug kunnen komen ;)
Ja doei.
pi_171689713
quote:
15s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:28 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Op afstand dan hè? Zit gelukkig zelf niet aan de keukentafel bij huurders.
Dat zat JDx ook niet..
WGR / Huurder betaald niet?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171689743
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind hem niet te vertrouwen en ik benader hem op die manier. Dat lijkt me volkomen menselijk, niemand is een bastion van totale onpartijdigheid, iedereen heeft meningen en beoordeelt mensen op die meningen.

Het is natuurlijk makkelijk om elke mening waar je het niet mee eens bent voer voor BNW te noemen. Feitelijk ben je het gewoon met mij oneens. Dat mag. Maar dat maakt mijn mening geen complotdenkerij. Ik heb gewoon een bijzonder lage pet van Baudet op. Net als ongeveer 90% van de rest van de bezoekers van de SC, die daarom ook niet allemaal complotdenkers zijn.
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik het met je oneens ben, ik duidde slechts de discrepantie tussen jouw verdenking over Baudet en je eerdere klacht over dat topic. Van mij mag je verdenken wie je wilt, op basis van wat dan ook, maar wees wel consistent. Ik zou zelfs willen zeggen dat hoe concreter een verdenking is, hoe meer recht het heeft op een plek in nws/pol. Zijnde iemand die dagelijks naar BNW verwezen wordt zou ik bovendien de laatste zijn om een voor mij onwelgevallige mening af te doen als 'complotdenkerij' (welke in BNW thuis hoort). Sterker nog; wat mij betreft wordt BNW in zijn geheel opgeheven. De dystopie heeft de realiteit al lang en breed ingehaald.
pi_171689744
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Eerst de carrieres even een beetje van de grond brengen, sparen en zorgen dat de schaapjes goed op het droge zijn. Nu ik klaar ben met promoveren zit er iig in mijn deel van dat geheel wat schot nu ook! We hebben geen directe haast, maar ik hoop toch wel binnen nu en 10 jaar op pad te gaan :) mooi tijdens een sabbatical ofzo, of misschien 'gewoon' banen opzeggen, gaan en als we terugzijn weer wat nieuws zoeken, maar dan is het carriere bouwen wel belangrijk, dus dat we beide iets hebben waar we 'gewoon' in terug kunnen komen ;)
Oh ja, ik heb jou wel een tijdje in het werkzoektopic gezien. Inmiddels wat goeds gevonden?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171689745
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat zat JDx ook niet..
WGR / Huurder betaald niet?
Stel je voor nou is dat alleen de huur stel ze hebben muren uit het pand geslagen?
pi_171689768
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ja, ik heb jou wel een tijdje in het werkzoektopic gezien. Inmiddels wat goeds gevonden?
Ik heb wat projecten lopen, begin volgende week op een freelance klus, en heb nog wat academische en non-academische leads lopen. Ben eerst op vakantie geweest in mei, en nu eigenlijk pas echt serieus aan het zoeken, omdat we echt eerst even 3 weken samen wilden hebben om he-le-maal niets te doen :)
Ja doei.
pi_171689775
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:33 schreef john2406 het volgende:

[..]

Stel je voor nou is dat alleen de huur stel ze hebben muren uit het pand geslagen?
U zegt wat?

Stel je voor! Nou is dat alleen de huur, maar stel dat ze de muren uit het pand hebben geslagen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171689800
quote:
10s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:34 schreef sigme het volgende:

[..]

U zegt wat?

Stel je voor! Nou is dat alleen de huur, maar stel dat ze de muren uit het pand hebben geslagen?
sjoen moet je gewoon negeren. Of nou ja, als je alleen maar wat vermaakt wilt worden kan het prima 8-) :')
Ja doei.
pi_171689829
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

sjoen moet je gewoon negeren. Of nou ja, als je alleen maar wat vermaakt wilt worden kan het prima 8-) :')
Stelt ook niks anders voor hier toch?
pi_171689834
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

sjoen moet je gewoon negeren. Of nou ja, als je alleen maar wat vermaakt wilt worden kan het prima 8-) :')
Och, als je nog weet wat mijn beroep is, dan weet je dat ik toch op kantoor zit om anderen te verbeteren. Zo voel ik me nog een beetje werkend.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171689851
quote:
12s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Och, als je nog weet wat mijn beroep is, dan weet je dat ik toch op kantoor zit om anderen te verbeteren. Zo voel ik me nog een beetje werkend.
:D! _O-

Ik moet zo maar eens naar m'n eerste meeting van de dag :z
Ja doei.
pi_171689864
quote:
12s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Och, als je nog weet wat mijn beroep is, dan weet je dat ik toch op kantoor zit om anderen te verbeteren. Zo voel ik me nog een beetje werkend.
Neem ik toch niet aan ben geworden wat ik ben met gebreken als ik die opeens verbeter kent men mij niet meer. Moet ik weer opnieuw beginnen.
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:38:09 #74
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171689866
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat zat JDx ook niet..
WGR / Huurder betaald niet?
Tsja, met 1 woning is het een ander verhaal dan met 10.000, natuurlijk.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_171689873
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D! _O-

Ik moet zo maar eens naar m'n eerste meeting van de dag :z
Have fun!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171689874
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niet gezegd dat ik het met je oneens ben, ik duidde slechts de discrepantie tussen jouw verdenking over Baudet en je eerdere klacht over dat topic. Van mij mag je verdenken wie je wilt, op basis van wat dan ook, maar wees wel consistent. Ik zou zelfs willen zeggen dat hoe concreter een verdenking is, hoe meer recht het heeft op een plek in nws/pol. Zijnde iemand die dagelijks naar BNW verwezen wordt zou ik bovendien de laatste zijn om een voor mij onwelgevallige mening af te doen als 'complotdenkerij' (welke in BNW thuis hoort). Sterker nog; wat mij betreft wordt BNW in zijn geheel opgeheven. De dystopie heeft de realiteit al lang en breed ingehaald.
Ik vond mijn mening geen BNW-materiaal. Mijn mening is ook niet vergelijkbaar met de inhoud van de complotten die je in het topic over de Amerikaanse politiek voorbij ziet komen.

Verder ben ik helemaal voor consistentie. Je zult mij niet snel de ketel zien zijn die de pot verwijt.
pi_171689890
Een tante van mij verwachte vorige maand nog een huis van 1,8 miljoen te erven. Komt ze er gisteren achter dat d'r ouders decennialang uitsluitend rente op de hypotheek hebben betaalt. Eigenlijk best schandalig dat ouders zover boven hun stand hebben kunnen leven dat ze, ondanks dat ze in een gigantisch pand hebben kunnen wonen, niks nalaten. Ga dan even wat kleiner wonen opdat je wat kapitaal kan creëren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2017 14:39:34 ]
pi_171689892
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D! _O-

Ik moet zo maar eens naar m'n eerste meeting van de dag :z
Niet in Nederland toch?
pi_171689919
quote:
10s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:39 schreef LelijKnap het volgende:
Een tante van mij verwachte vorige maand nog een huis van 1,8 miljoen te erven. Komt ze er gisteren achter dat d'r ouders decennialang uitsluitend rente op de hypotheek hebben betaalt. Eigenlijk best schandalig dat ouders zover boven hun stand hebben kunnen leven dat ze, ondanks dat ze in een gigantisch pand hebben kunnen wonen, niks nalaten. Ga dan even wat kleiner wonen opdat je wat kapitaal kan creëren.
Raad haar maar aan afstand te doen van de erfenis, kon ze wel eens iets erven wat ze niet wil.
pi_171689947
1.8 mijj. zie dat maar eens een koper voor te vinden.
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:43:26 #81
104871 remlof
Europees federalist
pi_171689985
Wat is dat "Weggejorist en opgerot -- WAHRHEIT" toch dat ik steeds voorbij zie komen? :?
pi_171689997
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:38 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vond mijn mening geen BNW-materiaal. Mijn mening is ook niet vergelijkbaar met de inhoud van de complotten die je in het topic over de Amerikaanse politiek voorbij ziet komen.

Verder ben ik helemaal voor consistentie. Je zult mij niet snel de ketel zien zijn die de pot verwijt.
Omdat het niet (slecht) onderbouwd is? Als dat de maatstaf zou zijn, dan had ik Clinton ook gewoon een kinderetende hybride reptiel mogen noemen 'omdat ik haar niet vertrouw'.
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:44:31 #83
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171690001
quote:
5s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:43 schreef remlof het volgende:
Wat is dat "Weggejorist en opgerot -- WAHRHEIT" toch dat ik steeds voorbij zie komen? :?
Volgens mij een incrowd-dingetje uit KLB SC of zo :?
KLB / [KLB SC] Weggejorist en opgerot
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_171690030
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:40 schreef john2406 het volgende:

[..]

Raad haar maar aan afstand te doen van de erfenis, kon ze wel eens iets erven wat ze niet wil.
Gaat ze ook niet doen inderdaad. Schijnbaar kan het ook zo zijn dat je jaarlijks rente moet betalen over geld?
pi_171690036
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:44 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Omdat het niet (slecht) onderbouwd is? Als dat de maatstaf zou zijn, dan had ik Clinton ook gewoon een kinderetende hybride reptiel mogen noemen 'omdat ik haar niet vertrouw'.
Nee, jij legt mij in de mond dat ik er van overtuigd zou zijn dat Baudet de toekomstige dictator van dit land is. Dat ben ik niet en dat heb ik ook niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik hem er voor aan zien om eerder een dictator te zijn dan een democratisch verkozen leider. Dat is een waardeoordeel. Geen complot.
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:46:51 #86
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171690038
quote:
10s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:39 schreef LelijKnap het volgende:
Een tante van mij verwachte vorige maand nog een huis van 1,8 miljoen te erven. Komt ze er gisteren achter dat d'r ouders decennialang uitsluitend rente op de hypotheek hebben betaalt. Eigenlijk best schandalig dat ouders zover boven hun stand hebben kunnen leven dat ze, ondanks dat ze in een gigantisch pand hebben kunnen wonen, niks nalaten. Ga dan even wat kleiner wonen opdat je wat kapitaal kan creëren.
Balen man. Ben je dood en zijn je kinderen pissed off. Die ouders zit het allemaal niet mee. Gelukkig hebben ze tijdens hun leven wel chil gewoond.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:47:28 #87
104871 remlof
Europees federalist
pi_171690051
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:44 schreef Perrin het volgende:

[..]

Volgens mij een incrowd-dingetje uit KLB SC of zo :?
KLB / [KLB SC] Weggejorist en opgerot
Ah, meegebracht door die kutpubers die hier de zaak lopen te vernachelen dus.
pi_171690065
quote:
6s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:23 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ha, sigme. Leuk dat je langskomt.
Hey, nog even een reactie op die van jou; het verschil is dat ik anders dan Japie wel de kans heb om aantijgingen zoals in die reactie te weerleggen.
pi_171690068
quote:
Het Europese Hof van Justitie heeft uitspraak gedaan in de zaak die door Brein is aangespannen tegen providers Ziggo en Xs4all. De rechter bepaalde dat The Pirate Bay met zijn dienst inbreuk maakt op auteursrechten, waardoor een nieuwe blokkade op handen lijkt.
Het internet wordt binnenkort weer gedeeltelijk geblokkeerd voor Nederlanders.
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:49:18 #90
104871 remlof
Europees federalist
pi_171690086
quote:
13s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:48 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Het internet wordt binnenkort weer gedeeltelijk geblokkeerd voor Nederlanders.
* remlof stoft z'n TOR-browser af
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')