Alle 3 zouden het niet erg vinden als GL ene imago breuk krijgt.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders stellen, ik vind het opvallend dat de boosheid ook geuit wordt.
Kan me niks gebeuren. Ben ik gelukkig al voor altijd (of dertig jaar of zo) tegen beschermd, omdat ik die prikken moest hebben voordat ik naar Hongkong verhuisde.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:09 schreef Perrin het volgende:
NWS / Virus uitbraak onder homo's in Europa
Jet Fuel cant melt steel beams.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
BNW'ers zeggen dat het WTC niet in kon storten op 9/11 omdat een kerosinebrand staal niet kan laten smelten.
Het bakje pinda's in de kroeg is ook een notoire vector.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:10 schreef LelijKnap het volgende:
Hepatitis A is een besmettelijke leverziekte die wordt doorgegeven wanneer er onzichtbaar kleine restjes geïnfecteerde poep in de mond terecht komen. Dat kan gebeuren tijdens seks (bijvoorbeeld bij rimmen en het delen van seksspeeltjes), maar ook via bijvoorbeeld een vieze deurknop, handdoek of wc-bril en via de handen als iemand die na toiletbezoek niet heeft gewassen.
Lekker dan.
De schuld moet op GroenLinks geschoven worden als "wegloper" want als ze onderling ruzie gaan maken dan is er geen enkele regering meer mogelijk. Daarnaast denk ik dat een coalitie met GL ook echt de aantrekkelijkste optie is voor D66 (en misschien ook wel VVD), dus ik kan de reactie wel begrijpen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders stellen, ik vind het opvallend dat de boosheid ook geuit wordt.
WTC 7 is niet geraakt, echter. En het ging wel netjes neer. Bijna alsof het zo'n gecontroleerde sloop met explosieven was.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
BNW'ers zeggen dat het WTC niet in kon storten op 9/11 omdat een kerosinebrand staal niet kan laten smelten.
Hehe. Wel chill.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:09 schreef eriksd het volgende:
http://www.parool.nl/opin(...)ar-blij-om~a4500541/
Theodor
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Gaan jullie echt deze discussie hier voeren? Dan pak ik vast popcorn.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
WTC 7 is niet geraakt, echter. En het ging wel netjes neer. Bijna alsof het zo'n gecontroleerde sloop met explosieven was.
Ik bedoelde meer de Indiers. Waarmee ik noch wil bevestigen, noch wil ontkennen wat in dit topic over Indiers gepost is.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meeste Chineze PhD'ers die ik heb gesproken konden niet eens normaal Engels.
Zelden zo gefascineerd naar een gif gekeken.quote:
Maar in het gifje zie je WTC7, niet 1 of 2.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon lekker thuis. Alle homo's en hun ziektes op gezonde afstand.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het bakje pinda's in de kroeg is ook een notoire vector.
Nou en.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar in het gifje zie je WTC7, niet 1 of 2.
Tsja, Westerlingen willen niet graag in een technisch vak werkzaam zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Chinezen zijn echt fucking waardeloos over het algemeen, net zoals Indiërs.
quote:Als ik nu 18 was, had ik me ook bekeerd tot de GroenLinksreligie, want wie wil er niet horen bij jeugd die alles komt aanwaaien behalve ellende?
Bij een meet-up van Jesse ruikt het naar schoongewassen overhemden van kinderen die gemiddeld vier ouders hebben - een vader, een moeder, een stiefmoeder en een stiefvader - van wie ze allemaal te veel zakgeld krijgen.
Volgens Holman is het zelfs de schuld van de kinderen als de ouders niet bij elkaar kunnen blijvenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Wel fijn dat GL nu de eenduidige schuldige is.
[..]
Uitstekend.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Wel fijn dat GL nu de eenduidige schuldige is.
[..]
Die heb ik ook gekregen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kan me niks gebeuren. Ben ik gelukkig al voor altijd (of dertig jaar of zo) tegen beschermd, omdat ik die prikken moest hebben voordat ik naar Hongkong verhuisde.
Schuimbekkende bakfietshipsters.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:17 schreef skysherrif het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free
Volkskrant opinies over GL na vandaag
Gelukkig zijn wij mensen heel goed in het doen alsof.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nou en.
Mijn grap was hilarisch, einde verhaal.
Zijn ze nu al hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Zodra Euribob de harde knaken gaat ruiken worden z'n meningen enkel nog voor extern gebruik.
Je kan ook naar die andere kijken, en je afvragen; sta ik sterk genoeg in mijn schoenen om toe te geven dat ik jarenlang voor de gek gehouden ben?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelden zo gefascineerd naar een gif gekeken.
Als kleine Puk en Eden nou wat beter hun best deden op school waren pappa en mamma nog samen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens Holman is het zelfs de schuld van de kinderen als de ouders niet bij elkaar kunnen blijven
Watte?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je kan ook naar die andere kijken, en je afvragen; sta ik sterk genoeg in mijn schoenen om toe te geven dat ik jarenlang voor de gek gehouden ben?
Zoiets vermoed ik ook. Hij wil niet en denkt in de oppositie beter te zitten met oog op z'n politieke toekomst.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:24 schreef Tchock het volgende:
Ik vermoed dat Jesse heeft besloten dat hij niet wil regeren. Dat is de enige logische conclusie als je de formatie op een dergelijk punt laat klappen. Misschien is de vrees op een PvdA-scenario toch te groot. Hiermee wordt waarschijnlijk beoogd om te laten lijken alsof de breuk wel degelijk inhoudelijk is en niet simpelweg onwil. Al kun je je afvragen of je het dan niet op een wat fundamenteler verschil had kunnen laten klappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |