Ik geloof van niet. Probeer de kringloopwinkel eens.quote:Op woensdag 14 maart 2018 17:36 schreef Iemand91 het volgende:
Ik weet dat Action HDMI-kabels verkoopt, maar verkopen ze ook DVI-D kabels?
Thanks. Ik ben voor iemand een systeem aan het samenstellen en vaak leveren ze alleen een VGA-kabel mee bij de monitoren.quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik geloof van niet. Probeer de kringloopwinkel eens.
Of kijk even of marktplaats; DVI-kabel zou ik niet meer dan een euro durven vragenquote:Op donderdag 22 maart 2018 13:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Thanks. Ik ben voor iemand een systeem aan het samenstellen en vaak leveren ze alleen een VGA-kabel mee bij de monitoren.![]()
Dus mocht ik eventueel een DVI-D kabel nodig hebben kon ik die goedkoop bij de Action scoren aangezien ze elders de hoofdprijs vragen voor zoiets simpels.
Volgens mij heeft Action die inderdaad niet, maar vraag eens even rond bij bekenden. Ik heb thuis bijvoorbeeld nog een hele verzameling liggen, anders AliExpress, Banggood, eBay en consorten?quote:Op donderdag 22 maart 2018 13:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Thanks. Ik ben voor iemand een systeem aan het samenstellen en vaak leveren ze alleen een VGA-kabel mee bij de monitoren.![]()
Dus mocht ik eventueel een DVI-D kabel nodig hebben kon ik die goedkoop bij de Action scoren aangezien ze elders de hoofdprijs vragen voor zoiets simpels.
Kan best hoor, ik gebruik hem al meer dan een jaar intensiefquote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel om een koffer te kopen. Hoeft niet tien jaar mee te gaan.
Maar ben al bang dat de inhoud na een enkele reis al op het vliegveld ligt
Een koffer of een trolley? Die trolleys schijnen meer dan prima te zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Bwaa, dat valt wel mee. Die van mij begon na 3 jaar te verslijten.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
En heb je dan een zachte koffer of hardcase (trolley, dacht ik vandaag te zien, maar heb de maten niet naast elkaar gelegd)?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:21 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Bwaa, dat valt wel mee. Die van mij begon na 3 jaar te verslijten.
Hardcase welquote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En heb je dan een zachte koffer of hardcase (trolley, dacht ik vandaag te zien, maar heb de maten niet naast elkaar gelegd)?
Mijn moeder heeft hem 2x gehaald en had beide keren snel een kapotte slang. Die van Hozelock gaat wel al jaren meequote:Op dinsdag 8 mei 2018 07:08 schreef morgane het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de uitrekbare tuinslang (flexible hose)? Raakt deze snel lek?
Oké, dan wordt het een Hozelock. Dankjewel!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft hem 2x gehaald en had beide keren snel een kapotte slang. Die van Hozelock gaat wel al jaren mee
De trolleys van de action zijn dikke prima!quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Een koffer of een trolley? Die trolleys schijnen meer dan prima te zijn.
Hebben ze deze vast in assortiment?quote:Op donderdag 26 april 2018 13:57 schreef Iemand91 het volgende:
Ik wil zo'n zandbak schelp voor mijn nichtje halen.
Je kunt die dingen op tig verschillende plekken halen; bijvoorbeeld bij Praxis.
Ik wou 'm bij de Welkoop halen maar zag dat de Action ze ook heeft.
Ziet er eigenlijk nog (kwaliteits)verschil tussen of is het allemaal een pot nat?
EDIT:: 2 van de Action meegenomen. Die van de Welkoop leken een stuk minder stevig hoewel geen van beide nog echt stevig aanvoelen. Of ik heb te hoge verwachtingen.
Check. Nu voor een tientje, kun je je geen buil aan vallen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:46 schreef Mrmime het volgende:
[..]
De trolleys van de action zijn dikke prima!
die staan hier ookal jaren. Heb wel de wielen er onderweg gesloopt omdat ze in de kelderkast staan en dus niet regelmatig verplaatst hoeven te worden maar worden wel veel gebruiktquote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:46 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Eens!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:46 schreef Mrmime het volgende:
[..]
volgens mij hebben onze buren ons daarmee afgelopen weekend uitgerooktquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:15 schreef valentijn101 het volgende:
Ik zag dat de action een big green egg bbq, nou ja, een small black egg heeft staan voor ¤99,- heeft iemand hier ervaring mee? Is het wat?
[ afbeelding ]
Hmm, zie dus dat ‘ie in NL goedkoper is.
Bij onze buren van Tweakers zijn ze er best over te spreken, wel zie ik daar dat ze vaak melden dat het rooster wel erg klein is.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:15 schreef valentijn101 het volgende:
Ik zag dat de action een big green egg bbq, nou ja, een small black egg heeft staan voor ¤99,- heeft iemand hier ervaring mee? Is het wat?
[ afbeelding ]
Het werkt uitstekend. Alleen is het wel klein, dus enkel geschikt voor een kleine onderlingetje. En het is niet geglazuurd, dus niet lekker met regen en vorst.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:15 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Die Lamzac hebben ze niet meer hè?quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die koffer van mijn schoonmoeder was al gesneuveld tijdens de eerste vliegreis. Het was maar goed dat er zo'n band om zat![]()
![]()
Ik zweer wat dat betreft bij samsonite. Maar die kosten dan ook wel het veelvoudige.
Pas een elektrisch barbecuetje gekocht bij de action voor ¤15,- al zoveel lol van gehad. Oh en de lamzak van de action is ook dikke prima voor ¤15,- was erg handig bij het strand huisje.
Niet? Oh vorige week hier nog wel.quote:Op donderdag 17 mei 2018 12:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die Lamzac hebben ze niet meer hè?
Oh! Welke afdeling ligt dat dan?quote:Op donderdag 17 mei 2018 13:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet? Oh vorige week hier nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |