Google zit er in als het hun geld oplevert en hun eigen min of meer monopoly business kan beschermen, dus: Google zit er in!quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:08 schreef McTasty het volgende:
Tuurlijk niet, google koopt het gewoon als het veelbelovend is..
Wat moet je met BAT tokens terwijl je geen equity in het bedrijf krijgt.
Nee, denk het niet.quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:27 schreef edcetera het volgende:
[..]
Google zit er in als het hun geld oplevert en hun eigen min of meer monopoly business kan beschermen, dus: Google zit er in!
Alternatieve browser/plugin, die hun ad systeem kunnen bedreigen: Tuurlijk zitten ze erin.
"This will not happen to Google".
Goed we laten in het midden of ze hier geld mee gaan verdienen of niet. Ik ben wel benieuwd waarom je denkt dat ze door het kopen van coins hun monopoly op de advertising business kunnen behouden? Je kunt namelijk niks met coins die je hebt, behalve natuurlijk traden.quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:27 schreef edcetera het volgende:
[..]
Google zit er in als het hun geld oplevert en hun eigen min of meer monopoly business kan beschermen, dus: Google zit er in!
Alternatieve browser/plugin, die hun ad systeem kunnen bedreigen: Tuurlijk zitten ze erin.
"This will not happen to Google".
Hear hear ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:35 schreef MaGNeT het volgende:
Ik durf er wel 10 Waves om te verwedden dat binnen 365 dagen blijkt dat Google er niets mee te maken heeft en er niet in zit op dit moment.
Wie quote me even?
twitter:Google twitterde op woensdag 31-05-2017 om 21:55:46Basic Attention Token #BAT dump in 24 hours! reageer retweet
No score/10quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:41 schreef MaGNeT het volgende:
twitter:Google twitterde op woensdag 31-05-2017 om 21:55:46Basic Attention Token #BAT dump in 24 hours! reageer retweet
10 😉 Dan ben je niet heel zeker hahaquote:Op woensdag 31 mei 2017 22:35 schreef MaGNeT het volgende:
Ik durf er wel 10 Waves om te verwedden dat binnen 365 dagen blijkt dat Google er niets mee te maken heeft en er niet in zit op dit moment.
Wie quote me even?
10 Waves is over 365 dagen misschien wel 1.000 Euroquote:Op woensdag 31 mei 2017 22:44 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
10 😉 Dan ben je niet heel zeker haha
Zit je nooit naast dan? Waves is sindsdien alleen maar gezakt, terwijl Stratis als een gek van 2 dollah naar 6 dollar in 1 dag tijd gegaan is.quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
10 Waves is over 365 dagen misschien wel 1.000 Euro
Ja of 10 cent.quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat zet het wel weer in een ander perspectief ;-)quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ben mede door dit topic (en vooral jou), redelijk op gevoel in Waves gestaptquote:Op woensdag 31 mei 2017 22:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waves staat op 119.000 Satoshi op Bittrex, ofwel zo'n $ 2,70.... dat noem ik niet "gezakt", hooguit een lichte correctie na het doorstijgen tot net over de $ 3,00 vorige week.quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:47 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Zit je nooit naast dan? Waves is sindsdien alleen maar gezakt, terwijl Stratis als een gek van 2 dollah naar 6 dollar in 1 dag tijd gegaan is.
Wie had 3,5 maand geleden gedacht dat Ethereum op $230 zou staan?quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waves staat op 119.000 Satoshi op Bittrex, dat noem ik niet "gezakt".
Ik zit alleen maar in waar ik wat van verwacht en die ik begrijp.
Dat betekent dat ik er een beetje tijd in heb zitten om dat uit te zoeken.
Natuurlijk kan ik het mis hebben, net als dat ik niet zeker weet of Google in Waves of Lisk zit
Maar met wat men nu ontwikkelt voor Waves heb ik meer dan genoeg vertrouwen om er in te blijven zitten tot $15
$100 voor Waves is natuurlijk ver weg, dat besef ik ook, was ook meer een grapje net.
Ik niet, anders had ik er nu wel dik ingezetenquote:Op woensdag 31 mei 2017 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie had 3,5 maand geleden gedacht dat Ethereum op $230 zou staan?
Dat kan dus ook zomaar met Waves gebeuren.quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik niet, anders had ik er nu wel dik ingezeten
Is dat je verwachting ook als ze met smart contracts gaan komen?quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waves staat op 119.000 Satoshi op Bittrex, ofwel zo'n $ 2,70.... dat noem ik niet "gezakt", hooguit een lichte correctie na het doorstijgen tot net over de $ 3,00 vorige week.
En zeker niet als je ziet waar de prijs 2 maand geleden op stond...
Ik zit alleen maar in waar ik wat van verwacht en die ik begrijp.
Dat betekent dat ik er een beetje tijd in heb zitten om dat uit te zoeken.
Natuurlijk kan ik het mis hebben, net als dat ik niet zeker weet of Google in Waves of Lisk zit
Maar met wat men nu ontwikkelt voor Waves heb ik meer dan genoeg vertrouwen om er in te blijven zitten tot $15
$100 voor Waves is natuurlijk ver weg, dat besef ik ook, was ook meer een grapje net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |