Als het goed is heeft MGO op waves een piek in het begin naar boven de 3dollarquote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:20 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Best wel makkelijk verdiend als je de eerste bent met een sell order.
30 procent is nog te weinig. Ik wacht nog ffquote:
haters gonna heetquote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:30 schreef Cyanide- het volgende:
[..]![]()
Voor de tweede keer in een week tijd lekker aan verdiend weer hoor
Zie paar posts boven je. Ik kocht omdat ik een bounce verwachte. Die hebben we, dus ik stap uit.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:30 schreef Oscar. het volgende:
[..]
30 procent is nog te weinig. Ik wacht nog ff
Dat zegt niet zoveel over de coin natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:30 schreef Cyanide- het volgende:
[..]![]()
Voor de tweede keer in een week tijd lekker aan verdiend weer hoor
True, ik heb verder ook geen warme gevoelens bij DGB, dus ik geloof zo dat het een shitcoin isquote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel over de coin natuurlijk.
Bittrex is een Exchange, waar je tijdelijk bv je gekochte BTC/ETH kunt opslaan om te traden voor andere coins/tokens.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:22 schreef jeroendh het volgende:
Ik wil beginnen met crypto. Heb de OP gelezen maar waar kan ik mij het beste aanmelden als ik verschillende Crypto wil kopen?
En welke wallet kan ik dan het beste gebruiken?
Bittrex lijkt mij een goede alles in 1 of niet?
Bittrex is een goede exchange om coins te kopen, bewaren zou ik in een offline wallet doen, bestaat altijd een kans dat een exchange gehacked wordt. Voor elke coin is er een eigen wallet. Deze wallet en informatie over de coin kan je vinden op de officiele website van de desbetreffende coin (of in het officiele topic op bitcointalk.org). Maak altijd een backup/notitie van je wallet (private key).quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:22 schreef jeroendh het volgende:
Ik wil beginnen met crypto. Heb de OP gelezen maar waar kan ik mij het beste aanmelden als ik verschillende Crypto wil kopen?
En welke wallet kan ik dan het beste gebruiken?
Bittrex lijkt mij een goede alles in 1 of niet?
Is al een dag te handelen op: https://liqui.io/#/exchange/MGO_BTCquote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:48 schreef Cyanide- het volgende:
Wat zien jullie als reële prijs voor MGO? Op Tidex gaat 'ie voor 0.0008190BTC, en ik zie op Bittrex in het orderboek veel liggen tot 0.000400BTC...
owww smerig. Meteen weggehaaldquote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:51 schreef fathank het volgende:
Referrals zijn niet toegestaan maar in de op staat er 1 naar litebit, eindigend op 94..
Sia net bijgekocht. Nu is het de beurt aan de Aziaten en Chinezen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:52 schreef edcetera het volgende:
Zie mijn portofolio 0,01 BTC naar beneden gaan tijdens het refreshen:
Kijken wat het is: Bitshares is een van de weinigen, die in de - staat.
Na ja: Weten we dat ook weer![]()
DGB en zeker Sia doen het echter lekker.
WTF? Ik heb die OP toen geschreven. Iemand na mij heeft die referral er dus in geplaatst. Niet tof. Ga je schamen...quote:
zie editquote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:56 schreef NatteBever het volgende:
[..]
WTF? Ik heb die OP toen geschreven. Iemand na mij heeft die referral er dus in geplaatst. Niet tof. Ga je schamen...
Als je de weg een beetje leert kennen valt het reuze mee gelukkigquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:00 schreef VeX- het volgende:
Het is dat je er goed geld in kan maken, maar wat is dit eigenlijk een naargeestig wereldje.
Scams, trolls, hebzucht, onbetrouwbare exchanges, volatiliteit, racisme, lifesavings die even verdampen.
Op het moment dat ik echt flink heb gecasht trek ik mn handen ervanaf, denk ik.
Wat dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:03 schreef TourOfData het volgende:
Ban Oscar. Die gast probeert geld te verdienen aan andermans werk van OP.
En dat is ook nog moderator. Zum kotzen, haalt gauw weg als-ie betrapt is.
mag ie ook wel uitleggenquote:
Yobit heeft er ook eentje ...quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:52 schreef Oscar. het volgende:
[..]
owww smerig. Meteen weggehaald
Nog smeriger is dat hij in de FP is beland nadat ZetaOS hem geopend heeft.
GC / [SC] Cryptocurrencies #493 Google zit in Ripple !!!
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:01 schreef MaGNeT het volgende:
Onvoorstelbaar dat je het lef hebt om je referral in de OP te prutsen.
Dan zit het echt niet goed met je gevoel voor normen en waarden.
Oscar opende alleen maar een nieuw topic waar de link al in zat, origineel blijkt van ZetaOS te zijn die wel vaker z'n referrals hier probeerde te spammen. Volgens mij hebben we dat hele "geen referral" beleid hier aan hem te danken.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:03 schreef TourOfData het volgende:
Ban Oscar. Die gast probeert geld te verdienen aan andermans werk van OP.
En dat is ook nog moderator. Zum kotzen, haalt gauw weg als-ie betrapt is.
zit er ook sinds topic 493 in...quote:
Nog meer reden om die gast te bannen van FOK. Waar moet ik zijn om dit gedaan te krijgen?quote:
Yup, vergelijk GC / [SC] Cryptocurrencies #492 Google zit in BAT !!! en de daaropvolgende: GC / [SC] Cryptocurrencies #493 Google zit in Ripple !!!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:07 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Godsamme...kun je nagaan of dit ook door diezelfde gast komt, Oscar?
Klopt, het topic daarvoor heb ik nog geopend, daar zat ie nog niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:07 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zit er ook sinds topic 493 in...
en nu weg
Je kan op iedere node een eigen matcher draaien, DEX is dus wel degelijk decentralized als je een eigen exchange wil draaien op je eigen matcher node. Daar doet Waves helemaal niets aan.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:11 schreef Zith het volgende:
Ik vind het ook behoorlijk jammer dat WAVES heeft laten zien dat de exchange niet decentralized is. Whats next? Zijn ze nu ook verantwoordelijk voor de users op de exchange? Als de US zegt dat ze geen US users mogen hebben blokkeren ze die dan ook allemaal?
Bij een echte dEx zou er geen organizatie aan te wijzen zijn die verantwoordelijk is voor wat er gebeurt op de blockchain (zoals, bijv... BTC).
Hoe kunnen we deze persoon een permban laten krijgen?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:07 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zit er ook sinds topic 493 in...
en nu weg
Hij kan je vast een link geven waar je dat kan aanvragenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoe kunnen we deze persoon een permban laten krijgen?
Nou nee, de Nigger token bestaat gewoon nog op de blockchain: http://www.wavesgo.com/as(...)gihMBa5ssntxMsWfDy9Bquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:11 schreef Zith het volgende:
Ik vind het ook behoorlijk jammer dat WAVES heeft laten zien dat de exchange niet decentralized is. Whats next? Zijn ze nu ook verantwoordelijk voor de users op de exchange? Als de US zegt dat ze geen US users mogen hebben blokkeren ze die dan ook allemaal?
Bij een echte dEx zou er geen organizatie aan te wijzen zijn die verantwoordelijk is voor wat er gebeurt op de blockchain (zoals, bijv... BTC).
ik heb het aan de FA's gemeld. Zij gaan verdere stappen ondernemen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoe kunnen we deze persoon een permban laten krijgen?
Ga dan maar lekker wat ouwe katten memes, jengelende babies en de rest, wat in de context, die je genoemd hebt op een laffe, hypocriete manier met je familie en kennissen delen op Facebook en dat soort media om IRL achteraf dubbel genaaid te worden, wat je ooit gezegd hebt.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:00 schreef VeX- het volgende:
Het is dat je er goed geld in kan maken, maar wat is dit eigenlijk een naargeestig wereldje.
Scams, trolls, hebzucht, onbetrouwbare exchanges, volatiliteit, racisme, lifesavings die even verdampen.
Ik probeer het morgen wel weerquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:23 schreef Toto69 het volgende:
Weet iemand hoe laat mgo tradebaar is op bittrex.
Weet iemand hoe je MGO kunt verzenden vanuit je wallet? Hoe werkt dat met tokens?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:23 schreef Toto69 het volgende:
Gaat het een race worden wie het eerst kan dumpen?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:23 schreef Toto69 het volgende:
Wat is het verschil met deze wereld, waarin meiden verkracht worden, andersgelovigen hun hoofden eraf gehakt worden, witte boord criminelen de pensioenpotten tegen vage constructies kapitalen eraf sluizen, de ECB die bepaalt hoeveel waard je kapitaal zal worden zonder dat je iets tegen kunt doen, etc.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:00 schreef VeX- het volgende:
Ik heb ze nietquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gaat het een race worden wie het eerst kan dumpen?
Hahaquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, je wil ze kopen? Ik heb nog wel een referral linkje voor je
Hopelijk omhoog, al ben ik al heel tevreden met de huidige waarde van m'n MGOquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha
Ik ben benieuwd wat er gebeurt met de koers straks.
The only way is upquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hopelijk omhoog, al ben ik al heel tevreden met de huidige waarde van m'n MGO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |