Strandboulevard Oost 1 in Harderwijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik zijn adres zodat ik eieren tegen zijn raam kan gooien?
Ik wou het net posten..quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Strandboulevard Oost 1 in Harderwijk.
Valse postquote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Strandboulevard Oost 1 in Harderwijk.
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Leuk dat je het weer komt overnemen in KLB.
Klopt het dat je weg gaat? (Ik las het in een ander topic)quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Leuk dat je ons (weer) komt helpen in KLB.
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:28 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Klopt het dat je weg gaat? (Ik las het in een ander topic)
Ik neem aan dat dat een nee is?quote:
Nee was slap gelul. Ze doet het prima.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:32 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een nee is?
Gelukkig. Je doet het goed.
Ik blijf gewoon hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:32 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een nee is?
Gelukkig. Je doet het goed.
Ja uiteraard, iedereen FOK!t toch tijdens het werk?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:35 schreef vaduz het volgende:
Gaat hij dan modereren tijdens de rijlessen?
ik heb veel dolfijnenknuffels van vroeger.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik fap dagelijks op deze wonderschone dieren ja
Ik heb veel dolfijnenknuffels van nu.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:37 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
ik heb veel dolfijnenknuffels van vroeger.
Werken, wat is dat?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja uiteraard, iedereen FOK!t toch tijdens het werk?
Ja, maar in jouw geval is dat wel gevaarlijk, hoor. Ik bedoel werkman fok!t ook niet tijdens het betonstorten.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, laatst kwam hij niet meer weg omdat hij per ongeluk zichzelf in het beton had gestort, dat heb ik vernomen van betrouwbare bronnen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ja, maar in jouw geval is dat wel gevaarlijk, hoor. Ik bedoel werkman fok!t ook niet tijdens het betonstorten.
jij kent collega's van werkman?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, laatst kwam hij niet meer weg omdat hij per ongeluk zichzelf in het beton had gestort, dat heb ik vernomen van betrouwbare bronnen.
Nee dat is een enigma.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:42 schreef vaduz het volgende:
[..]
ken je ook die broer van hem en zijn pa?
Fixed.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:21 schreef 6star6lord6 het volgende:
Waarschijnlijk wordt nu ik terecht vaker gebanned
TR afgevinkt, Achterhoker afgevinkt, opgelost.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:25 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
TR gemacht, perma ban want crewbash
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TR afgevinkt, Achterhoker afgevinkt, opgelost.
Klikspaan was al bezet als username natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:25 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
TR gemacht, perma ban want crewbash
Ik wou me NSB'er noemen maar toen kreeg ik een permabanquote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:27 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Klikspaan was al bezet als username natuurlijk.
Ja doe er dan ook het plaatje maar bijquote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:44 schreef Homijn het volgende:
Toch nog een homijn* als mod!![]()
*volgens kdaalder dan
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja doe er dan ook het plaatje maar bij
Blijft een juweeltje.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:57 schreef Homijn het volgende:
[..]Ik wist niet dat je boos werd. Ik had me nog wel zo goed ingelikt...
![]()
[ afbeelding ]
Geef jij rijlessen?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wollah hoe gaat die? Kifesh jij eten overdag?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:28 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik wou me NSB'er noemen maar toen kreeg ik een permaban
Broer werken Gquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Wollah hoe gaat die? Kifesh jij eten overdag?
Oh nog nooit tegen een boom aan moeten parkeren. Maar rijlessen. Ik zat altijd huilend achter in de auto na afloop.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee ik geef slipcursussen en hoe je tegen bomen aan moet parkeren.
Als je gaat rijden moet je ook voorin zitten, achterin zitten helpt niet vrind.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh nog nooit tegen een boom aan moeten parkeren. Maar rijlessen. Ik zat altijd huilend achter in de auto na afloop.
No g push alleen assie. Die prikkies worden lijp, wollah.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Wollah G jij werken? Kifesh jij niet stelen van die kazen?
Ik zei na afloop. Dan bracht de volgende gegadigde die les had je naar huis.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je gaat rijden moet je ook voorin zitten, achterin zitten helpt niet vrind.
Ah zo G wollah is goed zo. Kapsalon morgen? Wel niemand zeggen wollah kut ramadan.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:15 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
No g push alleen assie. Die prikkies worden lijp, wollah.
Oh geen ervaring mee, de meesten eindigen in het ziekenhuis dusja.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik zei na afloop. Dan bracht de volgende gegadigde die les had je naar huis.
Aii gquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Ah zo G wollah is goed zo. Kapsalon morgen? Wel niemand zeggen wollah kut ramadan.
Het heeft nog weinig weg van een huis. Zo'n ziekenhuis. Het lijkt neer op een ziekenfabriek de huiselijke sfeer is weg. Maak ziekenhuizen weer groot!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh geen ervaring mee, de meesten eindigen in het ziekenhuis dusja.
Jawel.quote:
Fake news!quote:
Ik zou zijn eigen eieren tegen het raam gooien.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag ik zijn adres zodat ik eieren tegen zijn raam kan gooien?
Hiquote:Op donderdag 15 juni 2017 16:35 schreef Hallojo het volgende:
Konden ze geen capabele persoon vinden?
Aan het werkquote:
Gewoon swaffelen die visjesquote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik fap dagelijks op deze wonderschone dieren ja
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |