Strandboulevard Oost 1 in Harderwijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik zijn adres zodat ik eieren tegen zijn raam kan gooien?
Ik wou het net posten..quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Strandboulevard Oost 1 in Harderwijk.
Valse postquote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Strandboulevard Oost 1 in Harderwijk.
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Leuk dat je het weer komt overnemen in KLB.
Klopt het dat je weg gaat? (Ik las het in een ander topic)quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Leuk dat je ons (weer) komt helpen in KLB.
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:28 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Klopt het dat je weg gaat? (Ik las het in een ander topic)
Ik neem aan dat dat een nee is?quote:
Nee was slap gelul. Ze doet het prima.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:32 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een nee is?
Gelukkig. Je doet het goed.
Ik blijf gewoon hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:32 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een nee is?
Gelukkig. Je doet het goed.
Ja uiteraard, iedereen FOK!t toch tijdens het werk?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:35 schreef vaduz het volgende:
Gaat hij dan modereren tijdens de rijlessen?
ik heb veel dolfijnenknuffels van vroeger.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik fap dagelijks op deze wonderschone dieren ja
Ik heb veel dolfijnenknuffels van nu.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:37 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
ik heb veel dolfijnenknuffels van vroeger.
Werken, wat is dat?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja uiteraard, iedereen FOK!t toch tijdens het werk?
Ja, maar in jouw geval is dat wel gevaarlijk, hoor. Ik bedoel werkman fok!t ook niet tijdens het betonstorten.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja uiteraard, iedereen FOK!t toch tijdens het werk?
Tuurlijk wel, laatst kwam hij niet meer weg omdat hij per ongeluk zichzelf in het beton had gestort, dat heb ik vernomen van betrouwbare bronnen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ja, maar in jouw geval is dat wel gevaarlijk, hoor. Ik bedoel werkman fok!t ook niet tijdens het betonstorten.
jij kent collega's van werkman?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, laatst kwam hij niet meer weg omdat hij per ongeluk zichzelf in het beton had gestort, dat heb ik vernomen van betrouwbare bronnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |