Die zal wel komen opdagen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:40 schreef chufi het volgende:
Baardaap hoeft je natuurlijk niets mer wijs te maken
Volgens mij is er gewoon deze periode in weinig 40+ topics gepost ...quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:46 schreef sacha het volgende:
dit is bijna het enige topic wat niet gesloten wordt
dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is er gewoon deze periode in weinig 40+ topics gepost ...
ONZ is je plekquote:
Zo is dat en gaat waarschijnlijk maandag pas weer weg .. of dinsdag en misschien is ze er dan over een week al weer ... Geen idee.. hangt van de flightschedule afquote:
bijzonder en leukquote:
spannend hoor!quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarna mag ze nog even op en neer naar
We zijn benieuwd.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor het morgen hoe het dr bevallen is en hoe dr schema er de komende dagen uitziet..
leuk sjoef, én handig, zo'n dochterquote:Op woensdag 14 juni 2017 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor het morgen hoe het dr bevallen is en hoe dr schema er de komende dagen uitziet..
coke niequote:Op woensdag 14 juni 2017 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nog steeds zo is die familie korting ,
Voor welke maatschappij vliegt je dochter?quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:41 schreef chufi het volgende:
Ik laat haar niets voor me smokkelen hoor Mo
Spaans vliegen op zn Engelsquote:Op woensdag 14 juni 2017 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor welke maatschappij vliegt je dochter?
Of ben ik dat alweer vergeten?
Tegen gereduceerde prijzen reizen voor familie zal er tegenwoordig wel niet meer bij zijn gok ik zo.quote:
Hooguit voorrang bij het incheckenquote:Op woensdag 14 juni 2017 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tegen gereduceerde prijzen reizen voor familie zal er tegenwoordig wel niet meer bij zijn gok ik zo.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter heeft vandaag in Montenegro haar duikbrevet gehaald, morgen zet ze haar reis voort richting Sarajevo.
Dan is ze gelukkig weer boven water dus.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter heeft vandaag in Montenegro haar duikbrevet gehaald, morgen zet ze haar reis voort richting Sarajevo.
stoer wijf!quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Scherp!quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is ze gelukkig weer boven water dus.
Vorig jaar was ik in Spanje en niet naar Frankrijk geweestquote:Op woensdag 14 juni 2017 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je gaat toch meestal naar Frankrijk toch?
Ja echt, nog geen 1.60 groot, maar zo stoer als wat.quote:
Hier Sas 40+ / Zeikhoek #6quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:01 schreef sacha het volgende:
waar is mijn zeiktopiek, vraagt uw modske![]()
@mobiel zit
Ben vandaag (in huis en op balkon) ontbloot van boven.quote:
Frustratie over rucola, hoe dan?quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:08 schreef sacha het volgende:
[..]
dank, mijn rucola frustratie is alweer over
*delete mental image*quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben vandaag (in huis en op balkon) ontbloot van boven.
Idee voor een nieuw topic, "Wat heb jij vandaag aan (of juist niet)?"quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben vandaag (in huis en op balkon) ontbloot van boven.
Oh bah, die dikke stelen is echt zo onsmakelijk, jammer, want normaal vind ik rucola lekkerquote:Op woensdag 14 juni 2017 20:13 schreef sacha het volgende:
[..]
gewoon, veel te dikke stelen en smakeloos
Juist.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet naar jouw cupmaat?
Die heb je al gevraagd toen je die dirndl voor me kochtquote:Op woensdag 14 juni 2017 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet naar jouw cupmaat?
quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb je al gevraagd toen je die dirndl voor me kocht
U was in Duitsland?quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Zal toch niet?
Had er afgelopen week bijna weer één voor je gekocht...
Yep, in Regensburg bij het EK Honkbal voor clubteams.quote:
Gezellig! En heeft je club gewonnen?quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, in Regensburg bij het EK Honkbal voor clubteams.
Etalages vol met lederhosen en dirndls weer...
gefeliciteerd...
Om de eerste en de laatste vraag te beantwoorden: Niet mijn club heeft gewonnen...quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezellig! En heeft je club gewonnen?
Jammer van de dirndl wel
Bedankt, met wat eigenlijk?
Als ik die kant weer op ga, dan neem ik er wel 1 mee.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:28 schreef sacha het volgende:
ik wil goftedomme ook een dirndl!![]()
@trouwenmethoeheetieookalweer
smoothquote:Op woensdag 14 juni 2017 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik die kant weer op ga, dan neem ik er wel 1 mee.
Wat is je cupmaat?
Ah, Neptunus dusquote:Op woensdag 14 juni 2017 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om de eerste en de laatste vraag te beantwoorden: Niet mijn club heeft gewonnen...
quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is je cupmaat?
Hansi Hinterseer?quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:28 schreef sacha het volgende:
ik wil goftedomme ook een dirndl!![]()
@trouwenmethoeheetieookalweer
quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is je cupmaat?
Yep...quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij de AH is de kipfilet in de aanbieding
Scheiße!quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep...
Amsterdam verloor helaas de halve finale van Bologna mede dankzij een Oostenrijkse scheidsrechter die volgens mij nooit eerder honkbal had gezien...
die is vast 13quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:30 schreef Deisyy het volgende:
R&P / Vriendin wil geen seks meer.
Was zich 2 x per week en vraagt zich af waarom zijn vriendin geen seks meer met hem wil
Jawel, was leuk met een groepje van een man/vrouw of 40.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Scheiße!
Maar ik ga er maar vanuit dat het toch wel gezellig was.
Spelen ze tegenwoordig op hun 13e niet meer met Lego?quote:
jezus, die heb jij er in geshopt!quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Christus, waar verstop jij die hamster?
Ik word overal van beschuldigd...quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:36 schreef sacha het volgende:
[..]
jezus, die heb jij er in geshopt!![]()
*trots kijkt
in ieder geval geen nieuwe tietenquote:Op woensdag 14 juni 2017 20:58 schreef chufi het volgende:
We zullen nooit weten wat er allemaal aanspoelt op dat strand daar...
Eerst de cupmaten en nu dit....quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:57 schreef sacha het volgende:
iemand hier een kunstgebit of anderzijds een prothese?
ja fuck it, tis zoals het isquote:Op woensdag 14 juni 2017 21:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerst de cupmaten en nu dit....
Maar nee, maar misschien dat het er ooit van komt, je weet het niet.
Heb nog wel een gipsen model liggen... Ooit als asbak gebruiktquote:Op woensdag 14 juni 2017 21:57 schreef sacha het volgende:
een asbak in mijn bek, hoe toepasselijkquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb nog wel een gipsen model liggen... Ooit als asbak gebruikt![]()
Heb een keer eikenhouten deur in mijn bek gekregen toen die ingeramd werd in kraakpand door knokploeg.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:57 schreef sacha het volgende:
eikenhouten tanden en kiezenquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:32 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb een keer eikenhouten deur in mijn bek gekregen toen die ingeramd werd in kraakpand door knokploeg.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:39 schreef Stien_Struis het volgende:
De laatste keer dat ik bij dokter was had ie nog Windows 98
misschien mag ik wel een nieuwequote:Op woensdag 14 juni 2017 22:44 schreef tong80 het volgende:
Mijn opa lag in het ziekenhuis. Kreeg het kunstgebit niet in. Was van opoe.
ik ben bloed serieus Stien!quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:55 schreef Stien_Struis het volgende:
De grappen vliegen om je oren hier.
Het moet niet veel gekker worden.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:55 schreef Stien_Struis het volgende:
De grappen vliegen om je oren hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juni 2017 18:07 schreef chufi het volgende:
Middag .. Hier zweeft zeVertraging, dat begint goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Was de planning dat ze dit weekend even bij je langs komt?quote:
Zaterdag vliegt ze op Amsterdam zonder terug te hoeven om zondag op en neer naar Londen Luton te gaan en maandag weet ik niet precies ze had het over standby.. Maar dus 2 of 3 nachten hier.. Ze zal hier niet slapen dat niet want betaald hotel op Schiphol ... Maar het kan ook anders worden .. Geen idee, maar ze komt wel langsquote:Op donderdag 15 juni 2017 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was de planning dat ze dit weekend even bij je langs komt?
Mooi.quote:Op donderdag 15 juni 2017 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zaterdag vliegt ze op Amsterdam zonder terug te hoeven om zondag op en neer naar Londen Luton te gaan en maandag weet ik niet precies ze had het over standby.. Maar dus 2 of 3 nachten hier.. Ze zal hier niet slapen dat niet want betaald hotel op Schiphol ... Maar het kan ook anders worden .. Geen idee, maar ze komt wel langs
Ik had nog een diepvries Griekse aardappelschotel.. 1012 min, in de fryerd op 180 en klaarquote:Op donderdag 15 juni 2017 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooi.
Zit me te bedenken wat ik straks moet gaan eten, heb geen echte trek.
Gisteren had ik frites met gyros, uien en champignons.quote:Op donderdag 15 juni 2017 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had nog een diepvries Griekse aardappelschotel.. 1012 min, in de fryerd op 180 en klaar
Wie is dat?quote:Op donderdag 15 juni 2017 19:57 schreef sacha het volgende:
Klaas Koe is dood, had een klein wondje, hoge koorts, opgenomen in ziekenhuis, bacteriële infectie, einde oefening
jong maar nu doodquote:Op donderdag 15 juni 2017 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. Triest is dat altijd zoiets.. Hoe oud was ie?
quote:Op donderdag 15 juni 2017 19:57 schreef sacha het volgende:
Klaas Koe is dood, had een klein wondje, hoge koorts, opgenomen in ziekenhuis, bacteriële infectie, einde oefening
Oeps.quote:
Je kan pech hebben, een infectie heb je zo hoor.quote:
f*cking goeie ontwerper jahquote:Op donderdag 15 juni 2017 20:50 schreef chufi het volgende:
Waardeloos papier, je koopt er niks meer voor
Altijd goed de handen wassen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 19:57 schreef sacha het volgende:
Vertelquote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:33 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]rtel
Nog 4 weken, dan heb ik een andere baan.
Voor? Mag je niet naar binnen?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:54 schreef mrspoeZ het volgende:
Over 4 weken is het zomervakantie. Per 1/9 word ik een nog naarder persoon dan ik als juf al ben. Ik ga voor de rechtbank werken.
Die zijn lekker op een broodje.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 19:16 schreef chufi het volgende:
Ik heb net wat speklappies helemaal uit gebakken.. Heb er al 2 op als hartige snack.. Maar verder ..
quote:Openingstijden keuken
17:00 - 22:00 uur zo t/m do
17:00 - 22:00 uur vrijdag en zaterdag
De mijne is gewoon open, kom er net uit met een bord brood met spek en ei.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 22:19 schreef chufi het volgende:
Zie ik het verschil of zijn we gewoon beeld aan het vullen..
[..]
Jij bent toch 24/7quote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De mijne is gewoon open, kom er net uit met een bord brood met spek en ei.
Hoe ver bak jij zequote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik moet morgen ook speklappen kopen, zit er al de hele avond mee in mijn kop.
Tot ze gaar en mooi bruin zijn, ik wil ze niet keihard en droog.quote:
Dan heb je nog een kwart pakje boter te verorberenquote:Op vrijdag 16 juni 2017 23:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tot ze gaar en mooi bruin zijn, ik wil ze niet keihard en droog.
Leuk! En morgen nog eens vaderdag ook!quote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:37 schreef chufi het volgende:
Het wordt morgen... Ze is nu te moe en heeft een vette Spa in het hotel. excuses.. en me wel wakker appen om 5 uur vanochtend..![]()
Ach een dag later .. Ze moet vooral dr eigen gang gaan.
Vaderdag.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 16:37 schreef chufi het volgende:
Het wordt morgen... Ze is nu te moe en heeft een vette Spa in het hotel. excuses.. en me wel wakker appen om 5 uur vanochtend..![]()
Ach een dag later .. Ze moet vooral dr eigen gang gaan.
Ach dan nog.quote:
Ik heb er al 16 jaar niets meer meequote:Op zaterdag 17 juni 2017 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach dan nog.
Voor mezelf vind ik vader- en moederdag helemaal niet belangrijk.
Dat komt natuurlijk omdat jouw dochter ver weg woonde.quote:
Ja, na de lagere school ging ze naar Spanje en sindsdien .. nadaquote:Op zaterdag 17 juni 2017 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat jouw dochter ver weg woonde.
Toen de kinderen klein waren vond ik het wel leuk, kwamen ze met hun zelf geknutselde cadeautjes.
Misschien ga je haar nu wat vaker zien.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, na de lagere school ging ze naar Spanje en sindsdien .. nada
Ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 17 juni 2017 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien ga je haar nu wat vaker zien.
Dat vond ik het allermooiste.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat jouw dochter ver weg woonde.
Toen de kinderen klein waren vond ik het wel leuk, kwamen ze met hun zelf geknutselde cadeautjes.
Ik ben alles kwijt ...quote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vond ik het allermooiste.
Ik heb er een aantal bewaard.
Huh?quote:Op zondag 18 juni 2017 19:20 schreef sacha het volgende:
het vuur is een uur vanaf het huis van mijn zus, vergeten te vragen met welk vervoermiddel
Wanneer de wind verkeerd staat kun je alvast gaan inpakken dan.quote:Op zondag 18 juni 2017 19:20 schreef sacha het volgende:
het vuur is een uur vanaf het huis van mijn zus, vergeten te vragen met welk vervoermiddel
Als je mazzel hebtquote:Op zondag 18 juni 2017 19:24 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer de wind verkeerd staat kun je alvast gaan inpakken dan.
Ik snap Sacha soms niet echt maar zou wel aan mij liggenquote:
Ok danquote:Op zondag 18 juni 2017 19:29 schreef sacha het volgende:
[..]
een uur lopen, een uur rennen, een uur fietsen, een uur autorijden
Alles langzamer dan een auto is te traag.quote:Op zondag 18 juni 2017 19:29 schreef sacha het volgende:
[..]
een uur lopen, een uur rennen, een uur fietsen, een uur autorijden
nee hoorquote:Op zondag 18 juni 2017 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap Sacha soms niet echt maar zou wel aan mij liggen
Maar geen zorgen dus op de fiets kan ook prima.quote:
ik wacht op antwoord uit Portugalquote:Op zondag 18 juni 2017 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar geen zorgen dus op de fiets kan ook prima.
Ik reageer maar even niet meer op je met jequote:
wat nu weer?quote:Op zondag 18 juni 2017 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik reageer maar even niet meer op je met je
Moet je wel de windrichting weten.quote:Op zondag 18 juni 2017 20:42 schreef chufi het volgende:
Waar in Portugal woont je zus dan Dan reken ik het even voor je uit
Natte vingerwerkquote:Op zondag 18 juni 2017 20:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Moet je wel de windrichting weten.
Ja en nu?quote:Op zondag 18 juni 2017 22:16 schreef sacha het volgende:
liters en liters water op de tuin gesproeid, wéér woldopluis ontdekt
Moin.quote:Op maandag 19 juni 2017 10:04 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen .. De ventilatoren staan hier al weer volop te draien
Jammer.quote:Op maandag 19 juni 2017 10:17 schreef chufi het volgende:
Vanavond als het goed is .. Ze is wat onwennig met vroeg opstaan aircos etc ... We gaan het zien.. en anders de volgende keer. Tis dat ik dienst had en moeilijk weg kon anders was ik even daar langs gegaan..
Volgende keer is ze doorgewinterd.. Julyquote:Op maandag 19 juni 2017 10:27 schreef chufi het volgende:
Het belangrijkste is dat zij het naar dr zin heeft met haar nieuwe baan...
Ach...quote:Op maandag 19 juni 2017 21:51 schreef chufi het volgende:
Het gaat hard met die busjes... http://www.nu.nl/buitenla(...)ysees-in-parijs.html
Hoeveel moeten er nog komen ...
Eindelijk je echte treehutquote:Op maandag 19 juni 2017 21:55 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn slaapkamer gaat volledig op de schop.
iddquote:
Tip: zet een fles kraanwater in de koelkast.quote:
Hier is het ook weer tijd om te gaan (naar de Kledingbank).quote:
Of koop een koelkast met gekoeld water en ijsblokjesquote:Op dinsdag 20 juni 2017 11:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Tip: zet een fles kraanwater in de koelkast.
ja en dan 15 augustus pas weerquote:
Ik weet nog niet.ōf sporten ōf nix; het ligt er aan wat de temperatuur is; maar we hebben tegen woordig een bos vlakbijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... dat ik ga survivalenandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dit dus, en voor al die zeikerds die het nu weer te warm vinden, FYI, het is zomer.quote:
We mochten ijs halen benedenquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit dus, en voor al die zeikerds die het nu weer te warm vinden, FYI, het is zomer.
woensdag 21 juni, 06.24 uur, om precies te zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit dus, en voor al die zeikerds die het nu weer te warm vinden, FYI, het is zomer.
Wordt het dan zomerfeest en zo.. Dat vieren jullie daar toch ?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 20:34 schreef sacha het volgende:
[..]
woensdag 21 juni, 06.24 uur, om precies te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |