Mijn smoel is te vinden in een topic van 2014.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om wat meer te weten van elkaar. Maar foto's erbij, mja. Beetje terughoudend daarin wel, anderzijds, ik heb volgens mij niet zo veel gekke dingen hier op fok staan, dus qua privacy moet het eigenlijk wel kunnen. Iig in een spoiler ofzo....
Van jou hebben we natuurlijk ook al wel foto's gezien en zo, en je naam. Dus in dat opzicht zou het ergens ook wat meer fair zijn ook.
Mobiel of laptop?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:28 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je een gif plaatst
Heb het al uitgevogeld hahahaquote:
Oh maar dat moet anderen niet het gevoel geven dat ze ook 'moeten'quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om wat meer te weten van elkaar. Maar foto's erbij, mja. Beetje terughoudend daarin wel, anderzijds, ik heb volgens mij niet zo veel gekke dingen hier op fok staan, dus qua privacy moet het eigenlijk wel kunnen. Iig in een spoiler ofzo....
Van jou hebben we natuurlijk ook al wel foto's gezien en zo, en je naam. Dus in dat opzicht zou het ergens ook wat meer fair zijn ook.
jinkx monsoon is shookquote:
Ja dat is leuk!quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:44 schreef Nexum het volgende:
ESF / Buitenland speculatie topic, wie vertegenwoordigt onze concurrenten?
done!
Prima planquote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:09 schreef Em31 het volgende:
Misschien als de voorrondes beginnen daar een apart topic voor? Of dat zou natuurlijk ook in de landentopics kunnen, maar misschien is het leuk om het bij elkaar te bespreken.
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima planZweedse voorrondes hadden vaak al een eigen topic geloof ik maar meer is altijd goed!
Veel liedjes wel hoor. Ik kan proberen mee te kijken.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:32 schreef Greys het volgende:
Top idee!
Het enige wat ik me daar praktisch dan even bij afvraag is of van elke inzending van elk land nog wel een YouTube bestaat, vooral van heel lang geleden? Want anders weet ik van driekwart niet meer hoe het lied ook alweer ging ben ik bang.
Het Melodifestivalen topic veranderde vaak met een volgend deel in het Zweden landen topic. Wat mij betreft werkt dat best goed. Persoonlijk denk ik dat als je voor elke voorronde een apart topic maakt het vrij verwarrend wordt om alles te vinden. In een landen topic is ook gewoon ruimte voor de voorronde.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima planZweedse voorrondes hadden vaak al een eigen topic geloof ik maar meer is altijd goed!
Oh ja dat kan ook prima, als dan later na de voorronde idd maar wel ook even de OP aangevuld wordt met welk lied het is geworden.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het Melodifestivalen topic veranderde vaak met een volgend deel in het Zweden landen topic. Wat mij betreft werkt dat best goed. Persoonlijk denk ik dat als je voor elke voorronde een apart topic maakt het vrij verwarrend wordt om alles te vinden. In een landen topic is ook gewoon ruimte voor de voorronde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |