Da's de vooruitgang, als je ouder wordt moet je schuld hebben en geen spaargeld, natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel gek eigenlijk dat ik op m'n 6e vermogender was dan nu.
Geestelijk of financieel?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel gek eigenlijk dat ik op m'n 6e vermogender was dan nu.
Ik zat bij de AMRO-bank en daarom kreeg ik niet zo'n spaarpot.quote:
Het is dat ik nog wat zit te werken, anders was ik er wel even heen gefietst.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat het wel in die hoek zit, weet alleen niet aan welke kant van de snelweg het is, als het de andere kant is dan valt het mee.
Alhoewel, daar is nog veel meer bos... en god weet wat er allemaal nog op dat schietterrein ligt dat nog niet ontploft is
Ah, je was toen al fout, dusquote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zat bij de AMRO-bank en daarom kreeg ik niet zo'n spaarpot.![]()
Ik vind ING mooier, al voldeed het armoedig postbankje voor mij.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Postbank, dat was een mooie bank. ING, not so much.
Met je Ajax-rekening zeker?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zat bij de AMRO-bank en daarom kreeg ik niet zo'n spaarpot.![]()
Het lijkt nog verder richting Soesterberg te zijn trouwens:quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo dichtbij hoeft het nou ook weer niet te komen.
Even op het linkje in de tweet klikken voor de locatie, is onder het Zeisterspoor maar wel aan de Soesterbergse kant van de weg.twitter:LeusdenP2000 twitterde op dinsdag 13-06-2017 om 21:09:37graag verzorging opkomen a28 r 13,7 en contact met pclog | https://t.co/ht59nhZ0In | June 13, 2017 at 09:08PM | #Leusden reageer retweet
Uiteraard. Rabobank blijft de boerenbank.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:16 schreef Kaas- het volgende:
Als Groninger ging je natuurlijk gewoon naar de Rabobank. Dorp van m'n ouders had toen nog 2 bankkantoren, nu 0. Bibliotheek ook weg sindsdien. Evenals 1 van de 2 basisscholen. En de enige middelbare school. En de Chinees. En de bakker. En en en en.....
Zeg maar het standaardverhaal van een Nederlands dorpje sinds het jaar 2000.
ING is de afgelopen paar jaar flink verbeterd. Vooral de app is goed, en de integratie daarvan met regulier internetbankieren en met iDeal.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Postbank, dat was een mooie bank. ING, not so much.
En jij natuurlijk, grootste openbare attractie van het dorp.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:16 schreef Kaas- het volgende:
Als Groninger ging je natuurlijk gewoon naar de Rabobank. Dorp van m'n ouders had toen nog 2 bankkantoren, nu 0. Bibliotheek ook weg sindsdien. Evenals 1 van de 2 basisscholen. En de enige middelbare school. En de Chinees. En de bakker. En en en en.....
Maar we kunnen het niet vergelijken met de Postbank-app.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:17 schreef Igen het volgende:
[..]
ING is de afgelopen paar jaar flink verbeterd. Vooral de app is goed, en de integratie daarvan met regulier internetbankieren en met iDeal.
Gaaf dingquote:
En de Rabobank stuurt nog steeds papieren afschriften voor de kinderrekeningen, vandaag nog een binnengekregen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:16 schreef Kaas- het volgende:
Ik had het wat minder over de digitale interface van de bank dan het geheel, zeg maarquote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:17 schreef Igen het volgende:
[..]
ING is de afgelopen paar jaar flink verbeterd. Vooral de app is goed, en de integratie daarvan met regulier internetbankieren en met iDeal.
Met een app betalen leg je geld op de deurmat dat zich een ieder kan nemen wat die wil!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Nog verrassend veel homo's daar voor zo'n conservatief plattelandsdorpje van 3000 inwoners eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
En jij natuurlijk, grootste openbare attractie van het dorp.
Als de Postbank een app had gehad, dan had je ongetwijfeld daarmee niks kunnen doen behalve het uitprinten van een vooringevulde acceptgiro die je dan moet ondertekenen en met de post moet opsturen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:17 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Maar we kunnen het niet vergelijken met de Postbank-app.
Bomenmoordenaars. Gelijk mee kappen en een duurzame bank nemen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En de Rabobank stuurt nog steeds papieren afschriften voor de kinderrekeningen, vandaag nog een binnengekregen.
Iets als Volendam maar dan anders?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog verrassend veel homo's daar voor zo'n conservatief plattelandsdorpje van 3000 inwoners eigenlijk.
Och, de Postbank had al Girotel voor consumenten voordat de rest doorhad dat je met Internet iets kon doen, volgens mij.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:19 schreef Igen het volgende:
[..]
Als de Postbank een app had gehad, dan had je ongetwijfeld daarmee niks kunnen doen behalve het uitprinten van een vooringevulde acceptgiro die je dan moet ondertekenen en met de post moet opsturen.
Allemaal zeker 'toevallig' mensen die bij jou over de vloer kwamen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog verrassend veel homo's daar voor zo'n conservatief plattelandsdorpje van 3000 inwoners eigenlijk.
Waar heb je een bank verder nog voor nodig?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik had het wat minder over de digitale interface van de bank dan het geheel, zeg maar
Da's de vooruitgang, die hou je niet tegenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:16 schreef Kaas- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |