quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja doe er dan ook het plaatje maar bij
Blijft een juweeltje.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:57 schreef Homijn het volgende:
[..]Ik wist niet dat je boos werd. Ik had me nog wel zo goed ingelikt...
![]()
[ afbeelding ]
Geef jij rijlessen?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja uiteraard, iedereen FOK!t toch tijdens het werk?
Wollah hoe gaat die? Kifesh jij eten overdag?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:28 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik wou me NSB'er noemen maar toen kreeg ik een permaban
Broer werken Gquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Wollah hoe gaat die? Kifesh jij eten overdag?
Oh nog nooit tegen een boom aan moeten parkeren. Maar rijlessen. Ik zat altijd huilend achter in de auto na afloop.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee ik geef slipcursussen en hoe je tegen bomen aan moet parkeren.
Als je gaat rijden moet je ook voorin zitten, achterin zitten helpt niet vrind.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh nog nooit tegen een boom aan moeten parkeren. Maar rijlessen. Ik zat altijd huilend achter in de auto na afloop.
No g push alleen assie. Die prikkies worden lijp, wollah.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Wollah G jij werken? Kifesh jij niet stelen van die kazen?
Ik zei na afloop. Dan bracht de volgende gegadigde die les had je naar huis.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je gaat rijden moet je ook voorin zitten, achterin zitten helpt niet vrind.
Ah zo G wollah is goed zo. Kapsalon morgen? Wel niemand zeggen wollah kut ramadan.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
No g push alleen assie. Die prikkies worden lijp, wollah.
Oh geen ervaring mee, de meesten eindigen in het ziekenhuis dusja.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zei na afloop. Dan bracht de volgende gegadigde die les had je naar huis.
Aii gquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Ah zo G wollah is goed zo. Kapsalon morgen? Wel niemand zeggen wollah kut ramadan.
Het heeft nog weinig weg van een huis. Zo'n ziekenhuis. Het lijkt neer op een ziekenfabriek de huiselijke sfeer is weg. Maak ziekenhuizen weer groot!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh geen ervaring mee, de meesten eindigen in het ziekenhuis dusja.
Jawel.quote:
Fake news!quote:
Ik zou zijn eigen eieren tegen het raam gooien.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik zijn adres zodat ik eieren tegen zijn raam kan gooien?
Hiquote:Op donderdag 15 juni 2017 16:35 schreef Hallojo het volgende:
Konden ze geen capabele persoon vinden?
Aan het werkquote:
Gewoon swaffelen die visjesquote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik fap dagelijks op deze wonderschone dieren ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |