Ja.quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:55 schreef onlogisch het volgende:
Blijft trouwens de marketcap 100.000.000 coins voor Waves?
Dat zal zeker meehelpen, vooral als ze dat zo implementeren dat programmeurs het ook fijn vinden om er mee te werken.quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:54 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Is dat je verwachting ook als ze met smart contracts gaan komen?
TKNquote:Op woensdag 31 mei 2017 22:58 schreef MaGNeT het volgende:
Natuurlijk twijfel ik zelf ook wel eens aan m'n investeringen.
Als ik een coin een week lang zie duiken dan moet ik soms ook wel even een knop omzetten om te denken "oh ja, waarom ben ik er ook alweer ingestapt?"
En dat geeft vaak wel weer genoeg vertrouwen om niet te dumpen en goed te slapen.
Denk dat WAVES komende dagen weer een nieuwe ATH gaat opzoeken. Volume is omlaag gegaan, koers hetzelfde gebleven, komt straks wel een spikequote:Op woensdag 31 mei 2017 22:47 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Zit je nooit naast dan? Waves is sindsdien alleen maar gezakt, terwijl Stratis als een gek van 2 dollah naar 6 dollar in 1 dag tijd gegaan is.
Ook zo'n token waar ik vertrouwen in heb, ondanks het gezeur met dat VISA logo.quote:
Heb je helemaal geen ETH meer?quote:Op woensdag 31 mei 2017 23:07 schreef MaGNeT het volgende:
Daarnaast verwacht ik van Trustcoin (WeTrust) nog een hoop zodra hun Dapp klaar is.
Je moet in de crypto wereld soms maanden of langer geduld hebben maar vaak loont het wel.
Bij ETH ben ik daar het schip mee ingegaan, te vroeg verkocht...
TRSTquote:Op woensdag 31 mei 2017 23:07 schreef MaGNeT het volgende:
Daarnaast verwacht ik van Trustcoin (WeTrust) nog een hoop zodra hun Dapp klaar is.
Je moet in de crypto wereld soms maanden of langer geduld hebben maar vaak loont het wel.
Bij ETH ben ik daar het schip mee ingegaan, te vroeg verkocht...
Zo zo zonde dat je geen ETH meer hebt...quote:Op woensdag 31 mei 2017 23:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
0.2
Altijd handig als fee voor het verzenden van de tokens
En Ripple ookquote:Op woensdag 31 mei 2017 23:42 schreef NatteBever het volgende:
Op TKN na staan al mijn coins (ETH, WAVES, TRST) weer mooi in het groen
Wat mij vertrouwen geeft in Waves is dat het platform is voor ICOs, waarvan de meeste geen "extreme hype" waren en hun dev tijd nemen (MobileGo): Long term projects. (ok de "scams" bestaan zeker met "unverified coins"), maar geen extreme "scam pumps".quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat zal zeker meehelpen, vooral als ze dat zo implementeren dat programmeurs het ook fijn vinden om er mee te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |