SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een tweede keeper gaat weinig geld in zitten.
Linksback gaat wel bom duiten kosten.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Doe het dan goed Toto
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
We hebben dus een vriendje van als trainert straks.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nee, we hebben Marcel Keizer als trainerquote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
We hebben dus een vriendje van als trainert straks.![]()
Gaat de derde assistent ook nog een assistent aanstellen of blijft het hierbij?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
er komt nog een assistent bijquote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:42 schreef Caland het volgende:
Gaat de derde assistent ook nog een assistent aanstellen of blijft het hierbij?![]()
we krijgen Dijks terugquote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een tweede keeper gaat weinig geld in zitten.
Linksback gaat wel bom duiten kosten.![]()
Keizer moet gelijk al een bijna onmogelijke klus klaren bij ajax....de CL halen.
Bosz haalde dat vorig seizoen ook niet dus daar kan keizer ook niet op beoordeeld op worden.
De beste speler van ajax vertrekt.....Keizer keizer keizer.
Ik heb nu al medelijden met deze man"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Keizer heeft een basis wat de EL finale heeft gehaald. Als er niet teveel vertrekt is hij gewoon verplicht CL te halen. Want we hebben ook een geplaatste status.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Keizer moet gelijk al een bijna onmogelijke klus klaren bij ajax....de CL halen.
Bosz haalde dat vorig seizoen ook niet dus daar kan keizer ook niet op beoordeeld op worden.
De beste speler van ajax vertrekt.....Keizer keizer keizer.
Ik heb nu al medelijden met deze manCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dan kun je nog steeds meer dan uitstekende teams tegenkomen die absoluut niet minder zijn dan Ajax hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Keizer heeft een basis wat de EL finale heeft gehaald. Als er niet teveel vertrekt is hij gewoon verplicht CL te halen. Want we hebben ook een geplaatste status.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
In principe hoeft dat niets te zeggen over zijn trainers kwaliteiten.quote:
Gio had nog nooit een betaalde club als hoofdcoach gehad...
je kan eerder zeggen dat deze man wat ervaring heeft opgebouwd..
Bij dat soort ploegjes trainer zijn moet je niet onderschatten...dat is vaak nog zwaarder werk."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Gio kan er ook geen reet van.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In principe hoeft dat niets te zeggen over zijn trainers kwaliteiten.
Gio had nog nooit een betaalde club als hoofdcoach gehad...
je kan eerder zeggen dat deze man wat ervaring heeft opgebouwd..
Bij dat soort ploegjes trainer zijn moet je niet onderschatten...dat is vaak nog zwaarder werk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het gaat alleen maar om winnen en prijzenquote:
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
EL finale gehaald, onze trainer vertrekt naar Dortmund en we halen een man die gedegradeerd is met Cambuur, hoofdtrainer is geweest van Emmen (?) (tot vandaag nog nooit van gehoord) en 2de is geworden in een bierbuikcompetitie met een team vol toptalenten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maar hij kan wel lekker samenwerken met het technisch hart.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:16 schreef Mani89 het volgende:
EL finale gehaald, onze trainer vertrekt naar Dortmund en we halen een man die gedegradeerd is met Cambuur, hoofdtrainer is geweest van Emmen (?) (tot vandaag nog nooit van gehoord) en 2de is geworden in een bierbuikcompetitie met een team vol toptalenten.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Laat ze een infarct krijgen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hij kan wel lekker samenwerken met het technisch hart.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wel kotsneigingen gekregen toen ik las dat Bergkamp en Spijkerman gewoon 'weer' een rol krijgen als assistent.![]()
Is dat al bewezen, want ik verwacht daar de meeste problemen....quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hij kan wel lekker samenwerken met het technisch hart."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Uitstekende teams. Maar wel teams wat je in de basis moet kunnen hebben. Daarnaast, als je al een jaargang wat van de Vcl mag verwachten is het nu toch wel?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds meer dan uitstekende teams tegenkomen die absoluut niet minder zijn dan Ajax hoorCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Tuurlijk mag je er wat van verwachten. Maar tegen een Nice (die kunnen al direct in de derde ronde trouwens), Hoffenheim vind ik Ajax geen favoriet om eens wat te noemen. Sporting ook bepaald geen eitjequote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uitstekende teams. Maar wel teams wat je in de basis moet kunnen hebben. Daarnaast, als je al een jaargang wat van de Vcl mag verwachten is het nu toch wel?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nederlandse ploegen werden de afgelopen jaren wat onderschat door tegenstanders en vaak terecht, maar ik denk nu dat de meeste ploegen na het afgelopen seizoen een waarschuwing hebben gekregen. Ze zullen ajax niet onderschatten. in principe is dat een nadeel voor de Amsterdammersquote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uitstekende teams. Maar wel teams wat je in de basis moet kunnen hebben. Daarnaast, als je al een jaargang wat van de Vcl mag verwachten is het nu toch wel?.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Mensen moeten het sowieso niet persoonlijk gaan spelen op deze man.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:44 schreef Zocalo het volgende:
[..]
De koning die Ajax kampioen gaat maken dit jaar.
De verantwoordelijken zijn van der Sar en Overmars. Als dit niet goed gaat moeten zij erop aangesproken worden."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Nice en Hoffenheim zijn in principe eendagsvliegen. Sporting is een taaie tegenstander maar grofweg van hetzelfde allooi als de Nederlandse top 3. Afwachten wat er gaat gebeuren, maar ben op zich wel hoopvol gestemdquote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je er wat van verwachten. Maar tegen een Nice (die kunnen al direct in de derde ronde trouwens), Hoffenheim vind ik Ajax geen favoriet om eens wat te noemen. Sporting ook bepaald geen eitje
Charlie: How's it going in there?
We kunnen natuurlijk net zo goed zeggen dat Ajax een eendagsvlieg is dus dat ik ook een niet al te groot argumentquote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nice en Hoffenheim zijn in principe eendagsvliegen. Sporting is een taaie tegenstander maar grofweg van hetzelfde allooi als de Nederlandse top 3. Afwachten wat er gaat gebeuren, maar ben op zich wel hoopvol gestemd
Het is gewoon compleet afhankelijk van wat je loot, maar er liggen best mogelijkheden jaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sporting is wel iets beter dan PSV of Feyenoord hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nice en Hoffenheim zijn in principe eendagsvliegen. Sporting is een taaie tegenstander maar grofweg van hetzelfde allooi als de Nederlandse top 3. Afwachten wat er gaat gebeuren, maar ben op zich wel hoopvol gestemdblablablabla![]()
Je hebt gelijk. Ik ben dus best wel benieuwd wat een Keizer in de melk te brokkelen heeft in de Vcl. Het niveau van de EL-Ko fase moet aangetikt worden.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nederlandse ploegen werden de afgelopen jaren wat onderschat door tegenstanders en vaak terecht, maar ik denk nu dat de meeste ploegen na het afgelopen seizoen een waarschuwing hebben gekregen. Ze zullen ajax niet onderschatten. in principe is dat een nadeel voor de Amsterdammers.
Mwah het scheelt niet zo veel toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Sporting is wel iets beter dan PSV of Feyenoord hoor.Charlie: How's it going in there?
Nouja we troffen Auxerre in 2012 nog in de CL, later kansloos gedegradeerd. Ajax hoort normaal wel in de contreien van Vcl thuis maar snap wat je bedoelt jaquote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk net zo goed zeggen dat Ajax een eendagsvlieg is dus dat ik ook een niet al te groot argument
Het is gewoon compleet afhankelijk van wat je loot, maar er liggen best mogelijkheden ja
Er liggen grote kansen. We zullen zien. Wat je zegt, ligt aan de loting en wat er nog vertrekt en/of bijkomt etc.Charlie: How's it going in there?
Best aardige spelers hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah het scheelt niet zo veel toch?
Dost, Martins, Bryan Ruiz.
Ook best veel CL ervaring.blablablabla![]()
Ze werden ook maar 4e in hun CL poule, onder Legia Warschau.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Best aardige spelers hoor.
Dost, Martins, Bryan Ruiz.
Ook best veel CL ervaring.Oh.![]()
Maar Legia kan er toch geen klote van? want die hebben we uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze werden ook maar 4e in hun CL poule, onder Legia Warschau.Charlie: How's it going in there?
Die hadden wel een aardige ploeg natuurlijk, maar dat Sporting heeft volgens mij ook elk jaar een nieuw team. Die halen elke zomer weer 13 nieuwe spelers en kijken waar ze stranden. Ook al jaren geen kampioen geworden daar.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar Legia kan er toch geen klote van? want die hebben we uitgeschakeld.Oh.![]()
Ook gerooid in de winter, maar die Belg vond ik nog wel van aardig niveau. Sporting opent idd altijd wel een blik subtop rejects. Maar kan nog niet snappen hoe Dost daar 273 goals heeft gemaaktquote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hadden wel een aardige ploeg natuurlijk, maar dat Sporting heeft volgens mij ook elk jaar een nieuw team. Die halen elke zomer weer 13 nieuwe spelers en kijken waar ze stranden. Ook al jaren geen kampioen geworden daar.
Die competitie op de top-4 na is echt allemaal niveau Excelsior. Dat Arouca speelde vorig seizoen tegen Heracles en Heracles was echt veel beter in die thuiswedstrijd maar verloren lullig. Dus dat stelt echt heel weinig voor daar buiten de top.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook gerooid in de winter, maar die Belg vond ik nog wel van aardig niveau. Sporting opent idd altijd wel een blik subtop rejects. Maar kan nog niet snappen hoe Dost daar 273 goals heeft gemaaktOh.![]()
Elan heeft er geen verstand. Noemt juist de drie beste spelers van Sporting niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze werden ook maar 4e in hun CL poule, onder Legia Warschau.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Hoeveel backs heeft ajax nodig vraag ik me afquote:Braziliaanse back heeft aanbieding Ajax op zak
Junior Tavares heeft een aanbieding gekregen van Ajax. Dat vertelt de 20-jarige linksback aan de Braziliaanse sportkrant Lance. Tavares heeft nog een contract tot eind 2019 bij São Paulo, de club waar Ajax eerder David Neres van overnam. Hij zou zo'n acht miljoen euro moeten kosten.
,,Mijn zaakwaarnemer heeft een voorstel ontvangen, maar ik richt me voorlopig gewoon op São Paulo", zegt de Braziliaan. Dat is de club die me een warm welkom heeft gegeven. Daar ben ik erg dankbaar voor. Als ik het veld opstap, doe ik dat met de gedachte om mijn ploeggenoten honderd procent te helpen."
Portugese competitie is volgens mij wel wat minder geworden sinds de investeerdersmaatschappijen als Doyen Group verboden werden.![]()
Daar hebben alleen de grootste clubs wat last van, al hebben die wel genoeg kapitaal nog. Maar die kleinere clubs waren ook nooit bijzonder daar.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Portugese competitie is volgens mij wel wat minder geworden sinds de investeerdersmaatschappijen als Doyen Group verboden werden.Oh.![]()
Zoveel linksbacks hebben we anders niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoeveel backs heeft ajax nodig vraag ik me afOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: